LUSH "The Comforter" Bubble Bar - vaisių kvapo vonios burbulas

Sveikutės,
Kaip gyvenate? Kaip sekasi? Aš šiandien su mažyliu labai smagiai praleidau laiką baseine, aišku, tai nėra tiesiog baseinas, kur darai ką nori. Tai yra specializuota treniruotė kūdikiams, kur mokomės plaukti ir nardyti. Nerealios trenerės, gera aplinka ir pati treniruotė suteikia tiek daug, jau nekalbu apie galimybę išmokti mažiukui plaukti. Nes kai pagalvoji, na nelabai Klaipėdoje yra kur mokytis plaukti: jūroje neįmanoma, o ežerų nelabai ir turime. Tikriausiai todėl lankome treniruotes, kad išmokti, ir kuo anksčiau, tuo geriau. Man baisu, kai žmonės paskęsta, ir kai turime tiek daug, nemokančių plaukti, labai daug... Apie savo vaiko pamokas, treniruotes, pratimus, pasiruošimą, ilgą kelionę per visą miestą ir kitus su baseinu susijusius klausimus galėčiau aptarinėti tikriausiai visą dieną, bet mes renkamės čia ne to, ar ne?

Iš tiesų tokia įžanga visiškai ne veltui ir ne iš oro. Pastebėjau, kad lankantis baseine labai sausėja tiek mano, tiek mano mažylio odą, ją norisi kuo greičiau nuplauti ir gerai sudrėkinti kremais. Mažiukui naudoju Neals Yard Remedies kūno aliejuką, kuris pajėgus pakankamai sudrėkinti odelę. Na o sau? Kūnui šiuo metu naudoju Douglas kūno kremą (ČIA), o prieš tai, būtinai dušas, o jei turiu nors truputį daugiau laiko, stengiuosi prisipilti vonią ir palepinti odą šilto vandens procedūra (lyg man nepakaktų vandens baseine 😀). Po tokių procedūrų oda tampa ir švelnesnė ir drėgnesnė. Tad šį kartą aš jums noriu papasakoti apie vieną iš maloniausių, pastaruoju metu naudotų priemonių voniai. Iš mano visais laikais mylimos Lush kompanijos į mano vonią keliavo The Comforter Burble bar priemonė. 

"Gyvenimas yra kaip vonia - kuo ilgiau būni, tuo labiau raukšlėtas tampi"
Citata, autorius nežinomas



Produktas: LUSH "The Comforter" Bubble Bar - vaisių kvapo vonios  burbulas
Gamintojas: "Lush Cosmetics". Pagaminta Poole, Anglija
Paskirtis: vonios procedūroms
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: sukuria malonias odai putas
Labiausiai nepatiko: brangokas
Kiekis: 200 g
Kaina*: apie 5,75 EUR
Kur galima įsigyti: internetu www.lush.ee


Ką žada gamintojas: Kartais jums tiesiog reikia užsidaryti nuo išorinio pasaulio ir pasislėpti po vaisių putos antklode, kuri tuoj pat atgaivins jūsų mintis. Vonios burbulas yra didžiulis, todėl vienam kartui reiks tik pusės jo. Tiesiog sutrupinkite pusę priemonės po tekančiu vandeniu, kad sukurtumėte putas. Burbulas sukurs savitą juodųjų serbentų kvapą su nuotaiką keliančiomis bergamotės kvapo natomis.


Man visuomet labai smagu naudoti Lush kompanijos vonios priemones ir burbulus. Aišku, tinklaraštyje jų matėte mažai, paprasčiausiai jie man labiau pasiekiami buvo dar kol gyvenau Anglijoje. Tad patikėkite, buvau išbandžiusi praktiškai viską, dar tais laikais, kai produktų buteliukuose ir indeliuose neturėjo, tik burbulai, muilai, kieti šampūnai... 

Labai smagu, kad tokie burbulai neturi jokių pakuočių. Tiesa, perkant juos supakuoja į maišelius, kuriuos, mylintiems gamtą ir aplinką, rekomenduoja atsinešti į parduotuvę, kai vėl ateisi pirkti naujo Lush gaminio. Aišku, jei tų maišelių neturi, ne bėda, visuomet gausi naują be jokio papildomo mokesčio. Aišku, taip buvo UK, o Lietuvoje, aš net neįsivaizduoju, Panoramoje buvusioje parduotuvėje nesilankiau tiek dažnai, kad galėčiau plačiau papasakoti. O ir prasmės nėra, mat parduotuvė uždaryta ir Lush gaminius galime pirkti tik internetu. O ten, noriu tikėti, juos saugiai supakuos, kad jūsų namučius pasiektų nenuskilę, nesudužę ir lygiai taip pat nuostabiai, šviežiai kvepiantys, lyg tik ką pagaminti.

Kvapas. Labai malonus, kvepia vaisiais, jaučiasi ir saldumo ir gaivumo. Tik prisileidusi vonią imu aiškiai užuosti juoduosius serbentus ir labai lengvą citrusus primenantį aromatą. Tačiau ne, tai ne citrusai, paskaičius apie produktą ir dar kartą pauosčius, supranti, jog tai - bergemotės gaivus aromatas, kuris kelia geras emocijas ir gerina nuotaiką.

Konsistencija. Nenaudotas produktas, kaip matote gabalinis, kietas. Labai dailių spalvų, nuo uogų iki balto atspalvio, sudėto į gabalėlį.


Sudėtis: Sodium Bicarbonate, Cream of Tartar, Sodium Laureth Sulfate, Lauryl Betaine, Perfume, Titanium Dioxide, Bergamot Oil, Cassis Absolute, Cypress Oil, Limonene*, Linalool*, CI 45410, CI 17200.
*iš natūralių eterinių aliejų


Poveikis. Kaip matote nuotraukose, gabalėlis labai didelis, per visą delną, todėl jau gamintojo aprašyme galima rasti rekomendaciją jį naudoti dviems vonioms. Aš taip ir padariau, tik rekomenduoju jį iš anksto perpjauti ar perlaužti per pusę, na, prieš kišant po tekančiu vandeniu. Nes aš kišau nelauždama ir likusi dalis man vis tekėjo ir lydėsi, kol buvo padėta ant vonios krašto, iki pat sekančio naudojimo.


Šita vonios bomba nėra įprastinė bomba, kurią metam į vandenį ir ji suputoja ir ištirpsta. Ne, šitą reikia sutrupinti po tekančiu vandeniu ir jokiu būdu neleisti gabaliukams įkristi  vandenį, nes jie ten neištirpsta. Dar trinant priemonę pirštais jaučiau tokį slidumą, drėgnumą ir pamenu, pagalvojau "Mmmm... mano oda bus aksomo švelnumo, o ir priemonė turėtų drėkinti". Tai va, sutrupins ji visiškai ištirpsta, o bėgant po tekančiu vandeniu, pamažu kuria putas ir dažo vandenuką rožine - uogų atspalvio spalva. 

Priemonė sukuria nedideles, tvirtas putas: iš jų galima kurti debesėlius ar statyti sniego besmegenius vonioje, jei tokia meditacijos forma jums priimtina. Burbuliukai visi šešiakampio formos, smulkūs, puikiai limpa vienas su kitu, o pačios putos tvirtos, standžios, tačiau kartu nepaprastai švelnios ir malonios. Va, čia yra iš tiesų kokybiškos putos voniai - būtent tokiomis norisi lepintis nuolat.


Vonioje aš guliu pakankamai ilgai, tiek, kiek mano namų vyrai man leidžia, arba kol pačiai pabosta. Aš pastebėjau, kad po šitos priemonės vonios mano oda iš tiesų švelni, maloni liesti, lygi. O nuo malonaus vaisių kvapo ir žaidimo su putų burbuliukais (na, negaliu su jais nežaisti, kai jie tokios tekstūros 😍) mano galva būna švari ir lengva, jaučiuosi atsipalaidavusi, pailsėjusi ir labai labai laiminga. Va taip, jei galėčiau, mano vonioje kaskart gyventų tik Lush priemonės, tik šios kompanijos burbuliukai - nerealiai faini!




Ačiū, kad skaitote,

Pasilepinkite mažais malonumais, kad ir vonia,
Gėlėta kosemtinė

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai

  1. Užuodžiu kvapą net per ekraną.. Gaila man niekad nepavyko pagaminti, visi vonios burbulai pirktiniai. Beje, stengiuosi pirkti natūralius, labai juos mėgstu, o taip pat ir savo odą saugoju. Gal reikės pamėginti pagal jūsų receptūrą.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą