L'OCCITANE "Verveine" verbenų dušo želė

Apie aromatingus L'Occitane gaminius jau pasakojau tikrai daug, ir pastaruoju metu bandau vis naujus kompanijos produktus. Šį kartą iškart po vonios kambario, skubu pasidalinti savo nuomone apir L'Occitane verbenų dušo želė.

"Mėgaukitės šiomis akimirkomis dabar, nes jos nesitęsia amžinai..."
Citata, autorius nežinomas

Šiandien man buvo gana ilga diena: darbai ir rūpesčiai užpuolė nuo pat ryto ir nepaleido iki vakaro. Tačiau pavakare aš save pasilepinau ir nukeliavau į grožio saloną susitvarkyti savo plaukų. Mums, moterims, pasigražinti visuomet smagu, tačiau smagiausia sulaukti komplimentų dėl savo išvaizdos, išgražėjusio veido odos, storų ir gana sveikų plaukučių... Galiausiai kiek pavargusi parsirandu namo ir būtinai lekiu į dušą su savo aromatinga verbenų dušo želė, po kurios visiškai atsigaunu ir pasakoju jums, kuo šis produktas toks ypatingas.



Produktas: L'OCCITANE "Verveine" verbenų dušo želė
Gamintojas: "L'Occitane en Provence". Pagaminta Prancūzijoje
Paskirtis: nuprausti kūno odą
Tinkamas tipas: visiems tipams
Labiausiai patiko: labai malonus kvapas
Labiausiai nepatiko: ne itin saugi sudėtis
Tūris: 75 ml, 250 ml, 500 ml
Kaina*: 75ml - 5,50 EUR (19 Lt); 250 ml - 14,50 EUR (50,07 Lt); 500 ml - 24,00 EUR (82,87 Lt)
Kur galima įsigyti: L'occitane parduotuvėse arba internetinėje parduotuvėje ČIA

Ką žada gamintojas: Verbena - mažas krūmelis, nusėtas dantytais lapais ir žiedais, savaime auga visame Viduržemio jūros regione. Verbena, dar žinoma kaip „užkerėta", „raganos" arba „viską išgydanti" žolelė, kvepia viliojančiu citrininiu aromatu. Tai yra stebuklingas ir nuostabus augalas. Romėnai lygino šią žolelę su Venera, tikėdami, kad ji turi galios vėl įžiebti gęstančios meilės ugnį.
Papildyta organiniu verbenų ekstraktu iš Provanso, ši dušo želė švelniai prausia ir pakvėpina odą subtiliu, gaiviu citrusiniu aromatu.


Man labai patinka dušo želė pakuotė pagaminta iš skaidraus plastiko, pakuotės pagrindinė etiketė (o kartu ir pakuotės priekis) yra tarsi buteliuko šone, o įprastinis priekis (didesnio ploto) tapo pakuotės šonu. Man patinka minimalistinės L'occitane produktų pakuotės: šiuo atveju pagrindinė pakuotė rudai žalsvos spalvos, papuošta sidabriniu lapeliu ir produkto pavadinimais. Tuo tarpu nugarėlės pusėje pateikta visa reikalinga gaminio informacija.


Produkto pakuotės abu šonai papuošti minimalistiniais verbenos lapeliais, kurie šonuose yra bespalviai, tačiau iškilūs, tad puikiai matomi ant produkto. Visgi, kartu nerėžia akies: aš jų net nepamačiau, kol nepaliečiau iškilaus rašto pirštais.


Dušo želė dangtelis pilko plastiko. Jis neatsisuka, tačiau mažytė anga atsikemša viršuje. Pats dangtelis man atrodo visiškai nepatogus turint ilgesnius nagus, nes jais tenka užkabinti atidarymo angą, rizikuojant nagučius nusilaužyti. Labai džiaugiuosi, kad šio buteliuko dangtelis neužsidarinėja itin tampriai, tad man nagus apsaugoti lengviau, tačiau vėlgi, galbūt čia tik maniškis buteliukas toks?


Kvapas. Nors pastaruoju metu man gana sunku susigyventi ir naudoti citrusinių kvapų priemones (bent jau taip buvo spalio mėnesį), tačiau šios dušo želė kvapas man labai labai... Verbenų dušo želė kvepia citrusiniais vaisiais, o man labiausiai primena rūgštokas citrinas. Tiesa kvapas labai gaivus, intensyvus, tačiau kartu pakankamai lengvas. Man tai energijos suteikiantis kvapas, kuris atgaivina kūno odą (tikrai ne šaldo) ir suteikia energijos mintims ir sielai.


Konsistencija. Dušo želė gelinės konsistencijos, skaidrios, švelniai geltonos spalvos.


Sudėtis:  Aqua/ Water**, Sodium Laureth Sulfate, Coco Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Lippia Citriodora Leaf Etract*, Gardenia Florida Fruit Extract**, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Tocopherol, Propylene Glycol, Parfum/ Fragrance, Sodium Benzoate, Methylisothiazolinone, Limonene, Citral, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Benzyl Benzoate, Linalool, CI 19140/Yellow 5 Lake, CI 14700/ Red 4, CI 42090/ Blue 1 Lake.
* ingredientai iš organinių ūkių
** natūralūs organiniai ingredientai


Poveikis. Dušo želė gerai putoja ir sukuria vidutinio smulkumo putas. Dušo želė labai gerai prausia kūno odą ir suteikia švaros bei gaivos pojūtį.


Produktas nesausina kūno odos, jos nedirgina, tačiau nepasakyčiau, kad teikia kokį kitą efektą apart odos prausimo. Žinoma, didžiausią įspūdį man paliko malonus kvapas, kuris tarsi atgaivina visą mano odą, mano mintis, mano sielą. Po priemonės naudojimo aš atsigaunu (jei galima taip vadinti) ir pasimėgauju itin maloniu prausimuisi. 


REZIUMĖ.
PRIVALUMAI:
+ dailus ir įdomus pakuotės dizainas;
+ itin malonus ir gaiviai rūgštus citrusų aromatas;
+ želinė konsistencija;
+ gerai putoja;
+ švelniai prausia kūno odą;
+ nesausina, nedirgina odos;
+ suteikia švaros ir gaivos pojūtį;
+ malonus kvapas atgaivina kūno odą ir mintis, po dušo su šia priemone aš atsigaunu.

TRŪKUMAI:
- kiek aukštesnė kaina;
- nepatogus dangtelis, laužantis ilgesnius nagus;
- sudėtyje yra vidutinio saugumo (15) ir žalingų (2) ingredientų.




Ačiū, kad skaitote,

Ramios nakties,
Gėlėta kosmetinė

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau.

Komentarai

  1. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi, atsiprašau, netyčia pašalinau jūsų komentarą.
      Jūs visiškai teisi: hormonai daro savo :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą