FEBRUARY CHALLENGE. Diena 6: 25 dalykai, kuriuos turiu padaryti iki sekančio gimtadienio.

Ilgas ilgas sąrašas dalykų, kuriuos noriu atlikti šiemet, iki gimtadienio - tai šeštoji Vasario iššūkio užduotis.

"Po vienerių metų, jūs norėsite, kad būtumėte tai pradėjęs dabar"
Karen Lamb


  1. Nustoti atidėlioti man nemielus darbus dar vienai dienai. Nors nedarau to nuolat, tačiau pasitaiko... Ir darbai greičiau nevyksta, o dažniausiai tiesiog juos atidėlioju iki begalybės, kol galiausiai nusprendžiu visai nebedaryti. Reikia!
  2. Nustoti rūpintis, ką apie mane galvoja kiti. Dievaži, pasaulyje tikrai atsiras bent keletas žmonių kuriems neįtiksiu. Kodėl turėčiau apsunkinti savo gyvenimą negatyviomis mintimis ir galvoti apie tai, ko aš negaliu pakeisti? Esu tokia, kokia esu, o ką mano kiti man nebeturėtų rūpėti, tiesa?
  3. Sudainuoti karaoke. Niekada nedainavau karaoke ir tikrai senai bebuvau scenoje. Tačiau kada, jei ne šiemet? Net jei tai nuskambės kvailai.
  4. Išvažiuoti už miesto ir stebėti meteorų lietų arba nemiegoti visą naktį ir pamatyti šiaurės pašvaistę. Kiekvienas turėtų pamatyti tiek vieną, tiek kitą dalyką. Ieškosiu palankios nakties, prisipilsiu termosą karštos kavos ir šiltą pledą rudens nakčiai lauke.
  5. Išsilaikyti vairavimo teises. Nes tikrai metas...
  6. Išmokti naujos kalbos. Darau tai periodiškai, daugiau mažiau moku 7 užsienio kalbas. O kodėl neišmokti aštuntos? Be to, noriu nustebinti su manimi bendraujančius danus.
  7. Nusipirkti brangios kosmetikos. Aš rašau apie lengvai įperkamas kosmetikos priemones, tačiau palepinti save tikrai norėčiau. Be to, man nepaprastai smalsu, o kokio dydžio tas kokybės skirtumas?
  8. Bent vienam savaitgaliui visiškai išjungti kompiuterį ir internetą. Ir šiaip, išmokti gyventi šiek tiek kitaip, sumažinti prie kompiuterio praleidžiamą laiko intervalą.
  9. Visą dieną skirti Klaipėdos lankytinų vietų tyrinėjimui ir atrasti dar nematytas miesto vietas. Iš tiesų, Klaipėdoje gyvenu tikrai ilgai, tačiau daug ko nežinau. Smagu  būtų skirti visą, absoliučiai visą dieną miesto pažinimui ir su kuprine ant pečių nors kartą apsimesti turistu savame mieste.
  10. Perorganizuoti savo grožio kampelį. Iš tiesų mano makiažo staliuką reikia ne tik perorganizuoti, tačiau ir pertvarkyti, išmesti nebenaudojamus kosmetikos gaminius, protingai sudėlioti kosmetiką visad pasiekiamose vietose, kuo mažiau apkrauti stalo paviršių - juk ten nuolat kaupiasi dulkės, o norint kuo mažiau valyti, reikia palikti kuo mažiau daiktų atviroje vietoje.
  11. Išbandyti ir išmokti įvairias makiažo technikas. Atvirai? Esu visiška nevykėlė, kai reikia pasidažyti akių pieštuku: paprastą liniją nubrėžti moku, bet užriesta akių linija ar pratęsta akių linija man raketų mokslas. Laikas skirti daugiau dėmesio praktikai ir galbūt atrasti dar daugiau kažko naujo?
  12. Protingai sutvarkyti drabužinę. Turiu nemažai rūbų, tačiau pusę jų nenešioju, mylimiausieji apsipūkavę, dar kitų spalvos man netinka, išaugau arba nudėvėjau... Pats metas skirti dieną ar dvi ir protingai perrūšiuoti visą turtą: apsipūkavusius nuvalyti, išaugtus padovanoti labdarai, nudėvėtus išmesti, nenešiojamus padovanoti. Išvalyti ir pasilikti tik tuos, kuriuos tikrai dėvėsiu. Atlaisvinti spintoje vietos, o kartu su ja, atsiras vietos mintims, ką išskirtinio ir dailaus galėčiau šiandieną apsirengti?
  13. Vėl pradėti sportuoti. Anksčiau sportavau kasdien. Nesportuoju jau kuris laikas dėl sveikatos problemų. Man nėra reikalo mesti svorį, sveriu normaliai, gal kiek mažiau nei turėčiau, tačiau noriu vėl aktyviau pajudėti. Galbūt reikia rasti alternatyvą sportui, pavyzdžiui, šokių pamokas?
  14. Išvykti į netikėtą ir neplanuotą kelionę. Net jeigu tai bus tik kelionė mašina aplink Lietuvą... Neplanuoti ir nuveikti kažką spontaniško, galbūt taip turėtų skambėti punktas? Bet manau neplanuota kelionė bus super.
  15. Surasti tobulą mažą juodą suknelę. Tikrai turiu spintoje kelias klasikinio tipo MJS (angliškai LBD) sukneles, tačiau jos nėra tos.... norisi surasti tobulai man tinkančią...
  16. Visiems artimiausiems surasti laiko išsiųsti Kalėdinius, ranka rašytus atvirukus. O dar geriau, juos pačiai padaryti ir tada išsiųsti.
  17. Užsirašyti visas geras idėjas. Tiksliau užsirašytas tas idėjas, kurios man kyla galvoje ir priklauso man. Nežinau ar čia amžius ( :D :D :D ) bet geriausias paprasčiausiai pamirštu.
  18. Palaidoti laiko kapsulę vyresnei sau. Įdomu, kaip 40-metė aš reaguos į tai, kas buvo aktualu dabartinei man?
  19. Susikurti normalią rytinę rutiną ir jos laikytis. Aš iš prigimties pelėda: galiu nemiegoti ilgai, o va atsikelti man labai sunku. Noriu rytais keltis anksčiau nei man reikia, pagaliau atrasti laiko pusryčiams ir puodeliui kavos, pasidaryti makiažą neskubant, apsirengti ne tik rūbais, kurie bus geri, bet apsirengti gerai apgalvotai, be skubos atvykti į darbą, pakeliui pasimėgaujant ryto grožiu.
  20. Atkurti pirmą pasimatymą su vyru penkerių metų vedybų proga arba nuveikti kažką, kas skirta tik mums dviems. Plačiau nepasakosiu :)
  21. Vieną dieną skirti tiems, kam gyvenimas nebuvo malonus. Aplankyti gyvūnų prieglaudą, pradžiuginti nusiminusį gatvėje, atiduoti pietus benamiui, skirti laiko atviram pokalbiui. 
  22. Pajodinėti žirgais. Labai pasiilgau žirgų, labai pasiilgau jojimo...
  23. Įsigyti nuosavus namus. Abejoju, ar šiemet šis planas realus, tačiau šis dalykas, man vienas svarbiausių: laikas savam kampeliui, kurį bus galima vadinti ne namu ar butu, o Namais.
  24. Tvirtai žinoti savo silpnąsias ir stipriąsias savybes. Jas gerai išanalizuoti ir pradėti jomis naudotis. Silpnybių neslėpti, tiesiog išmokti jas kontroliuoti.
  25. Nuoširdžiai džiaugtis kiekviena akimirka, kiekvienu išgyvenimu ir kiekviena patirtimi, kurią likimas, žvaigždės, Dievai ar paprasčiausias atsitiktinumas padovanojo.

Tiesą sakant surašyti sąrašiuką buvo labai lengva, galvoje sukasi dar bent 10 dalykų, kuriuos noriu padaryti iki sekančio savo gimtadienio.




Ačiū, kad skaitote,
Gražaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. 18 punktas labai įdomus, reikės ir man pasinaudoti šia idėja :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. 18 punktas labai įdomus, reikės ir man pasinaudoti šia idėja :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Prašau prašau :)
      Būdama 20 prašiau laišką sau 30-metei. Dar keli metai liko perskaitymui. Tačiau įsivaizduoju, kokios emocijos apims jį skaitant.
      Dabar galvoju laiko kapsulę užkasti, ir skirti kiek daugiau nei 10 metų, kad įdomiau būtų :)

      Panaikinti
  3. Linkiu, kad norai ir planai išsipildytų :) Iš šio sąrašo man taip pat tinka keletas dalykų, kuriuos norėčiau padaryti ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Pries pora metu mano vienas is tikslu taip pat buvo susitvarkyti drabuzine. Kai tai padariau- ryte nuspresti kuo rengtis tapo daug lengviau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Va to, aš ir siekiu. Jau kelis metus bandau prisiversti žiauriam spintos pratuštinimui, bet jaučiu, kad jau esu pasiruošusi.
      O Tau nebuvo iš pradžių sunku?

      Panaikinti

Rašyti komentarą