SAMPLE SIZE. NIVEA Daily Essentials "Sensitive Day Cream" SPF 15 dieninis kremas jautriai odai su saldymedžio ekstraktu ir vynuogių sėklų aliejumi

Taip, mano mielosios draugės, šį kartą trumpai vėl apie mėginius. Aš vis vargstu su savo mėginių kiekiu ir didžiuliu užkauptu turtu. Niekaip nesuprantu, iš kur jų tiek daug? Lietuvoje mėginiai dalijami retai ir ne su didžiausiu noru, o aš turiu didžiulę krūvą, kurią kažkaip reiktų sumažinti ir sunaudoti, išbandyti ir galbūt kažką išsirinkti ateičiai.

Šį kartą iš lobyno traukiau du NIVEA veido kremus, skirtus jautriai odai, siekiant sumažinti jautrios odos simptomus ir suteikti komforto jausmą.


Ką žada gamintojas: Dieninis kremas NIVEA SENSITIVE veiksmingai mažina tris pagrindinius jautrios odos požymius: 1. paraudimą, 2. tempimą, 3. sausumą
Malonus kremas su saldymedžių ekstraktu, žinomu dėl savo priešuždegiminių savybių, ir vertinguoju vynuogių kauliukų aliejumi:
- nuramina sudirgusią odą ir matomai sumažina paraudimą
- nedelsiant palengvina nemalonų odos tempimo pojūtį
- intensyviai drėkina
SPF 15 apsaugo nuo saulės sukeliamo priešlaikino senėjimo ir stiprina natūralų odos atsparumą
švelnus, greitai įsigeria, pH neutralus, be parabenų, dažiklių, kvapiklių ir alkoholio.

Naudojimas: Kremą užtepkite ant nuvalyto veido švelniai įmasažuodamos mažais ratais. Venkite tiesioginio kontakto su akimis. Kad pasiektumėte optimalų rezultatą, naudokite visas jautriai odai skirtas priemones NIVEA.

Pilno dydžio pakuotė. Nuotrauka skolinta iš ČIA

Sudėtis: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Methylpropanediol, Tapioca Starch, C12-15 Alkyl Benzoate, Dicaprylyl Ether, Sodium Phenylbenzimidazole Sulfonate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Octocrylene, Hydrogenated Coco-Glycerides, Octyldodecanol, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Vitis Vinifera Seed Oil, Panthenol, Glyceryl Glucoside, Carbomer, Ethylhexylglycerin, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Chloride, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Piroctone Olamine.

Sudėtyje nėra parabenų, dažiklių ir kvapiklių.



Kiekis: mėginio kiekis 1,5 ml. Pilnas gaminio kiekis atrodo yra 50 ml
Kaina: 6,25 EUR
Kur galima įsigyti: praktiškai visur - kosmetikos parduotuvėse, prekybos centrų kosmetikos skyriuose


Mano potyriai. Nors tik paėmus kremo iš pakuotės jis atrodo lengvos konsistencijos, tačiau tepant ant veido baltos spalvos kremukas tampa sunkus, aiškiai jaučiasi riebumas ir jis kiek sunkokai įsigeria į veido odą. Suprantama, tokios apgaulingos konsistencijos kremo labai lengva padauginti ir jis į odą gersis labai ilgai.

Nors priemonės gaminimo metu nebuvo naudojamos kvapiosios medžiagos, ir gamintojas teigia jog tai bekvapis produktas, bet priemonės kvapas yra. Silpnas, neintensyvus, vos jaučiamas kosmetikos priemonių kvapas jaučiamas ir praėjus šiek tiek laiko nuo kremo padengimo ant veido odos (tačiau neilgai ir tikrai ne valandomis).


Kremas skirtas sausai ir jautriai veido odai. Tačiau nepasakyčiau, kad sudirgusius, paraudusius odos plotus mažina. Man toks paraudimas niekur nedingsta, o ant pažeistos odos tepamas kremas ją dirgina, atsiranda dilgčiojimo jausmas. Jei vertinti labai trumpai, tai kremas iš tiesų neblogai veikia sausą odą, tik ją ne tiek drėkina (kaip teigia gamintojas), kiek intensyviai maitina. Kremas, kaip kremas, jei ne vienas bet. Mano normalią, su polinkiu sausėti veido odą kremas kemša, po naudojimo, nuo užkimštų porų atsirado spuogeliai, kurie signalizuoja viena - kremo konsistencija man gerokai per riebi. Galbūt kremas tiktų itin sausai veido odai? O mano poreikių jis visiškai netenkina... Nors iš dviejų mėginių turėjau apie 6 kremo aplikacijas ant veido, aš jau po pirmojo mėginio mačiau, kad kremas netinkamas, o antrą paprasčiausiai sutepiau sudirgusioms savo rankoms (kurių sudirgimo ir paraudimo, deja, kremas nesugebėjo sumažinti). Tad tai priemonė, skirta visai ne mano odai ir netenkinanti mano veido odos poreikių.




Ačiū, kad skaitote,

Saulėtų nuotaikų,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Bandžiau ir aš šiuos kremus (dieninį ir naktinį). Iš pradžių pasirodė lyg ir nieko, bet vėliau prasidėjo bėrimai :( Teko sunaudoti kaip kojų kremus :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš kiek girdėjusi atsiliepimų, jis niekam netiko. Keista, jautriai odai skirtas produktas turėtų tikti daugumai :D

      Panaikinti
  2. O man šis kremas labai tiko :) mano oda labai sausa, dažnai atsiranda kapiliariniai paraudimai kuriuos reikia gydyti antibiotiniais tepaliukais. Tai šis kremas man labai padėjo, sumažino raudonį, o ir konsistencija lengva, greitai susigeria :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu girdėti, jog tiko ir patiko.
      Matyt jis tinkamas tik labai sausai odai :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą