FEBRUARY CHALLENGE. 17 diena: Kas mano piniginėje?

Kas slepiasi mano piniginėje? Tikriausiai visų, apskritai visų piniginės vienodos: kortelės, dokumentai, čekiai, nuolaidų kortelės, keli užrašų lapeliai, galbūt nuotrauka, grynieji pinigai...




Mano piniginė neturi jokio garsaus vardo ar pavadinimo. Anksčiau turėjau baltą Guess piniginę, kuri buvo nepaprastai patogi, tačiau per gerą pusmetį nusidėvėjo nepataisomai.
Dabartinė, didelė ( 19 x 9 m) piniginė, kurią pirkau atrodo prieš 4 metus iš Ebay. Tuo metu ieškojau talpios, didelės piniginės, kurioje tilptų visos turimos kortelės bei galėčiau įsidėti savo mylimiausio žmogučio nuotrauką. Tik vėliau supratau, kad tiek kortelių, kiek jų turėjau anksčiau man paprasčiausiai nereikia.

Ši piniginė nėra pati patogiausia, nes kortelės susideda šonuose, ir ištraukti jas kiek sudėtingiau, nei atverčiamuose kortelių skyriuose, tačiau man ji vistiek patinka. O ir per tiek metų jokių nusidėvėjimų ženklų, apart kiek susiraukšlėjusio odos imitacijos audinio, nepastebėjau.


Tad greita inventorizacija jūsų smalsumui:

  • didžiulė krūva nebereikalingų čekių - juos išvalau dažniausiai mėnesio gale. Šie čekiai dar nesuvesti į šeimos biudžeto planuoklę;
  • Vikingų loto bilietas - kartais įsigyju, tiesiog iš smalsumo. Gal pavyks laimėti milijoną? :D ;D
  • Soliariumo abonementas;
  • kortelė su tam tikro nominalo euro išraiška litais. Jos man vis dar reikia... 
  • Maxima lipdukų kortelė - brošiūra. Nieko pirkti nežadu, tačiau yra kas žada, tai priklijavusi pilną atiduosiu;
  • nuolaida sąskaitai "Charlie" restorane, kuri baigėsi prieš 5 dienas;
  • "Gera dovana" kuponas masažui;
  • Valstybės socialinio draudimo pažymėjimas;
  • 2015 metų kalendoriukas
  • keli užrašų lapeliai: 
                   * su gydytojų telefono numeriais (tų, pas kuriuos tenka lankytis nuolat),
                   * senai nebeleidžiamomis knygomis (riekia nupirkti mamai bei anytai, jei užeičiau į senų                       knygų parduotuvę arba rasčiau internete),
                   * kelių man įdomių knygų pavadinimais,
                   * programėlių pavadinimais, skirtais tinklaraščiui.

  • mano ir mano vyro nuotrauka;
  • mano, mano darbo, ir asmeninių vizitinių kortelių krūvelė;
  • asmens tapatybės kortelė;
  • banko kortelė;
  • lojalumo kortelės, kurias naudoju dažniausiai, kitos sudėtos atskirame kortelių dėkle:
                 * Maxima;
                 * Norfa;
                 * The Body Shop;
                 * Kosmada;
                 * Eurokos;
                 * Drogas;
                 * Kika (Silver City, Kika flora, Zapyškio medelynas);
                 * Noriu (Charlie, La Crepe, Katpėdėlė);
                 * Medus (eurovaistinė);
                 * Camelia.

  • 18,31 Euro.

Kaip matote, nieko labai ypatingo mano piniginėje nėra. Viskas tas pats, ką nešiojasi dauguma moterų. Galbūt kiek neįprastas kalnas čekių, kuriuos prasivalau tik kartą mėnesyje. Visgi, šiuo laikotarpiu, kai taupome, labai atidžiai sekame ir programoje žymimės, kur, kokiai sričiai išleidžiame daugiausiai bei kur galime sumažinti savo išlaidas, tad kiekvienas čekis yra vedamas į specialią programą, ir tik paskui keliauja šiukšliadėžėn. 









Ačiū, kad skaitote,

Gražios dienos,
Gėlėta kosmetinė


Komentarai

  1. As lojalumo korteles pradejau nesiotis vizitiniu korteliu dekle...Nes ju yra tieeeek daug, kad i pinigine nebetelpa :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Buvo laikas, jų turėjau lojalumo kortelių labai daug... Vieną dieną paprasčiausiai išmečiau nereikalingas. Pasilikau tik dažniausiai naudojamas :) O šiaip dar kelias turiu atskirai vizitinių kortelių dėkle, kaip ir tu :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą