2015 pavasario mėgstamiausi / Spring favourites

Nors praktiškai nepajutau jokio pavasario, paskutinis pavasario mėnuo eina į pabaigą. Jau rytoj įžygiuojame į vasaros pradžią. Kaip ir visada, besibaiginėjant metų ketvirčiui, pristatau savo mėgstamiausiuosius, į kuriuos ranka net nesuabejojus tiesėsi... Kuriuos naudočiau vėl ir vėl bei tuos, kuriuos net negalvojusi pirkčiau vėl...





Kaip ir kiekvieną pavasarį, taip ir šį jaučiau, kad mano kūnui trūksta stangrumo. Puikiai suprantu, kad pirmieji veiksmai turėtų būti intensyvus sportas, bet šiuo metu rimtesnis sportas man apribotas ir turiu tenkintis tik lengva, raumenis pratampančia mankštele. Su tokia raumenų masės nepadidinsi ir kūno odos nesustangrinsi. Tad šalia mankštelės, pasirinkau anticeliulitinį kūno purvą. Nors priemonė skirta celiulito požymiams mažinti, o aš celiulito neturiu, man purvas neblogai pastangrino šlaunis, pilvo sritį ir šonus, ir nežymiai palieknino kūną. Rekomenduoju išbandyti, derinant produktą su fizine veikla, kontrastiniu dušu, kūno šveitimu ir sveika mityba.



Tikriausiai visos pavasarį susiduriame su pavargusiais, gyvybingumą ir spindesį praradusiais plaukais? Pavasario sezoną nebuvau 100% patenkinta nė viena plaukų priežiūros priemone pirkta parduotuvėje. O va, natūralūs karšti aliejai plaukams padėjo atstatyti plaukus ir suteikti jiems sveikesnę išvaizdą. Pavasarį naudojau kokosų, simondsijų, migdolų ir alyvuogių aliejus, priklausomai nuo to, kas atrodė reikalinga mano plaukams. Visgi , dažniausiai lepinausi kokosų ir natūraliu alyvuogių aliejais. Šiandien džiaugiuosi stipresniais, sveikesniais plaukučiais... 



Siekiančioms dailios veido odos pavasarį, galiu nors ir milijoninį kartą priminti: nieko nėra svarbiau už tinkamai nuvalytą, švarią veido odą. Šiai auksinei taisyklei šiemet nusižengiau tik vieną kartą, nors progų ir tingulio užkariautų vakarų buvo gerokai daugiau... O kur dar kelionės, kurių metu nepatogu nusivalyti makiažą? Čia mane nuolat lydėjo Eucerin micelinis vanduo, kuris gerai, o svarbiausia labai švelniai valė viso veido makiažą, tonizavo veido odą ir visiškai nedirgino net patekęs į akis... Komplimentai šiai priemonei, rekomenduoju išbandyti!



Mano veido oda pavasarį maištauja: sausėja, pilkėja, kartais išdysta pavienis spuogelis. O šį pavasarį dar pastebėjau, kad oda tapo kiek išglebusi ir prarado stangrumą. Vasario mėnesį buvau pradėjusi odos gražinimo sistemą, kurios metu gėriau arbatą odos grožiui, naudojau skaistinamąjį prausiklį, drėkinamąsias veido kaukes ir daug daug vandens... Sistema tikrai veikė, kol nepamiršau kaskart prieš valgį išgerti pusė valandos laikytos arbatos puodelio. O kartais, paskubomis susiruošusi pietauti, ją tiesiog pamiršdavau pasiruošti. Veido odos grožį šį pavasarį greičiausiai atstatė L'Occitane šlamučių veido kremas, kurio turėjau vos vieną mėginuką. Tačiau kvapų terapija, intensyvus drėkinimas, odos maitinimas, suvienodinta, paskaistinta odos spalva ir atjaunėjęs veidas spėjo būti įvertinti per kelis naudojimus. Kremuku aš sužavėta, ir manau po kelių metų būtinai įsigysiu nuolatiniam naudojimui. O šiai dienai, apie intensyvų kremą mano odai kalbėti dar ankstoka.



Šį pavasarį pastebėjau, kad tampu vis labiau ir labiau pamišusi dėl L'occitane produkcijos. Man tai nėra naujai atrasta kompanija, nes gyvendama Anglijoje kartas nuo karto įsigydavau rankų kremo, ir ypatingai man patiko riboto leidimo mangų rankų kremas. Tačiau visada, didžiausias stabdys, trukdantis dažniau naudoti kompanijos produkciją, buvo kaina. Gerai, nusipirksiu, o kas jei nepatiks? O kas jei netiks? Tad atradusi, kad Lietuvoje galiu nusipirkti mažų pakuočių, arba įsigyti rinkinukų su mažomis pakuotėmis (tikriausiai tokie rinkiniai buvo ir gyvenant Anglijoje, bet niekad neatkreipiau į juos dėmesio), vis dažniau, ir dažniau išbandau kažką naujo... 
Pastaruoju metu mano favoritas rankoms tapo verbenų rankų kremas su nepaprastai maloniu, gaiviu citrusiniu kvapu ir lengva, greitai susigeriančio kremo formule. Šiaip aš niekad nebuvau citrusinių kvapų mėgėja, bet ar šis pavasaris, ar dar kas, ko apčiuopti kol kas negaliu, skatina mane rinktis energizuojančius, citrusų kvapus.



Jei jau pradėjau kalbėti apie citrusinius kvapus ir gaivius aromatus, negaliu nepaminėti ilgalaikio favorito mano kvepalų lentynėlėje - Oriflame Ice tualetinio vandens. kuriame susilieja baltų gėlių, vandens putos ir citrusinių vaismedžių giraičių aromatų natos... Gaiva, gaiva ir gėlės... Tyras, lengvas ir vėsinantis aromatas pavasariui ir vasarai jau 15 metų gyvena mano kvepalų lentynoje, kasmet sunaudojant po vieną kvepalų buteliuką.



Nors vasaros sezonas spinduliuoja lengvumu ir gaiva, švelniomis spalvomis ir neperkrautu makiažu, šiam sezonui radau tiesiog idealiai gilią, minkštą, sodrią, ryškią žaliai juodą spalvą akių makiažui. Pažiūrėti, kaip juo pasidažius atrodo akys, galite ČIA. Gražu, ar ne? Apskritai pieštuku labai lengva naudotis: brėži liniją ir sklaidai. Intensyvumą taip pat galima lengvai reguliuoti dengiant mažiau arba daugiau sluoksnių produkto. Tačiau ta sodri  ir gili žaliai juoda spalva... Pasaka, niekur nemačiau tokio patrauklaus žalio atspalvio.



L'oreal Million Lashes blakstienų tušas yra, ir tikriausiai dar ilgai bus mano mėgstamiausias tušas, su pertraukomis kartojamas jau nežinau kelinti metai, tikriausiai nuo tušo atsiradimo pradžios. Aš turiu nemažas akis, todėl norėdama sukurti dailų akių makiažą, turiu paryškinti blakstienas, suteikiant jos proporcingą dydį, lyginant su mano didelėmis akimis. Dabar tikriausiai galvojate, kad yra žmonių, kurie turi gerokai didesnes akis. Tikrai taip, žinau, kad yra. Tiesiog kaskart vis bandau surasti kažkokį logišką paaiškinimą, kodėl šis tušas man taip patinka. Man patinka Eva Longoria, kuri reklamuoja šį tušą. Man patinka, kad jis itin juodas. Man patinka, kad jis nesudaro gumulėlių. Man patinka, kad tušas tankina ir ilgina blakstienas. Man netgi patinka itin didelis šepetėlis, kuriuo lengva nusiteplioti, tačiau būtent jo dėka greitai ir lengvai paskirstomas tušas. Man patinka suteikiamas efektas akims...



Nepriklausomai nuo to, kad pavasarį karaliauja pasteliniai atspalviai ir neryškios spalvos, man kartais, tiesiog būtinai prisireikia paryškinti lūpas raudonos spalvos dažais. Man niekaip neatsibosta blankių akių + ryškių lūpų įvaizdis, kuriuo puošiuosi tada, kai trūksta moteriškumo, arba pasitikėjimo savo jėgomis. Raudonas lūpdažis yra kažkas tokio... atrodo kalnus gali nuversti, tiesiog padžiusi lūpas ryškia, raudona spalva. Essence blizgesys lūpoms patiko viskuo: tekstūra, intensyvia spalva, sudėtimi, gera kaina, ir tolygiu nusidėvėjimu nuo lūpų.



Man dažnokai "pasiseka" įsigyti netinkamo atspalvio makiažo pagrindą, matomai dėl to, kad savo odą laikau rudesnio atspalvio, nei ji išties yra. Tačiau nuo tokios bėdelės, visą pavasarį mane gelbėjo Catrice matinį efektą suteikianti pudra. Ji netik užfiksavo makiažą, suteikdama matinį efektą, tačiau pakoregavo makiažo pagrindo spalvą ir išlygino veido odos atspalvio netolygumus. Nors pudra pakankamai sunki ant veido odos, ir manau karštomis vasaros dienomis tokio sunkaus gaminio nesirinkčiau, tačiau visiems kitiems sezonams, man puikiai tinka veido odai.



Abejojau, ar šį nagų laką noriu dėti prie mėgstamiausių? Man nepatinka priemonės konsistencija, ilgas džiūvimo laikas, trumpas išlaikymas ant nagų ir praktiškai viska kita... tačiau man labai patiko gaivus, pastelinis atspalvis. Ideali pavasario spalva, gaila, kad nagų lako formulė tikrai prasta.



Tiesą sakant dėl kempinėlių naudojimo, paskirstant makiažo pagrindą, ilgą laiką buvau labai skeptiškai nusiteikusi... Galbūt netgi pernelyg ilgą laiką. Per ilgai nedrįsau bandyti kitokį makiažo pagrindo padengimą ant veido odos. Ir be reikalo... Per mėnesį BB analogo naudojimo, jau spėjau pamėgti lengvą ir tolygią makiažo priemonių aplikaciją, greitesnį ir patogesnį makiažo sukūrimą. Tiesa, vis dar nemėgstu kempinėlės plovimo ryte, paprasčiausiai greitai, kiek įmanoma išplaunu, o savaitgalį kempinėlę mirkau ir šalinu visus likučius. Ir... makiažo likučiai dingsta iš kempinėles, o ji tampa idealiai švari, nors prieš tokį plovimo būdą maniau, jog išplauti kempinėlės neįmanoma.



Taip, kaip netikėtai į mano namus atkeliavo Tangle Teezer plaukų šepetys, ir visiškai užkariavo mano širdį. Lygiai taip pat nebeįsivaizduoju savo gyvenimo be Invisibobble plaukų gumelių. Jos patogios, nelanksto plauko, nepalieka ant jų žymių, švelniai, bet tvirtai suriša plaukus. Et, daugiau galite paskaityti apžvalgoje, o aš oficialiai pareiškiu, esu priklausoma nuo šių gumelių...


Kiekvienas pavasaris į mūsų širdis atneša naują meilę. Naują meilę gyvenimui, grožiui, gamtai, žmogui, naujiems atradimams ar potyriams... Kartu su naujais atradimais širdį užlieja naujų emocijų banga... 

Šį sezoną gyvenau su tokiais mėgstamiausiais produktais. Ar kažką bandėte? Galbūt jums irgi patiko? Kokie jūsų mėgstamiausi pavasario atradimai?




Ačiū, kad skaitote,
Atradimų kupinos dienos,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai