FEBRUARY CHALLENGE. 18 diena: Ko aš pasiilgstu?

18 - vasario diena mane įpareigoja papasakoti jums tai, ko pasiilgau. O mano didžiausias ilgesio objektas - Anglija, ypatingai Bournemouth miestas prie vandenyno...




Anglijoje gyvenau pakankamai ilgai, viename iš kurortinio tipo miestų salos pietinėje dalyje, kuris vadinamas Bournemouth. Aš labai nenorėjau vykti į Angliją, tačiau šitas miestas, po joje praleisto laiko įstrigo giliai širdyje ir kasmet svajoju ten sugrįžti. Kada nors būtinai nuvažiuosiu atostogoms...


Apskritai, man labai patiko žmonių kultūra: žmonės ten nuolat šypsosi (grįžusi į Lietuvą nepaliaujamai šypsojausi gal apie pusmetį, paskui viskas išblėso...), labai dažnai vienas kitam dėkoja, pakalbina nepažįstamus, skiria nepaprastai daug dėmesio aplinkiniams... Ir niekada niekada nebuvau diskriminuojama dėl to, kad esu iš postsovietinės šalies, kad mūsų kultūra, gyvenimo būdas kitiems nesuprantamas... Kažko nesuprasdamas, visada gali paklausti: tavęs niekas neišjuoks dėl to, kad kažko nežinai, kad nesupranti kultūros ar nemoki vieno ar kito angliško žodžio...

Old Harry Rocks 

Pasiilgau nepaprastai gražios Anglijos gamtos, nepaprastai įdomios architektūros ir turtingos istorijos. Pasiilgstu įdomių pramogų, kurios visai nebrangios. Pasiilgstu naktinių klubų, kuriuose renkasi ne tik niolikios metų jaunimas, tačiau įvairaus amžiaus, įvairių šalių, įvairių pomėgių žmonės. Klubų, kuriuose groja įvairi, skirtinga muzika, ne tik pops'as...


Aš pasiilgau gerų parduotuvių, pasiilgau gatvėje grojančių muzikantų, pasiilgau miesto medžiuose ir didžiuliuose miesto parkuose liuoksinčių voverių, pasiilgau miesto gatvėmis vaikščiojančių lapių, pasiilgau Bournemouth paliktų draugų...


Pasiilgau Bournemouth....
Turiu daugybę nuostabių šio miesto nuotraukų, tačiau parodyti visas būtų sudėtinga vienu įrašu....






Ačiū, kad skaitote,

Gražios dienos
Gėlėta kosmetinė



Komentarai