Balandžio mėnesio kosmetinės naujienos #8/15

Šiandien paskutinė mėnesio diena, kurią tradiciškai noriu pristatyti naujus gaminius apsigyvenusius mano kosmetinėje, naujus produktus, kuriuos įsigijau per pastarąjį mėnesį.

"Aš visko turiu pakankamai: kosmetikos, batų, papuošalų ir rūbų. Man nereikia nieko pirkti... Taip buvo pasakyta jokios moters ir niekada..."
Citata, autorius nežinomas

Mano vyras jau gerą savaitę iš manęs juokiasi ir juokaujamas išskirtinai pabrėžia, kad puikiai mato, kad sirgau daugiau nei pusę mėnesio. Kodėl? Nes naujų pirkinių nėra: neturėjau nei laiko, nei noro vaikščioti po parduotuves. Na, beveik nėra, kitaip nebūtų ir šio įrašo.

Kita priežastis, kodėl praktiškai nieko nepirkau buvo ta, kad aš visko turiu, absoliučiai visko, ko man prireiks sekančiam mėnesiui, be to, balandžio pradžioje peržiūrėjus visas lentynas, lentynėles supratau, kad visko turiu pakankamai. Ir man jau norisi sumažinti mėginių kiekį dėžutėje... Tad išgirdęs iš mano lūpų, kad visko turiu pakankamai mano vyras pirmiausia patikrino, ar kartais nekarščiuoju, o paskui ilgai iš manęs kikeno ir negalėjo patikėti, kad balandį nepirkau praktiškai nieko...


Atkeliavo siuntinukas iš Catrice ir Essence, kurio apžvalgas pradėjo dauguma tinklaraščių autorių. Aš dar normaliai neperžiūrėjau ką gavau, bet visko labai labai daug. Dauguma produktų šio pavasario naujovės, kurios netrukus arba nesenai pasirodė parduotuvėse.

Kai kuriuos gaminius jau esu išbandžiusi ir aprašiusi, tad tikrai bus konkursas ir atiduotuvės, kai viską apžiūrėsiu ir surinksiu rinkinuką.




Kiekvieno gaminio atskirai neaprašinėsiu, visko labai daug, bet pažadu daug Cosnova kompanijos apžvalgų artimiausiu metu.

Noriu padėkot  Catrice - Essence atstovams Lietuvoje už galimybę išbandyti tiek daug pavasario - vasaros naujovių :)


Na ir galiausiai mano pačios pirkiniai:

1. L'occitane siurprizu dėžutė kurią jums jau pristačiau prieš kelias dienas, tad plačiau galite paskaityti ČIA
Kaina: 19,00 EUR (65,60 Lt)

Pagaliau atkeliavo mano Beauty Blender kempinėlių analogai, kuriuos turėjau gauti dar kovo mėnesio pabaigoje, bet sulaukiau balandžio pradžioje. Niekada makiažo padengimui nenaudoja kempinėlių, visad pasitenkindavau skystos priemonės dengimu pirštais arba teptuku, tad labai nenorėjau investuoti į orginalias Beauty blender. Žinau, kad kempinėlės sugeria labai daug produkto ir, žinodama save, manau kad būtent pernelyg didelis produkto sugėrimas į kempinėlę man gali nepatikti.
Pirkau: siunčiausi iš Kinijos, per www.ebay.com
Kaina:  $ 1,99 arba 1,81 EUR (6,25 Lt)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Va ir viskas, būtent tiek naujų produktų pas mane atsirado šį mėnesį. jei kas domina labiau, rašykite, organizuosiu greitesnę produktų apžvalgą 😊




Ačiū, kad skaitote,

Gražaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai