#18/2016 Sausio mėnesio baigti produktai - Empties

Šiandien dar labai noriu jums parodyti sausio mėnesio tuštučius - pabaigtukus - šiukšliukus. Tie, kurie pasibaigė ir neiškeliavo į šiukšlinę, o kantriai laukė paskutinio pasirodymo ant Gėlėtos kosmetinės tinklaraščio sienos... ir žinoma, trumpa galutinė nuomonė apie kiekvieną jų.



Kūno prausikliai ir šveitikliai

Man patinka Geomar kūno šveitikliai: jie švelnūs odai, tačiau iš tiesų efektyviai šveičia negyvas ląsteles ir atnaujina, drėkina paviršinį odos sluoksnį. Išbandžiau keletą skirtingų šios kompanijos šveitiklių ir apskritai vertinant jie gana panašūs, skiriasi tik kvapai. Šis, su citrinomis būtų mano vasaros pasirinkimas. Deja, bet pastebėjau, kad būtent citrininis linkęs greičiausiai pakeisti aromatą naudojimo eigoje, kai tuo tarpu kitų kvapai praktiškai nepasikeitė.
VERDKTAS: kartotinas

Visos, arba beveik viso L'Occitane kompanijos dušo želė yra nuostabių ir gana intensyvių kvapų. Kai tik pradedu kurią naudoti, iš karto įsimyliu jos kvapą. pastarojo mėnesio favoritė buvo ši citrinų - greipfruktų kvapo želė dušui. Man joje patiko absoliučiai viskas: ir kvapas ir prausimas ir pakuotė. Jei būtų įmanoma atsukti pakuotės dangtelį, aš ją pasilikčiau kaip kelioninę tarą: tokio tvirto plastiko ir tokios sandarios pakuotės jau senai nemačiau.
VERDIKTAS: kartotina

Švelnus ir natūralus prausiklis, tinkantis tiek kūnui, tiek rankoms. Beje, priemonė labai universali ir tiks visiems šeimos nariams. Man asmeniškai pritrūko kiek intensyvesnio kvapo, tačiau didžiausias minusas yra aukšta kaina - aš tiek nelabai noriu mokėti už priemonę, kurią praktiškai tuoj pat nuplaunu. Geriau daugiau investuoti į kūno losjoną ar kremą, o ne į dušo želė.
VERDIKTAS: tik dėl kainos, tikriausiai nekartotina

Kūno priežiūra II

Mano mintys apie šią priemonę labai dviprasmiškos. Man patinka malonus beržų aromatas ir švelnus, gilus valymas. Tačiau priemonė tikrai nėra skirta odos šveitimui, nes joje nėra šveičiamųjų dalelių. O ir baigiasi per 2-3 naudojimus...
VERDKTAS: tikriausiai nekartotinas

Nors man visai patiko toks vonios kubelis, tačiau aš labiau nekantrauju išbandyti ir panaudoti Lush vonios bombas, negu šiuos kubelius. Beje, man nelabai atitinka ir šių kubelių kvapai: šis, mano įsivaizdavimu turėtų būti rūgščių citrinų, bet menkai jas primena.
Vietoj jo: LUSH putojantis uogų kvapo kubelis "The Comforter" arba LUSH vonios burbulas "Sex Bomb"
VERDIKTAS: kartotinas

O šitas aliejukas man labai patiko: oda labai teigiamai priėmė ir greitai sugėrė visą priemonę į odą. Oda po naudojimo tapo labai švelni, drėgnesnė ir pamaitinta. Aliejus tiko ir mano plaukams. Tokią daugiafunkcinę priemonę mielai apgyvendinčiau savo vonioje (nors yra ir pigesnių variantų).
VERDIKTAS: mielai pakartočiau

Aš jau turėjau tokio kremo pilną pakuotę įsigijusi kaip veido kremą, bet veido odai man jis netiko. kai gavau mėginuką, jį su mielu noru sutepiau ant kūno odos. Efektas iš tiesų puikus, bet produktas tikrai nėra veido priemonė.
VERDIKTAS: kaip kūno kremas taip, kaip veido kremas - ne

Plaukų priežiūra

Nors plaukų šampūnas kiek pakėlė plaukus nuo galvos odos, tačiau aš jaučiuosi šiek tiek apgauta su šia priemone. Žadama didelė plaukų apimtis yra pilnai neišpildytas pažadas: pakėlimas labai jau minimalus. Aš, mokėdama aukštesnę kainą, tikiuosi ir didesnės plaukų apimties (gerokai didesnės) ir ženkliai geresnių rezultatų. Nors apskritai vertinant priemonė visai neprasta ir pabandyti verta.
VERDIKTAS: kartočiau

Rankų priežiūrai

Labai greitai "suvalgiau" ir antrą kavos kvapo rankų kremo pakuotę. Man kremas patinka, iš tiesų puikus variantas, tik kai šalta, tikrai norisi riebesnės priemonės. O ir šiaip, į naudojimo pabaigą pastebėjau, kad antra pakuotė iš karto po pirmosios baigimo ima greitai nusibosti. Visgi, kremas puikus dalykėlis rankoms.
VERDIKTAS: kartotinas

Patiko man šitas muilas. Vonioje liko dar mažytis mažytis gabaliukas primenantis vidurvasario aromatus: medsukio metą kaime, žydint liepoms ir tik išsuktą liepų žiedų medų. Mmm... Be to, pastebėjau, kad šis muilas šiek tiek drėkino rankų odą.
VERDIKTAS: kartotinas

11. Trumpas apelsinmedžio pagaliukas manikiūrui ir pedikiūrui, 1 vnt.
Tokių pagaliukų pagalba ne tik taisau savo manikiūrą, tačiau naudoju odelėms atstumdyti, nagų lakui pavalyti ar kitoms manikiūro metu esančioms reikmėms. Paprastai tokie pagaliukai yra vienkartiniai (higienos sumetimais), bet kadangi naudoju tik aš, tai naudoju tol, kol nenudyla. Šis galutinai nusidėvėjo bandant nukrapštyti nagų lako su blizgučiais likučius. Pavyko, o ir nagas buvo pažeistas mažiau, nei naudojant metalinį ar plastikinį įrankį.
Vietoj jo: nesu tikra, bet man atrodo turiu dar vieną trumpą, o ir keli ilgi laukia savo eilės
VERDIKTAS: kartotini, tik ilgesni man gerokai patogesni

12. - 13. Rožinės vidutinio grubumo, vidutinio ilgio dildės, 2 vnt.

14. Juoda didelė, smulkaus grubumo dildė, 1 vnt.
Vėl sunaudojau krūvą dildžių... Iš tiesų, po lakavimo blizgiu nagų laku, nusprendžiau pakeisti nagų formą ir nudildžiau juos kvadrato formos. Dildės tokiam tikslui greitai susinaudojo. Deja, tokios formos nagais pasidžiaugiau tik apie savaitę, gal kiek daugiau, kol nagų kampučiai nuskilinėjo ir dingo visas grožis. Tuomet nagus dildžiau iki įprastos formos ir galiausiai nukirpau visai trumpai - ataugs. Nors buvusio ilgio kiek gaila.
Vietoj jų: dildės iš tokio paties rinkinio
VERDIKTAS: mielai kartotinos

15. AVON "Planet SPA" medvilninės pirštinės, 1 pora
Pernai savo rankas gydžiau natūraliu kiaulių taukų tepalu iš vaistinės, pamenate? Ir kad taip nesijaustų nemalonus kvapas, nakčiai rankas apvilkdavau medvilnės pirštinėmis. Rankas išsigydyti pavyko, o va pirštinėms nieko gero... Skalbiau jas milijoną kartų, tiek rankomis tiek skalbimo mašina; naudojau įvairaus karštumo vandenį; išbandžiau įvairius kvapus su skirtingu intensyvumo... Nieko, jos vistiek man nemaloniai kvepia kiaulių taukais. Metu lauk.
Vietoj jų: pasitaikius progai nusipirksiu kitas
VERDIKTAS: visos medvilnės pirštinės daugmaž vienodos, šios ne išimtis, tad kompanija nelabai svarbi, sudėtis aktualesnė

Stebuklas, kurį atradau tik šį mėnesį. Nušalusias rankas antiseptinis tepalas išgydė per kelias dienas, be jokių brangių kremų ir sudėtingų gydymo būdų. Nors kremas skirtas vasaros bėdoms: vabzdžių įkandimams, nudegimams ir kitoms bėdoms gydyti, bet stebuklingai gydo žiemos šalčių sudirgintą odą.
VERDIKTAS: sudirgus odai mielai įsigysiu

Burnos higiena

17. - 18. COLGATE rožinis ir mėlynas dantų šepetėliai su anglimi, 2 vnt.
Kai pirkom šiuos šepetėlius, atrodė, kad wouw, toks nebrangus, ir su anglimi (kas dabar ant bangos), bet nusivylimas netruko ateiti. Po maždaug mėnesio naudojimo šepetėlių šereliai pradėjo nusilankstyti ir tapo tokie nemalonūs bei nepatogūs naudoti. Didelis nusivylimas...
Vietoj jų: keičiame į SENSODYNE "Expert" dantų šepetėlius "Medium" ir TEPE "Compact Tuft" vieno danties šepetėlis
VERDIKTAS: reikia atsiminti ir šitų daugiau nebekartoti

Kiti niekučiai

19. Medinis, šveičiantis ir masažuojantis šepetys kūnui, 1 vnt.
Nerealiai patogus šepetys nugarai masažuoti su medinėmis dalelėmis ir šveisti su šereliais. Malonus naudoti, su juo galima pasiekti visiškai visas nugaros vietas. Naudojom abu, gal 4-5 metus. Nepamenu, kur pirkom, bet mokėjom gal 3-5 Britanijos svarus. Tik per tuos metus suskilo medinis pagrindas, o kai nulūžo plastiko dalis su šereliais, teko visiškai mesti lauk (kotas nebesilaiko ant pagrindo, o ir šepečiu galima susižeisti).
Vietoj jo: šepetį nugarai planuojam įsigyti
VERDIKTAS: mielai įsigyčiau panašų

20. MATTES vatos lazdelės, 200 vnt.
Nu tokios nesąmonės senai nebuvau įsigijusi. Tai nėra pati pigiausia tokio tipo priemonė rinkoje, bet kokybė visiškai apgailėtina: ant galiukų esantis vatos kiekis ant kiekvieno pagaliuko skirtingas. Ant kai kurių iš viso nėra; kitais bandant pasinaudoti teko skaudžiai įsidurti plastikiniu pagrindu. Žodžiu visiškai nekokybiškas gaminys.
Vietoj jų: CLEANIC higieniniai pagaliukai - ausų krapštukai
VERDIKTAS: šitie tai tikrai jokiu būdu nekartotini

21. CAROLI dideli ovalūs medvilnės diskeliai, 40 vnt.
Tiesiog labai įprasti vatos diskeliai, gana kokybiški, jokių priekaištų jiems neturiu.
Vietoj jų: tos pačios kompanijos maži diskeliai
VERDIKTAS: kartotini

Veido priežiūra




Labai ilgai naudotos veido priežiūros priemonės (nuo rugsėjo pabaigos) ir mano odai jos visai patiko ir gana gerai tiko. Be to, iš tiesų skalsios priemonės. Taigi, man pirmiausia baigėsi maitinantis gelis, nes jį naudojau dažniausiai, po to serumas ir galiausiai gaivinantis gelis. Priemonė gerai drėkina veido odą, o va dėl kitų efektų, man pasirodė tikrai silpnoka - nuomonė nepasikeitė. Dar turiu pastebėti, kad iš priemonių pakuočių iškrapštyti likučius yra velniškai sunku. Jei dar iš serumo šiaip ne taip pavyko, iš maitinančio gelio buvo kiek sunkiau, o va su gaivinančio pakuote privargau labiausiai.
VERDIKTAS: kartotini

Pasakiška kaukė. Aš vėl noriu į Lush!!! išsirinkčiau dar vieną ir vėl mėgaučiuosi teigiamu poveikiu veido odai... Šita kaukė superinė, padeda susitvarkyti su odos problemomis, nuraminti sudirgusią, pavargusią, suerzintą veido odą.
VERDIKTAS: tikrai kartotina

Apie šį kremą jau rašiau ir sunaudojau visą pilną pakuotę veidui. Man visgi nepatiko, kaip lėtai jis susigeria į veido odą, nors žadamas greitas susigėrimo efektas. Tiesa, nežinau, ar kaltas kitas sezonas, bet kremo mėginyje esantis gaminys susigeria geriau, nei pilno dydžio pakuotėje esantis gaminys.
VERDIKTAS: nekartotinas

Dekoratyvinė kosmetika

Visai neblogas, nebrangus makiažo pagrindas. Deja, man atspalvis buvo per tamsus ir tikrai nėra ilgai išliekantis, nes net ir ant sausokos mano veido odos išlaiko apie 6 valandas. Matinį efektą sukuria, bet liečiant veidą, makiažo likučiai linkę persikelti ant rankų odos ir bet kur, kur prisiliečia.
VERDIKTAS: nemanau, kad kartočiau



Labai dailus blizgių, gana didelių dalelių ant nagų efektas, nuostabiai žėrintis tiek natūraliame, tiek dirbtiniame apšvietime. O ir rožinė spalva atrodo super. Tiesa, tokiu laku mieliau puošiuosi žiemos metui. Pabaigiau visiškai visą nagų lako buteliuką, kas pripažinkim, bet kam pasitaiko labai retai.
Vietoj jo: turimi nagų lakai, pagal nuotaiką
VERDIKTAS: kartotinas, tačiau tik šaltuoju sezonu



Natūralus ir "skanus" lūpų balzamas, prie kurio minkštesnės konsistencijos bei silpno, natūralių ingredientų kvapo, reikia priprasti. Man jį patiko naudoti ir gera žinoti, kad priemonė nepakenks mano organizmui.
VERDIKTAS: mielai kartotinas



Nepatiko, nors sunaudojau iki pat galo. Aš juo maskavau hormonų sukeltus spuogelius. Manau tiktų tik jaunatviškai, riebiai veido odai maskuoti ir tik spuogeliams slėpti.
VERDIKTAS: man tai tikrai nekartotina priemonė



Viskas su šia kempinėle visai gerai: pakankamai minkšta, dengia tolygiai, yra nebrangi. Vienintelis trūkumas - yra naudojimo laikas. Jeigu kempinėlę naudosite 5-7 kartus per savaitę, po mėnesio ji suplyš ir nebebus tinkama naudoti absoliučiai niekam. Maniškei nutiko būtent taip: tiek pirma naudotai kreminės spalvos, tiek šiai, violetinės spalvos.
VERDIKTAS: manyčiau antrą kartą nepirkčiau, pernelyg didelis žaidimas: plyšta - lauk - perki ir vėl iš naujo...



Visgi, šis BB kremas labai geras, labai. Padengimas lengvas ir labai natūralus. Atrodo dailiai, neapsunkina veido odos. Man iš tiesų patiko efektas, tik kaina, manyčiau aukštoka.
VERDIKTAS: mielai kartočiau, tik ta aukštoka kaina...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viskas, tik tiek baigtų produktų šį kartą buvo mano baigtų gaminių dėžutėje. Ar bandėte ką nors iš čia minėtų? Ar jūsų nuomonė sutampa su maniške?




Ačiū, kad skaitote,

Jaukios paskutinio mėnesio, pirmosios dienos vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai