SAMPLE SIZE. VIVI kondicionierius plaukams "Macadamia"/ makadamijų kondicionierius

Šį kartą, beveik baigiantis mano įprastiems šampūno ir kondicionieriaus buteliukams vonioje, noriu išbandyti kelis plaukų priežiūros gaminių mėginius, kurie pas mane atsirado netikėtai ir neplanuotai. Nežinau, kiek jų bandysiu šį kartą, tačiau pirmasis jau suplanuotas ir sunaudotas. Šįkart išbandau vieną iš mane pastaruoju metu itin dominančių VIVI plaukų priežiūros gaminių - Vivi makadamijų kondicionierių.



Ką žada gamintojas: Makadamijų kondicionierius gali pagerinti sausų ir šlapių plaukų formavimą, padaro plauką švelnų ir itin glotnų. Sumažina statinį krūvį. Kondicionieriaus pH yra artimas natūraliam plauko pH, todėl jis tinkamas visų tipų plaukams. Natūralaus apelsinų kvapo kondicionierius suteikia plaukams lengvesnį iššukavimo, švelnumą, mažesnį elektrinimąsi.
Naudojimas: Švarius, sudrėkintus plaukus įtrinti kondicionieriumi. Palaikyti 2-3 min. Perplauti vandeniu. Norint pasiekti geriausius rezultatus procedūrą galima pakartoti.

Pilno dydžio gaminio pakuotė.
Nuotrauka skolinta iš ČIA

Kiekis: mėginio kiekis 9g. Pilno gaminio kiekis - 230 g
Kaina: 7,80 EUR (26,93 Lt)
Kur galima įsigyti: VIVI parduotuvėse arba internetinėje parduotuvėje ČIA

Sudėtis: Aqua, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Lactic Acid, Aroma (Orange), Benzyl Alcohol.


Mano potyriai. Pirmiausia priemonės kvapas man nepasakyčiau, kad labai nepatiko, bet tai ir nebuvo kažkoks labai malonus kvapas. Tai labai saldus aromatas, kuris nežinau, man labiau primena sintetinį saldainių aromatą, negu makadamijų riešutų kvapą.

Produkto konsistencija gana tiršta, tačiau ant plaukų pasiskirsto lengvai ir sudrėkinus vandeniu greitai suskystėja ir dar lengviau pasiskirsto.

Mėginio man pilnai pakako vienam kartui, bet jau išplovus plaukus pastebėjau produkto teikiamą efektą. Pirmiausia pastebėjau, kad plaukai tapo švelnesni, plaukus žinoma, buvo lengviau iššukuoti nei be kondicionieriaus. Tačiau pirmiems pastebėjimams tai ir buvo viskas. Tikėjausi, kad plaukučiai taps glotnesni, tačiau man kaip tik jie pasipūtė ir šiek tiek labiau pasišiaušė nei naudojant įprastą kondicionierių.




REZIUMĖ. Kondicionierius man nepatiko dėl neaiškaus apelsinų (?), nors man labiau panašu į sintetinius saldainius, kvapo, kuris šiai dienai man pernelyg saldus. Man pritrūko glotninamojo efekto, nes plaukučiai pasišiaušė daugiau nei įprastai. Tačiau naudojant VIVI kondicionierių jie tapo gerokai švelnesni ir juos buvo lengva ir paprasta iššukuoti. Savaime suprantama, kad pilnai įvertinti priemonės efektą, reiktų jos naudoti daugiau ir dažniau, tad tai tik mažutė mėginio nuomonė, kuri neatgrąso nuo noro išbandyti natūralesnes plaukų priežiūros priemones.





Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai