ISANA "Verwöhnt Körper & Sinne" dušo kremas su šilko ekstratu

Vakar, pristatinėdama Uoga Uoga staigmenų dėžutę jums užsiminiau, kad šiuo metu mano duše gyvena man nelabai patinkantis gaminys... Aš galvoje turėjau Isana dušo kremą su šilko ekstraktu, turėjusį suteikti mano odai šilko švelnumo, bet deja, nuvylusį. Buteliuke liko visai nedaug produkto, tad metas pristatyti, ką apie jį manau.

"Šypsena yra laimė, kurią rasite tiesiai po savo nosimi"
Tom Wilson


Produktas: ISANA "Verwöhnt Körper & Sinne" dušo kremas su šilko ekstratu
Gamintojas: "Rossmann GmbH". Pagaminta Vokietijoje
Paskirtis: nuprausti kūno odą, pašalinti nešvarumus
Tinkamas tipas: visiems tipams
Labiausiai patiko: nedidelė kaina, pigi priemonė
Labiausiai nepatiko: labai sausina odą
Tūris: 300 ml
Kaina*: 0,87 EUR
Kur galima įsigyti: Drogas

Ką žada gamintojas: Isana dušo kremas su šilko ekstraktu. Puoselėja kūną ir jausmus. Suteikia ypatingą šilkinės ir minkštos odos pojūtį. Prausiantis šiuo dušo kremu oda puikiai valoma ir puoselėjama. Minkštinamųjų medžiagų kompleksas apsaugo odą nuo išsausėjimo. Malonus švelnus kvapas pavers kasdienį prausimąsi ypatingu pojūčiu.

pH neutralus. Patikrinta dermatologų.


Dušo želė pakuotė labai paprasta: minkšto, skaidraus plastiko buteliukas užkimštas dviejų atspalvių rožiniu plastiko dangteliu. Stebuklų iš nebrangios priemonės nesitikiu. Nors dušo želė yra su šilko ekstraktu, bet dizaino puošyboje kažkodėl naudojama rožinės spalvos orchidėja. Man orchidėjos ir šilkas niekaip nesisieja tarpusavyje... Informacijos ant buteliuko pakankamai, tiek kiek reikia.

Galbūt norisi šiek tiek pagirti priemonės dangtelį. Jis nenusikemša lauk, bent jau ne taip lengvai, kad aš galėčiau nuimti, o iš ties, to visai ir nereikia. Man patinka dviejų skirtingų atspalvių rožinis dangtelis, net atidžiai nepažiūrėjusi, žinau, už kurios vietos imti, norint atkimšti buteliuką. Tam padeda ir gana giliai įspausta juosta. Dangtelis labai sandariai ir saugiai užsidaro, tad nebaisu buteliuką paversti. Dozavimo anga mažytė ir visiškai tinkama tokios konsistencijos gaminiui.


Kvapas. Aromatas vidutiniškai intensyvus, lengvas, saldus ir primena kažką labai švelnaus ir šiek tiek gaivaus. Tai nėra gėlių kvapas, nors jas šiek tiek primena. Mano uoslei aromatas labai malonus, tik po prausimosi jis visiškai neišlieka ant odos.

Konsistencija. Įsigydama dušo kremą, tikėjausi, kad konsistencija bus kreminė ir bent jau vidutinio tirštumo. Tačiau perlamutriškai rožinės spalvos dušo priemonė gana skysta, priemonė tokia bėganti ir tekanti nuo odos. Nors jaučiamas ir kremiškumas. Žodžiu, man ji atrodo tokia praskiesta vandenuku kreminė dušo želė.


Sudėtis: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Hydrolyzed Silk, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycol Distearate, Laureth-4, Glycerin, Formic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Sodium Lauroyl Glutamate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 16185.


Poveikis. Dušo kremas tikrai gerai prausia odą, o putoja vidutiniškai - silpnai. Reikia daugiau produkto, nei aš įprastai naudoju, kad išgauti vidutinišką putų kiekį. Suprantama, dėl šios priežasties dušo kremo kiekis buteliuke labai sparčiai mažėja.

Visgi, labiausiai man nepatinka gana stipriai jaučiamas odos sausinimo efektas. Aš nesuprantu, žadama suteikti odai švelnumo, bet ji išsausinama taip, kad net vizualiai matosi. Nemalonu, nors labai lengvai sutvarkoma su kūno losjonu, pieneliu ar kremu.

Aš puikiai suvokiu, kad gana didelio dušo želė yra labai pigus produktas. Aš priėjau išvados, kad kainos ir kokybės santykis labai pakenčiamas, vidutinis. Dėl malonaus kvapo ir nedidelės kainos aš kada nors mielai išbandysiu kitokią dušo želė iš Isana, tikėdamasi, kad kitas buteliukas ir kitoks aromatas, nesausins mano odos.




Ačiū, kad skaitote,

Nusišypsokite,
Gėlėta kosmetinė


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai