FEBRUARY CHALLENGE. Diena 11: Be ko nepalieku savo namų?

Daiktai, be kurių neišeinu iš savo namų....




Ilgai galvojau, be ko aš nepalieku namų: be raktų? Hmm, tikrai dažnai raktus pasiimu, tačiau galiu ir pamiršti, o ir į namus nereikės laužtis, vyras įleis...
Tada kilo mintis apie rankinę. Taip, rankinė keliauja visur ir visada su manimi, išskyrus tuos atvejus, kai lekiu į gamtą arba į sodą, tad irgi netinka.

Galiausiai suvokiau: vienintelis dalykas, be kurio iš namų negaliu nė kojos iškelti yra mano vestuvinis žiedas. Be jo jaučiuosi tarsi nuoga, visą dieną jo trūksta, jei kartais nusiimu. Šiuo metu gydant rankas žiedą vakarais nusiimti tenka...


Tad aš galiu neturėti savo beprotiškai didelės rankinės, namų raktų, netgi telefono, tačiau be vestuvinio žiedo, niekur....







Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė



Komentarai

  1. O cai tai geras. O as visai nenesioju vestuvinio ziedo ir jo nepasigendu. Teoriskai zinau kur jis yra. Tiksliau zinau kur abu vestuviniai ziedai yra. Vyro ir mano ziedas ideti vienas i kita ramiai gyvena dezuteje.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Cha :) Pavasarį negalėjau be žiedo, o dabar jau mėnesį nenešioju, nes rankos tinsta dėl nėštumo :) Va, kaip greitai viskas gali apsiversti aukštyn kojom :)

      Mano tėveliai vestuvinių žiedų irgi nedėvi - kiekvienam savo, be jo aš kaip be galvos, o kitiems jis nebūtinas kasdienai atributas :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą