CALVIN KLEIN "Euphoria" tualetinis vanduo moterims

Ir vėl apie kvepalus... ir vėl eilinį mėnesį aš juos pamirštu... o šį kart priežastis buvo labai paprasta: aš visą mėnesį nesikvėpinau, nesikvėpina vyras ir niekam, kas ateina aplankyti mažojo neleidžiu būti pasikvėpinus. Bent jau kelis mėnesius... Sakoma, kad kūdikių uoslė jautri, o erzinant ją dirbtiniais kvapais ji gali suprastėti. Kadangi natūralių kvepalų neturiu, paprasčiausiai nesikvėpinu, bent jau kol kas.

"EU-FO-RI-JA - 
intensyvios laimės ir pasitikėjimo savimi būsena"

Na o šiandien noriu pakalbėti apie mano žiemos arba šaltojo sezono kvepalus, kuriuos nepaprastai myliu, bet kurių negalėjau pakęsti ar užuosti kol laukiausi. Ech tiek hormonai... Šiaip aš nesu didelė Calvin Klein kvepalų mėgėja, tačiau pirmojo leidimo "Euphoria" yra vienas mylimiausių mano kvepalų kolekcijos aromatų.

"„Calvin Klein, Inc.“ – tai amerikiečių bendrovė, įkurta 1968-aisiais metais. Pirmoji dizainerio Calvino Kleino kolekcija – tai vyriškų ir moteriškų paltų linija, pasirodžiusi Niujorko parduotuvėje. Vėliau dizaineris buvo pavadintas žymiausiu minimalizmo meistru. Devintajame dešimtmetyje buvo sukurta pirmoji vyriškų trumpikių ir moteriškų apatinių kolekcija, bendrovei atnešusi didžiulį pelną. 1993-iaisiais C. Kleinas įvertintas kaip geriausias Amerikos dizaineris. 

Visame pasaulyje puikiai žinomi tokie prekių ženklai kaip „Calvin Klein Collection“, „ck Calvin Klein“, „Calvin Klein“, „Calvin Klein Jeans“, „Calvin Klein Underwear“ ir kt. Įmonės kuriamų produktų asortimentas labai gausus – tai batai, laikrodžiai, papuošalai, akiniai, kojinės, maudymosi drabužiai, diržai, trikotažas, kostiumai, kvepalai, įvairios prekės namams... 

CALVIN KLEIN vardas neatsiejamas nuo puikiai visame pasaulyje žinomų kvepalų ir odekolono. Pirmieji pasirodė dar 1981-aisiais ir buvo pavadinti dizainerio vardu – „Calvin“. Paskutiniame XX a. dešimtmetyje būtent kvepalai kartu su apatinio trikotažo linija išgelbėjo CALVIN KLEIN imperiją nuo bankroto. Išskirtiniai CALVIN KLEIN kvepalai – vienas iš didžiausių parfumerijos prekių ženklų. Tai tokie garsūs kvepalai kaip „Obsession“ ir „Eternity“, pirmieji pasaulyje abiejų lyčių asmenims skirti kvepalai „ck One“ ir „ck Be“.""

Teksto kursyvu informacija iš ČIA


Produktas: CALVIN KLEIN "Euphoria" tualetinis vanduo moterims (EDT)
Gamintojas: "Calvin Klein". Pagaminta Jungtinėse Amerikos Valstijose
Kaina*: priklausomai nuo tūrio:
  • 30 ml - 54,95 EUR
  • 50 ml - 77,95 EUR
  • 100 ml - 100,00 EUR
Kur galima įsigyti: Douglas, Kristiana, Kosmada, Parfum Express, pigu.lt, parfum24 ir kitur
Leidimo metai: 2005 metai
Kvapo kategorija: rytietiški - gėlių

Gamintojo aprašymas: Sukurti „Calvin Klein Euphoria“ aromatą įkvėpė noras įkūnyti moteriškas svajones. Šis kvapas seksualus, skatinantis svajoti, žavus, paslaptingas ir provokuojantis.
„Calvin Klein Euphoria“ skirtas toms moterims, kurios trokšta išsilaisvinti iš kasdienės rutinos, kad gyvenimas taptų įdomus ir malonus, kupinas netikėtumų bei pagundų.

Sodrus gundantis Calvin Klein Euphoria kvepalų moterims aromatas supintas iš kontrastingų kvapų – egzotiškų vaisių ir gundančio gėlių. Iš pradžių pasklinda granatų ir persimonų aromatas, lydimas sodraus žalumynų kvapo. Po to apgaubia geismingas gėlių aromatas – pakvimpa lotosais, šilkmedinėmis michelijomis ir orchidėjomis. Galiausiai juntamas žibuoklių, ambros ir muskuso dvelksmas.



Viršutinės nata: granatai
Širdies nata: lotosas, orchidėjos
Apatinė nata: žibuoklės, gintaras, muskusas, raudonmedis


Sudėtis: Alcohol Denat., Fragrance, Water, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Butyl Phenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ethylhexyl Salicylate.


Pakuotė. Kvepalai buvo supakuoti rausvos spalvos kartoninėje stačiakampio formos pakuotėje. Aš jau tikrai nebepamenu, ar spalva buvo tokia intensyvi, kaip paveikslėlyje viršuje? Man atrodo, kad ne, buvo blankesnė, tačiau garantuoti tikrai negaliu. Dizainas švarus: naudojama tik ryški spalva ir kuklus gamintojo bei pavadinimo užrašas. Na, o vidinė pakuotė yra gana įdomios formos buteliukas, kurią sunku apibūdinti. Buteliukas skaidraus stiklo, jo šonai įspausti. Būtent dėl tų įspaudimų pakuotę labai smagu laikyti rankose. Buteliuko šonuose yra metalą primenančio plastiko intarpai, einantys iki buteliuko dugno. Iš tiesų, jie ir atrodo kaip metalas, vienintelis dalykas, kas išduoda tikrąją medžiagą yra kitoks garsas pabarbenus :D

Buteliukas užkimštas gana aukštu metalo dangteliu. Būtent ant jo įkomponuotas kvepalų pavadinimas ir gamintojas. Funkcionalu, nes kvapas nelieka bevardis, o kartu ir nepastebima, nerėžia akies. Na ir galiausiai pats purkštukas, apie jį daug kalbėti tikrai nereikia: tradicinis, tokį randame praktiškai visuose aromatuose.


Kvapas. Tik pasipurškus kvepalais, alkoholio kvapas, kuris paprastai būna stiprus ir intensyvus, dingsta žaibiškai, per kelias sekundės dalis ir yra praktiškai nesugaunamas ir neužuodžiamas. Mane asmeniškai tai labai džiugina, labai jau nemėgstu laukti, kol kvepalai atskleis tikrąjį savo aromatą. Tik pauosčius nuo rankos pirma užuomena ir pirmos asociacijos iš karto tampa ryškios, sultingos ir jausmingos granato natos. Anksčiau aš nelabai suprasdavau, kokia ta pirmoji, sultinga aromato gaidelėė, bet kai pastaruoju metu suvalgiau tiek granatų, dabar man labai aišku, kas slepiasi po pirmaisiais aromato potepiais.

Su antru įkvėpimu kvapas po truputį įgauna saldumo ir paslaptingumo. Vandens fone skleidžiasi gaivus lotoso kvapas, kažkur jaučiamas ir sukesnis orchidėjų aromatas. Visa tai man kažkuo primena saldžios, lipnios ir tąsios karamelės skonį... Ypatingai, kai po truputį ima skleisti apatinė nata. Galiausiai po dar kelių įkvėpimų po truputį keliaujame į rytus: pirmiausia žibuoklės, kurios labai greitai vietą užleidžia sunkiems rytietiškiems raudonmendžio, ambros ir jau įprastam muskuso aromatui.

Aromatai dienos bėgyje keičiasi ir kunkuliuoja, palaipsniui suteikdami kvepalams tai sultingą, tai medienos, tai jausmingų gėlių kvapą, kurį nuolat supa saldus, viską vienijantis poskonis. Visas šis kvapas man šiek tiek primena "Tūkstančio ir vienos nakties" istorijas ir šiek tiek vakarietišką kelionę po arabiško kraštovaizdžio ir arabiškų, egzotiškų aromatų persmelktos kelionės akimirkas.


Mano nuomone kvapas labiau tinkamas:
     ★ nakties metui;
     ☃ žiemos sezonui.


Aromatas tiesiog idealus šaltuoju metų laiku, bent jau man jis asocijuojasi su laiku nuo rudens vidurio iki vasario, nuo pirmųjų šalnų, iki paskutinio rimto sniego. Tai šildantis uoslę aromatas ir aš jo niekaip neįsivaizduoju skambančio karštomis vasaros dienomis.

Kvapas saldus, egzotiškas, jausmingas, seksualus, šiek tiek paslaptingas ir provokuojantis. Tai, kas iš tiesų slypi kiekvienoje moteryje, kad ir užgožtoje, prislopintoje modernaus, šiuolaikinio pasaulio tempų ir nuolatinio troškimo pasiekti, gauti, suspėti kasdien, kaskart vis daugiau. Tai aromatas atskleidžiantis gaivališką, jausmingą, stebinančią ir intriguojančią moters prigimtį. Tai savimi pasitikinčios, kviečiančios patirti kažką nepaprasto, moters kvapas. Tai nepaprastas viliojantis ir intriguojantis aromatas. Jausmingas, egzotiškas, gundantis, kviečiantis pasinerti į nuotykius... aromatas, kuriuo aš įsivaizduoju kvepiančią modernią, šių dienų Šachrazadą, sėdinčią tarp daugybės pagalvėlių ir sekančią tūkstantis pirmą istoriją, ir vis dar nuostabiai kvepiančią.

Ilgą laiką kvapas buvo mano nuolatinis palydovas, mano aromatas, aš jau nebesuskaičiuoju, kelintas tai buteliukas nuo 2005 metų, kai kvapas buvo sukurtas. Ir man šiek tiek gaila, kad jis yra labai populiarus, kai norisi kvepėti išskirtinai. Ką gi, tikriausiai to reikia tikėtis, kai perki sąlyginai nebrangius aromatus. :) Nors mano turimas buteliukas yra tik EDT - tualetinis vanduo, kuris tradiciškai išlieka trumpiau, nei kitos kvepalų ir alkoholio koncentracijos. O ir ant mano odos visi kvapai išlieka trumpiau, nei ant kitų odos, tačiau šis kvapas išlieka labai labai ilgai. Aš jį užuodžiu apie 12 valandų, o jei kvapo molekulių patenka ant drabužių, net ir po skalbimo galima jausti kai kurias euforijos aromato natas. O ir pats aromatas pasipurškus užuodžiamas gana toli aplink mane, sakyčiau 1-2 metrus, mat vyras nuolat atpažįsta mano dievinamą "Euphoria" kvapą jau iš toli.


Tai mano vienas mylimiausių ir labiausiai taupomų aromatų. Vienas iš tų retų kvapų, kurie nuolat, pasibaigus buteliukui, vis grįžta į mano kvepalų lentyną nauja pakuote. Man gaila, kad mano uoslė nepriėmė aromato šį, šaltąjį sezoną. Tačiau kitam, aš vėl kvepėsiu egzotiška, paslaptingumu, jausmingu.. tiesiog euforija.

Aromatas panašus į:
ETIENNE AIGNER "Starlight"
- LA RIVE "Emotion"
- BATH AND BODY WORKS "Black Amethyst"




Ačiū, kad skaitote,

Linkiu nuolat būti laimingoms ir pasitinkinčioms savimi,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai