#22/2016 Gegužės mėnesio baigti produktai - Empties

Prabėgo paskutinis pavasario mėnuo, kartu atnešdamas ir vasariškus karščius, trumpas sukneles, pirmąsias maudynes upėje, ežere ar jūroje ir kitus vasaros malonumus. Grožio ir kosmetikos atžvilgiu šį mėnesį mano kosmetikos lentynos gerokai aptuštėjo, sprendžiant iš sunaudotų gaminių buteliukų kiekio. O va vonioje to apmažėjimo nepasijautė... gal todėl kad kovą buvau įsigijusi nemažai atsargų, ir sunaudotus buteliukus greit pakeitė nauji.

Tad šį kartą rodau tai, kas baigėsi mano vonioje ir pristatau galutinę nuomonę apie kiekvieną sunaudotą gaminį. Kviečiu puodelio arbatos ar pieniško kokteilio prie naujo tuštučių įrašo.



Kūno priežiūra

Tikrai nebloga priemonė kūno plovimui: prausia švariai, yra sveikesnis ir natūralesnis pasirinkimas kūno odai. Tačiau vėlgi, ji labai neskalsi, putoja sunkiai ir nėra labai pigi... Galbūt jei ją būčiau naudojusi žiemos, o ne vasaros metu, ji man būtų patikusi labiau, na tikrai ne kas vasaros metu kvepėti kalėdiniais kepiniais.
VERDIKTAS: galbūt kartotinas, bet tik žiemos metu

Man patiko iki paskutinių likučių, kuriuos buvo labai sunku iškrapštyti iš pakuotės. Kremas labai gerai pastangrino kūno odą, pamaitino, ji tapo gražesnė, dailesnė. Manau tai puiki pagalbinė priemonė po kūno svorio pakitimų ir nėštumo šalia žinoma, renkantis sportą.
Vietoj joEVELINE 3D aktyvus sėdmenis ir pilvą modeliuojantis serumas su šildomuoju efektu
VERDIKTAS: kartočiau

Aš iki šio  produkto maniau kad nėra tokio L'Occitane kvapo, kurio nemėgčiau. Deja, bet pabandžiusi šią dušo želė turėjau apsigalvoti. Nors atskirai man labai patinka tiek šlamučių, tiek neroli, tiek jazminų kvapas, bet kartu jų kombinacija man per sunki, keista ir visiškai netinka mano uoslei. Pati dušo želė gera, prausia švariai, nesausina, o va su kvapu aš niekaip negalėjau susigyventi.
VERDIKTAS: ši - nekartotina

4. GILLETTE "Venus" skustuvo galvutė "Breeze"
Labai geras dalykas. Kartu su tokiu skustuvu visiškai nereikia jokios skutimosi želė, nes ji turi dvi želines juosteles, kurios tirpsta su vandeniu ir paskleidžia produktą, lengvinantį skutimosi procesą. Super.
Vietoj jos: tokia pat galvutė
VERDIKTAS: mielai kartojama

Vaikiška

Pačios geriausios iki šiol bandytos drėgnos servetėlės kūdikiams, saugios naudoti, nedirgina, nesukelia jokių odos bėdų, valo švelniai ir saugiai. Tik kūdikio veiduko su jomis nevalyčiau, o šiaip viskas super. Mano sūnui jos puikiai tinka.
VERDIKTAS: kartotinos

6. COLLETTE vaikiški higieniniai krapštukai, 60 vnt.
Visiškai nepatiko, labai nekokybiški, mat truputį padrėkinti vandeniu tyžta, o galiukas šiek tiek pavalius tampa kietas ir gali sužeisti kūdikio odą.
Vietoj jų: IKI vaikiški higieniniai krapštukai
Kaina: 0,66 EUR
VERDIKTAS: jei atsiminsiu, tikrai nekartosiu

Su šitomis gerosiomis bakterijomis gyvenome kai mano mažyliui dar tik vystėsi žarnynas ir pratinosi prie pienuko. Jos skirtos papildyti virškinimo sistemą gerosiomis bakterijomis, paskatinti virškinimą ir neleisti maistui užsibūti žarnyne. Puikiai veikė kaip papildoma priemonė prieš diegliukus.
Vietoj jų: kol kas nieko, darom pertrauką
VERDIKTAS: tikrai kartojamos ne tik vaikams, bet kartais reikia ir suaugusiesiems (beje, šios tinkamos ir suaugusiems)

8. - 9. COLINOX geriamieji lašiukai nuo dieglių, kiekvienas po 20 ml
Šituos lašiukus mažyliui naudojau diegliukų sukeltam skausmui ir nemaloniam jausmui mažinti. Vienas buteliukas baigėsi dar mėnesio pradžioje, o kito iki galo nesunaudojom, mat mažyliui baigėsi visi diegliai ir pilvuko skausmai.
Vietoj jų: nieko, problemos nebėra
VERDIKTAS: jei kiltų tokių problemų vėl - kartočiau

Lašiukais valomės užsikimšusią ar sloguojančią nosytę. Man atrodo iki 6 mėnesių mūsų vaistinės neturi jokios kitos saugios alternatyvos kūdikiams.
Vietoj jų: tokios pat Humer ampulės
VERDIKTAS: kartotinos

13. NATRACARE "Baby Wipes" organinės medvilnės servetėlės su organiniais abrikosų, ramunėlių ir liepų aliejais, 50 vnt.
Žiauriai prastas ir brangus pirkinys. Norėjau geriau, bet gavosi visiškas šnipštas. Servetėlė sudirgino tiek mano kūdikio, tiek mano odą. Aš nežinau kokia nauda iš to organiškumo, jei servetėlės gausiai prikvėpintos ir dirgina odą. Nerekomenduoju.
VERDIKTAS: nekartotinos, jokiais būdais

Vitaminai ir maisto papildai

14. YOUR LIFE multvitaminai su žolelėmis, 75 vnt.
Mano vyras turi blogą įprotį ką nors nusipirkti ir panaudojus tik truputį kažkur numesti, užkišti arba pamiršti. Kaip ir šituos vitaminus: nusipirko, kelis išgėrė ir pamiršo, nebenori ar nebereikia gerti. Pribaigiau aš. Pastebėjau, kad naudojimo eigoje tapau energingesnė, žvalesnė ir jaučiausi geriau.
Kaina: apie 17,00 EUR

15. TARDFERON geležies tabletės, 30 vnt.
Vienos geresnių geležies tablečių siūlomų rinkoje. Su jomis draugavau beveik metus laiko ir pagaliau, po šitos pakuotės man geležies gerti nebereikia. Nebent retkarčiais, bet nebe nuolat.
Kaina: 4,55 EUR

Dėl vaistų ir maisto papildų vartojimo pirmiausia derėtų pasikonsultuoti su savo gydytoju ar vaistininku. Jis geriausiai žino jūsų sveikatos būklę ir gali jums patarti maisto papildų ir vitaminų naudojimo klausimais.

Plaukų priežiūrai

Labai fainas šampūnas, neutralizuojantis geltonus tonus šviesiaplaukėms. Savo darbą atlieka puikiai, galvos odos nedirgina, plaukų nesausina. Vienintelis mano akimis, šampūno minusas yra tas, kad jo pakuotė žiauriai didelė, taip norėtųsi galimybės įsigyti mažesnę pakuotę.
Vietoj jo: kol kas neįsigijau nieko
VERDIKTAS: kartosiu


Nei šios linijos šampūnas, nei kondicionierius man nepatiko ir netiko. Ir visai nesvarbu, kad jis veganinis, kad pakuotė labai patraukli, kad sudėtis pakankamai saugi... Kas iš viso to, jei mano plaukai atrodo kaip niekad prastai? Nea, tikrai ne kas.
VERDIKTAS: tikrai nekartočiau

Rankoms

Keistas šveitiklis. Šveitiklio efektas man patiko, rankos švelnesnės, pašalinamos negyvos ląstelės, o va kvapas tai oi kaip mane erzina. Man jis labai nemalonus, ir su kiekvienu naudojimu norėjosi rankas šveisti vis rečiau ir rečiau... Aš nežinau, jei ne kvapas, priemonė tikriausiai pretenduotų į vieną mėgstamiausių mano gaminių, bet su tokiu kvapu - nea... Tiesa, ir likučius priemonės išspausti buvo tikrai sunku.
Vietoj joBIELITA "Pro manicure" rankų šveitiklis profesionaliam naudojimui su keratinu, jūros dumblių kompleksu, levandų, vynuogių kauliųkų ir avokadų aliejais
VERDIKTAS: tik dėl kvapo tikriausiai ne

Labai patiko kvapas, neblogas maitinamasis ir drėkinamasis efektai rankų odai. Palaipsniui, turiu pripažinti, kvapas ėmė įsigrįsti, todėl kuriam laikui buvau padėjusi ir nenaudojau. Po kiek laiko vėl galėjau mėgautis aromatu. Tiesa, jei labai norėjote kremą įsigyti, bet nespėjote, galiu pradžiuginti, kad Biok Laboratorija jį išleido kaip nuolatinį produktą, berods juodos spalvos pakuotėje. Pasidarykit, būtinai rasit ;)
VERDIKTAS: kartočiau žiemos metu

Geras. Efektas super, kaina gera, na bet kvapas... Man smirda sintetika. Vyras sako visai nieko, o man baisu - norisi pasitepus juo kažkur rankas nukišti, kad neužuosčiau kvapo. Kremukas idealiai nuramina sudirgusias rankas, išlygina rankų odą, pašviesina, suteikia minkštumo, švelnumo, elastingumo, drėkina ir maitina, nebelieka sausumo pojūčio praktiškai iš karto po padengimo. Man jis paliko tikrai gerą įspūdį, jei ne nelemtas kvapas.
VERDIKTAS: abejoju dėl kvapo, bet tikriausiai mielai kartočiau

Greitai, efektyviai šalina nagų laką, nepasakyčiau, kad priemonė drėkinanti ar kaip kitaip gerinanti nagų būklę, bet nesausina ir nedžiovina nago plokštelės ir odelių aplink. Gana skalsus valiklis ir beveik galėčiau jį rekomenduoti, tačiau man visiškai nepatiko stringanti pompa. Ji turėtų palengvinti nagų lako valiklio dozavimą, bet man gavosi atvirkščiai - su stringančia pompa viskas truko ilgiau. Tikiuosi kad tik man pasitaikė stringanti, brokuota pakuotė.
VERDIKTAS: manau kartočiau

Kojoms ir nagams

23. Smulkaus grubumo didelė violetinė dildė


24. - 25. Smulkaus grubumo juodos didelės dildės



26. Vidutinio grubumo ilga rožinė dildė



27. Stambaus grubumo violetinė maža dildė

Visos šios dildės yra iš didelio rinkinio, kurį pirkau dar Didžiojoje Britanijoje ir mokėjau berods 1 svarą. Visos man jos patinka, išskyrus tą  juodą, nes ja dildant po nagais prisivelia smulkių juodų dalelių, kurias sunku išvalyti. Ir nelabai patinka stambaus grubumo dildės - su jomis nelabai patogu dildyti nagus, bet tikrai įmanoma. O rinkinukas super, mielai kartočiau.
Vietoj jų: kitos to paties rinkinio popierinės dildės
VERDIKTAS: mielai kartočiau


28. L'OCCITANE "Soledad" mini dildės

Išbandžiau tas mini dildes iš Soledad rinkinio ir galiu pasakyti, kad nieko gero. Tokios dildės tinka tik nežymiai palyginti nago kraštelius kai nesi namie, bet tikrai ne apdildyti nagą ar pakeisti jo formą.
Vietoj jos: dar liko 3 tokios dildės
VERDIKTAS: naudosiu tik rankinėje. Antrą kartą nepirkčiau

29. Plastikinis pedikiūro pagaliukas
Nežinau net kam tiksliai jis naudojamas? Aš jo niekad nenaudojau ir nusprendžiau kad reikia mesti lauk. Aišku, vietos jis užima nedaug, bet kam man bereikalingas daiktas namuose?
Vietoj jo: net nežinau ką, nes pagaliuko nenaudojau
VERDIKTAS: daiktų be paskirties mano gyvenime tikrai nereikia

Nežinau kas po gimdymo pasidarė su mano pėdomis? Aš niekad neturėjau sausų ir surambėjusių kulnų, o dabar - atsrado sitprūs odos pasausėjimai ant kulnų ir didžiojo piršto. Manau kad šveitikliai pėdoms ir skirti tam, kad tokių problemų neatsirastų, o atsiradus lengvai pašalintų. Deja, tačiau šitas šveitiklis nesugeba įveikti išsausėjimo, nors odą puikiai gaivina, atnaujina, ji tampa gražesnė. Gaila, bet šveičiamojo efekto man nepakanka, jis per silpnas įveikti tokias problemas.
Vietoj joLACURA "Smoothing" pėdų šveitiklis su citrusų ir mėtų aromatu
VERDIKTAS: nekartočiau

Burnos higienai ir rankoms



Labai geras (man ) burnos skalavimo skystis. Dažniausiai rinkoje siūlomi burnos skalavimo skysčiai yra man per aštrūs ir per stiprūs, griaužia burnos ertmę. Šis puikus: griaužimo jokio, o efektas lygiai toks pat geras, kaip ir stiprių, aštrių burnos skalavimo skysčių.
Vietoj joSENSODYNE "Cool Mint" burnos skalavimo skystis be alkoholio
VERDIKTAS: mielai kartočiau

Labai smagus, lengvas, malonus pavasarinis muilo kvapas, geras prausimas - būtent taip galima apibūdinti šį muilą. Aišku, jo kaina gana didelė, bet aš juo mėgavausi iki pat paskutinio naudojimo karto, todėl kodėl gi ne? Kodėl savęs nepalepinus?
VERDIKTAS: kartotinas

Veido priežiūra I







Visos šios kaukės pasižymi stipriu drėkinamuoju efektu odai. Šalia šio efekto dar būna papildomas vienas, pavyzdžiui, žalioji arbata žada valyti odą, ir ją iš tikro valo. Placenta - kovoti su raukšlėmis, deja efekto raukšlėms nepastebėjau. O kaukė su kamieninėmis ląstelėmis - stangrinti, nors iš tikro stangrinamojo poveikio po vienos kaukės nebuvo.Tikrai geros kaukės, jei odai reikalingas stiprus drėkinamasis efektas.
Vietoj jų: kitos turimos veido kaukės
VERDIKTAS: kartotinos

Nereali veido kaukė. Aš iš jos tikėjausi nedaug, bet turiu pripažinti, kad tiek efektas raukšlėms, tiek odai nuostabus. Kaukė puikiai pamaitina, sudrėkina, švelnina. Labai patiko...
Vietoj jos: kitos turimos veido kaukės
VERDIKTAS: mielai kartotina

Laikas keisti kempinėlę: jau tikrai bus praėję trys naudojimo mėnesiai, o ir ima matytis pirmieji nusidėvėjimo ženklai. Čia kempinėlė siųsta iš Kinijos per ebay sistemą. Faina, minkštutė, švelnutė.
VERDIKTAS: kartotina

Labai geras kremas, iš karto gaivinantis, lyginantis ir gražinantis veido odą. Gaila, bet mano amžius dar per jaunas šiai L'Occitane serijai.
VERDIKTAS: kartotinas, kai būsiu vyresnė

Taip sau... Jokio poveikio raukšlėms nepastebėjau. Naudojimo pabaigoje pastebėjau kad poros pradėjo kimštis ir dar kelios dienos, - būčiau turėjusi spuogelių. Kremas turi nestiprų maitinamąjį efektą, tačiau jis toks, kuris labiau tinka pereinamuoju laikotarpiu tarp sezonų.
VERDIKTAS: nekartočiau

Veido priežiūra II


Viskas su šituo miceliniu vandeniu labai gerai: jis gerai valo odą, ramina sudirgimus ir suteikia tonizuojantį efektą. Tačiau man nepatinka jo pakuotė, nes pompa, net ir užfiksuota, yra nesandari, micelinis vanduo prateka. Tokios pakuotės produktą galima naudoti tik namie, be vilties pasiimti jį su savimi į kelionę.
Vietoj joLIRENE valomoji micelinė priemonė akių ir veido makiažui valyti "3 in 1" be alkoholio
VERDIKTAS: galbūt kartočiau, bet mieliau rinkčiausi be pompos

Tikriausiai tai pats didžiausias mano nusivylimas ir labiausiai nepasisekęs kosmetikos gaminys pastaruoju metu. Nors gamintojas žada drėkinantį kūno prausiklį, bet jis man visiškai netiko, išsausino ir sudirgino mano odą. Nemanau kad jis tinkamas visiems odos tipams ir net neįsivaizduoju, kuriam tipui jis būtų tinkamas, nes mano normaliai odai visiškai netiko.
VERDIKTAS: jokiais būdais ne

Kremas gerai drėkino ir gan gerai maitino veido odą, švelnina odą. Smagiausia yra tai, kad kremo maitinimas nėra per sunkus, kremas nėra per riebus, nes dažniausiai riebesni maitinamieji kremai kemša mano veido odos poras. Kremas tikrai geras, nes maitina odą jos neapsunkindamas. Bet aš pasilieku prie nuomonės, kad iš L'Oreal kompanijos gaminio aš tikėjausi šiek tiek daugiau, nei jis suteikė odai.
VERDIKTAS: kartočiau

Efektas veido odai geras: aš galiu tik patvirtinti, kad odą valo gerai. Tik va, pastebėjau, kad ant nosies galiuko esančių porų šveitiklis nesugeba įveikti. Tačiau labiausiai už viską mane nervino jo naudojimas: jei naudoju prie kriauklės juodas vanduo masažuojant teka pro rankas ir alkūnes, ištepa viską aplink ir reikia valyti vonią. Todėl priemonę nešdavausi į dušą ir ten šveisdavau veido odą. Kad ir kaip ten būtų, per ilgą naudojimo laiką aš taip ir neįpratau duše šveisti veido odos, priešingai - man tai visai nepatiko.
Vietoj joNATURA SIBERICA detoksikuojantis muilas giliam veido odos valymui
VERDIKTAS: tik dėl nepatogaus naudojimo būdo jo nekartočiau

Smulkmenos

44. - 45. - 46. BELLA Cotton "Wiping & Cleaning" dvigubi medvilniniai vatos diskeliai, 3 x 120 vnt.
Kalbant apie medvilnės diskelius - šitie yra patys geriausi, kuriuos bandžiau: jie tvirti, stabilūs, netįžta, galima perskirti pusiau. Aišku, aš sunaudojau daug, bet naudoju ne viena, o drauge su mažyliu.
Vietoj jų: tokie pat diskeliai
VERDIKTAS: mielai kartotinos

47. CLEANIC kosmetiniai pagaliukai, 200 vnt.
Kokybiški, stabilūs, patogūs naudoti. Netįžta sudrėkinti, pagaliukai lengvai nelūžta ir nesilanksto. Kokybė gera.
Vietoj jų: BELLA Cotton higieniniai kosmetiniai pagaliukai su alaviju
VERDIKTAS: kartočiau

Dekoratyvinė kosmetika


Nuvylė ir visai nepatiko. Paprastai šios kompanijos kosmetikos gaminius visai mėgstu, bet čia... Pigmentacija prasta - pakuotėje ji atrodo ryškiai raudona, o ant lūpų dengiasi kaip skaidrus blizgesys su spindinčiomis dalelėmis. Dengiasi nepatogiai ir šiek tiek išvažiuoja iš lūpų kontūro, išlieka per trumpai, o kur dar nemalonus kvapas...
Vietoj jo: kiti turimi lūpų blizgesiai
VERDIKTAS: nekartočiau

Dar nė viena maskavimo priemonė nesugebėjo pralenkti šio maskuoklio savo efektu ir labiau užkariauti mano širdį. Šitas maskuoklis yra puikus: dailiai dengia, patikimai maskuoja ir yra pakankamai skalsus. Man - viena geriausių maskavimo priemonių per pastaruosius du metus.
Vietoj jo: kiti turimi maskuokliai
VERDIKTAS: kartosiu

Suteikia blaktienoms ryškumo, šiek tiek tankina ir vos vos pariečia. Tušas netrupėjo, nebyrėjo ir netepė, bet man pritrūko to wow efekto, kuris būna priauginamose blakstienose. Daugiau mažiau, beveik kiekvienas tušas mano blakstienoms suteikia praktiškai tokį pat efektą.
VERDIKTAS: gal ir kartočiau, bet pasaulyje tiek daug blakstienų tušų, kuriuos verta išbandyti, todėl abejoju

Pats geriausias lūpų balzamas naudotas pastaruoju metu. Aš labai nemėgstu vos jaučiamų, neriebių lūpų balzamų. Mano lūpos nuolat linkusios sausėti, todėl negaliu sau leisti naudoti kitokius, nei maitinamuosius lūpų balzamus. Šitie buvo puikūs. Labai tikiuosi, kad galėsiu jų dar įsigyti vokiškų prekių parduotuvėje.
VERDIKTAS: kartotinas
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Štai tiek tuščių pakuočių ir pabaigtų produktų šį kartą. Apie daugumą jų nuomonės nepasikeitė, ar bent jau nepasikeitė tiek, kad skirtųsi radikaliai. Žiūrėsim, koks gaminių kiekis mūsų laukia ateinantį mėnesį.




Ačiū, kad skaitote,

Ramios nakties,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai