UOGA UOGA "Akys kaip kokosai" natūralus maitinamasis balzamas su migdolais ir kokosu odai aplink akis - for skin around eyes "Look Coco"

Paakių sritis visuomet man buvo problematiškas dalykėlis: iš prigimties turiu labai tamsius paakius, kurie sugeba išryškėti sunkesniu, pereinamuoju laikotarpiu. Deja, bet tamsių paakių problemos negali išspręsti jokia kosmetikos priemonė: galiu tik pakankamai pailsėjusi rinktis maskuojamąsias priemones, slepiančias pajuodusius paakius. Ant sausos mano paakių odos, greičiau nei aš norėčiau, ryškėja ir mimikos raukšlės. Todėl geras ir kokybiškas paakių kremas man itin svarbus. Pastaruoju metu rinkausi natūralų produktą iš UOGA UOGA, šmaikščiu pavadinimu, "akys, kaip kokosai" (tikiuosi, kad pavadinimo reikšmę suprantu taip, kaip ir gamintojai 😀 ).

"Tikrasis grožis yra nedėvėti makiažo ir jaustis 110% pasitikinčiai savimi"
Citata, autorius nežinomas

Prieš kelis metus aš buvau užsikrėtusi natūralumo banga, sekiau kiekvieną ingredientą kosmetikos priemonėse, analizavau kiekvienos sudėtinės dalies saugumą; netgi aktyviai domėjausi naujausiomis mokslinėmis publikacijomis natūralios kosmetikos tema bei įvairiausių ingredientų saugumo tyrimais įvairiose šalyse. Tuo metu man neįtiko nė viena kosmetikos priemonė ir viską: kūno šveitiklius, kūno kremus, rankų ir kūno muilus; veido kremus, dekoratyvinę kosmetiką, net plaukų šampūnus ir kaukes gaminausi namuose. Noras gaminti kosmetiką per kelis metus šiek tiek nuslopo, aš nebeturiu tiek laiko (arba neteisingai susidėlioju prioritetus), kad kelias valandas per dieną gaminti kosmetiką, o paskui kantriai laukti, kol ji bus tinkama naudoti. Tačiau tai nereiškia, kad natūralios priemonės buvo pamirštos: aš vis dar jomis domiuosi, ir būtinai išbandau vis kažką naujo savo kūno, veido odai ar plaukams.


Produktas: UOGA UOGA "Akys kaip kokosai" natūralus maitinamasis balzamas su migdolais ir kokosu odai aplink akis
Gamintojas: "Uoga Uoga". Pagaminta Vilnius Lietuva
Paskirtis: drėkinti, stangrinti, mažinti paakių srities paburkimus
Tinkamas tipas: visiems tipams
Labiausiai patiko: gerai maitina paakių odą, neleidžia jai išsausėti
Labiausiai nepatiko: sunkokai ir gana ilgai geriasi į odą
Tūris: 15 ml
Kaina*: 5,50 EUR
Kur galima įsigyti: Uoga Uoga salelėse, Rimi kosmetikos skyriuose arba internetinėje parduotuvėje ČIA

Ką žada gamintojas: Nerafinuoti kokosų ir migdolų aliejai drėkina, minkština, stangrina net pačią jautriausią akių odą, taip pat apsaugo nuo neigiamo saulės poveikio, mažina pabrinkimus. Ekologiško sviestmedžio aliejaus riebalų rūgštys turi regeneruojančių savybių, būtinų kolageno sintezei - jei suprantate apie ką mes.
Už Tavo akių žvalumą!
Naudojimas: Naudokite tik lašelį arba skirkite daugiau laiko šiam skalsiam balzamui įsigerti. Laikykite sausoje, vėsioje vietoje.

Nuotrauka skolinta iš ČIA

Paakių kremo pakuotė labai paprasta: atsukamas balto plastiko indelis, be jokių dozatorių, jokių mandrų atidarymų. Tokia paprasta pakuotė asocijuojasi su itin švaria ir natūralia sudėtimi, ekologija ir natūralia kosmetika. Ant pakuotės dangtelio esantis lipdukas atsiplėšia, po juo galima rasti visą reikalingą informaciją: naudojimo būdą, sudėtines dalis ir gamintojo kontaktus. Tuo tarpu ant pakuotės dugno nurodyta tik priemonės galiojimo data. Žinoma, aš nebūčiau aš, jei nepabandyčiau ieškoti daugiau informacijos ant pakuotės, todėl broviausi net po apatiniu lipduku, po kuriuo jokios informacijos nėra.


Kvapas. Paakių kremo kvapas lengvas, neintensyvus ir man asmeniškai labai malonus. Man jis primena kokosų aliejaus kvapą, tačiau kartu jaučiasi ir kiti aliejai. Nes grynas kokosų aliejus kvepia panašiai, kaip "Rafaelo" saldainiai, o šiame jaučiasi ir kitų aliejų kvapas, šiek tiek prislopinantis kokosų aliejaus saldumą.

Konsistencija. Produktas vos vos gelsvos spalvos, kas yra visiškai normalu natūralių aliejų gaminiams. Kol kremas būna šaltas, jo konsistencija gana kieta, jei laikysite jį šaldytuve, jis bus kietas. Tačiau tik paėmus ant rankų, nuo kūno šilumos produktas skystėja ir šiltai laikomas gali būti minkštos arba netgi beveik skystos konsistencijos. (Savaime suprantama, natūralų produktą reikia laikyti vėsiai, tačiau nebūtinai šaldytuve).


Sudėtis: Butyrospermum Parkii Oil*, Cocos Nucifera Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Tocopherol.
*išauginta ekologiškame ūkyje


Poveikis. Pamenu, tik pradėjus naudoti paakių kremą, man labai nepatiko jo sunkiai susigerianti tekstūra. Aš mėgstu po maždaug 5 minučių, nuo veido ir paakių zonos patepimo kremu, dengti veidą makiažu, o šiuo atveju to negalėjau padaryti, nes kremas gerdavosi ilgai ir sunkokai. Kiek pamenu, aš pirmosiomis dienomis gana gausiai priemone tepdavau paakių sritį ir akių vokus. Negi gaila sau gero daikto?

Tačiau laikui bėgant išmokau, kad kuo ploniau tepsiu kremą, tuo greičiau jis susigers. Aš žinau, kad dauguma merginų priemonę naudoja tik vakare, nes ryte nėra laiko išlaukti, kol kremas susigers. Tuo tarpu aš priemonę naudojau tiek ryte, tiek vakare. Vakare sritį aplink akis tepdavau gausiau - lai maitinasi per naktį; o rytais kiekį sumažinau iki minimumo, kad tik vos padengti produktu. Dėl šios priežasties galėjau naudoti visiškai nepertraukiamai visą kremo galiojimo laikotarpį.


Beje, kol kremą tepiau riebiai, rytais atsikeldavau kiek patinusiais paakiais ir vokais. Ir tik sumažinus gaminio aplikavimui skirtą kiekį man patinimo pavykdavo išvengti. Kalbant apie poveikį, pats pastebimiausias efektas yra stiprus, intensyvus maitinimas ir drėkinimas: aš niekad per visą naudojimo laiką neturėjau išsausėjusios paakių odos, ji visuomet buvo kupina drėgmės ir gyvybingesnė. Šiai dienai, po keturių su trupučiu mėnesių naudojimo, aš žiūrėdama į savo atspindį veidrodyje, matau, kad raukšlelės aplink akis gerokai sumažėjusios, oda atrodo šiek tiek jauniau ir stangresnė, negu anksčiau.


Jei jau kalbame apie kokį nors gaminį, aš visuomet pasakau ne tik kas gero buvo, tačiau ir tai, kas nepatiko ar kokie aiškūs gaminio trūkumai. Ne išimtis ir šis kremas. Negaliu jam skirti aukščiausio balo dėl riebokos konsistencijos ir sunkaus susigėrimo. Ir taip, šiuo atveju mane erzino didelis priemonės kiekis ir trumpas jos galiojimo laikas. Sakykite, ką norite, bet skalsiai besinaudojantį kremą ant savo veido odos tepiau kasdien, po du kartus per dieną, ištisus keturis mėnesius ir man pavyko sunaudoti tik 2/3 gaminio pakuotės. Aš daug mieliau rinkčiausi mažesnį kiekį ir visai neprieštaraučiau mokėti kad ir tą pačią kainą. Sunaudoti iki paskutinio lašo nėra įmanoma - mano turimo produkto galiojimo laikas baigsis trečiadienį, o likusią, šiek tiek mažiau nei pusę indelio (apie 1/3 likučio) kremo dalį aš planuoju sutepti rankų arba pėdų odai.

Tiesa, tokie, natūralūs kremai puikiai tinka naudoti ir lūpų odai, pastaruosius du mėnesius kartas nuo karto, vakarais juo tepiau ir savo lūpas. Tad jei reikės paskutinę savaitę optimizuoti tokios sudėties natūralius kremus, - drąsiai jais tepkite tiek lūpų, tiek rankų, tiek pėdų, tiek kūno odą. (Galiu tik papildyti savo nuomonę, jog kaip naktinis kremas rankoms, paakių kaukė puikiai tiko: rankų oda labai greitai suvalgė produktą ir per vieną kartą panaikino rankų išsausėjimą ir suskeldėjimą).




Ačiū, kad skaitote,

Atpalaiduojančio ir jaukaus sekmadienio,
Gėlėta kosmetinė

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai