2016/6 Birželio mėnesio kosmetinės naujienos

Paskutinė mėnesio diena yra metas, kuomet tradiciškai kviečiu pasidairyti į praėjusio mėnesio pirkinius. Spėkite ar pirkinių daug? Ne, tikrai ne - pirkiniai kuklūs, tačiau kol bus nors vienas grožio pirkinys, tol kasmėnesinė naujienų rubrika gyvuos. 😊



Kūnui ir pėdoms

Tikiuosi šitas dalykėlis bus labai fainas ir man patiks karštomis vasaros dienomis. Apskritai man pradeda labai patikti Natura Siberica produkcija, tik tiek, kad ji nėra labai pigi, tačiau tai, ką bandau - man labai patinka.
Pirkau: elevita
Kaina: 14,59 EUR

Nežinau, kas pasidarė, bet po gimdymo mano kojų kulnai tapo kieti, sudiržo ir skilinėja. Ne pats maloniausias vaizdelis ir pojūtis. Įprastos priemonės nepadeda, o šveitikliai labai minimaliai pagerina situaciją. Nebežinodama ko griebtis nusipirkau tokį kremą ir labai tikiuosi, jog padės.
Kaina: 3,30 EUR

Veido odai

Šiuo metu mano kūdikis naudoja šios linijos šampūną ir esam labai patenkinti, todėl nusprendžiau šią kosmetiką išbandyti ir savo veido odai.
Pirkau: Eurovaistinė
Kaina: 12,51 EUR

Man atrodo šią kaukę ir tikriausiai šią liniją Avon ketina išimti iš prekybos. Nusipirkau, nors kaukės man dar tikrai nereikia, tačiau būtinai noriu išbandyti jos poveikį mano odai.
Pirkau: iš Avon kompanijos konsultantės
Kaina: pilna kaina 8,10 EUR

Rankoms ir nagams

Nu kaip aš pavargau nuo Biocura nagų lako valiklio, kuris praktiškai nieko nevalo, vienas vargas su juo, todėl tikriausiai nenuostabu, kad įsigijau kitą, šį kartą greitai veikiantį nagų lako valiklį.
Pirkau: Drogas
Kaina: 4,70 EUR

Man nepatinka, kai užsakau viena, o man atsiunčiama visiškai kitokia prekė ir dar pridedami šiukšlių  maišai tokio dydžio, kokių aš net nenaudoju ir negalėsiu panaudoti. Na taip nesidaro - jei užsakau viena, aš nenoriu gauti kitokios prekės, man nesuvokiama tokia pardavimo "politika". Bet yra kaip yra, tikriausiai tai pirmas ir paskutinis kartas kai užsakiau iš tos parduotuvės prekių.
Pirkau: Švaros prekės
Kaina: 1,40 EUR (berods, čia be šiukšlių maišų kainos :D )

Bandau dar vieną Nesti Dante muilą, nors "Capri" muilas manęs labai nesužavėjo, o šio kvapas nerealiai skanus. Tikiuosi kad toks ir išliks viso naudojimo eigoje.
Pirkau: Eurokos
Kaina: 4,03 EUR

Kitos kosmetikos ir grožio smulkmenos

8. CIEN vatos diskeliai su mikropluoštu, 140 vnt.
Šitų pirkau du tokius, vieną jau spėjau sunaudoti ir man visai nepatiko - palieka medvilnės plaušelius ant veido, yra kieti, šiurkštūs odai.
Pirkau: Lidl
Kaina: 0,87 EUR


9. DENTALUX "Professional" du dantų šepetėliai "Soft"
Nusipirkau, tačiau tik dabar pastebėjau, kad juos pradėsiu naudoti nuo rugsėjo.
Pirkau: Lidl
Kaina: nepamenu, gal 1,50 EUR?

10. EURO STIL Professional šukos
Iš tiesų, man labai trūksta paprastų šukų. Šias išsirinkau dėl skirtingų dantukų abiejose pusėse, kas sutaupo pinigų ir vietos, mat man nebereikia pirkti dviejų skirtingų šukų ir turiu skirtingo tankumo šukavimui skirtus įrankius viename.
Pirkau: Martina
Kaina: 1,75 EUR

11. CIEN kosmetiniai krapštukai, 300 vnt.
Man labai patinka kad jie tikriausiai mažiausios galvutės krapštukai, kokius tik esu mačiusi savo akimis. Kuo mažesni, tuo patogiau naudoti. Kol kas dar neišbandžiau, naudojimo eigoje žinosiu, ar man patinka.
Pirkau: Lidl
Kaina: 0,79 EUR
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viskas, tokie tad mano mėnesio pirkiniai. Kukliai, taupiai ir paprastai. Skaičiuojame išlaidas: 53,54 EUR. Normalu? Manau vidutiniškai.




Ačiū, kad skaitote,

Susitiksime jau sekantį mėnesį,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai