RUDY "Sweet Vanilla" vonios ir dušo želė

Mano planuose šią žiemą papasakoti šiek tiek daugiau apie įvairias priemones vonios procedūroms. Šį kartą apie labai labai spontanišką pirkinį, kurio visiškai neplanavau, ir kurį įsigijau... galite patikėti, tik dėl gražios, žiemiškų švenčių motyvais puoštos pakuotės! Nei aš uosčiau parduotuvėje, kaip putos kvepia, nei sudėties per daug žiūrėjau... visiškai atsipalaidavusi ir negalvodama įsimečiau į pirkinių krepšelį ir tik namuose suvokiau, kad visgi nusipirkau. 
Nors buteliukas puoštas šventiniais motyvais, o Kalėdos jau senai praėjo, tačiau sėkmingai naudoju jau kuris laikas ir noriu papasakoti apie produktą.

"Viskas, ko kartais reikia moteriai yra burbuliukai, ir kad visi nors truputį pabūtų tyliai"
Citata, autorius nežinomas


Produktas: RUDY "Sweet Vanilla" vonios ir dušo želė 
Gamintojas: "Rudy Profumi" SRL. Pagaminta Italijoje
Paskirtis: vonios procedūroms, kūnui ir mintims atpalaiduoti
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: pakuotė
Labiausiai nepatiko: kvapas
Tūris: 300 ml
Kaina*: 3,79 EUR
Kur galima įsigyti: Eurokos, Maxima

Ką žada gamintojas: gamintojas aprašymo nepateikia


Šitas vonios putas įsigijau dėl dailios ir akį traukiančios pakuotės. Visų pirma - visas buteliukas atrodo kaip sniego burbulas - na žinote, kaip tie, kur papurtai ir sninga viduje. Man tie burbulai labai patinka... Visas burbulas puoštas rudų-aukso spalvos tonų kalėdiniais motyvais, apsnigtu miestu, apsnigtais medžiais, kalėdų eglute ir kitais piešinėliais, na  o viršuje esantys neva sniego burbuliukai nudažyti auksine spalva ir turi spindesio. Burbulo pagrindas pagamintas iš pilkos spalvos plastiko - tai yra pakuotės dangtelis, kuris atsisuka. Dozavimas nėra labai patogus: atsuki plastikinį dangtelį, o ten didžiulė dozavimo anga. Dangtelis nuo išsitepimo priemone apsaugotas plastikiniu kamštuku, kuris po pirmą kartą atsidarius, atsukant sekantį kartą tiesiog iššoka iš kaklelio. Nežinau, kažkas su dozavimu nėra labai gerai, tačiau pati pakuotė, puošyba, dizainas, idėja - super! Man labai patinka. Galvoju, ar labai keista atrodytų, jei baigusi produktą buteliuką pasilikčiau vonioje, kaip dekoratyvią detalę kitoms Kalėdoms? 😆😜

Kvapas. Vonios putose man labai svarbu priemonės kvapas, na juk visos norime pasimėgauti maloniai kvepiančiais burbuliukais? Prieš įsigyjant, aš perskaičiau, kad kvapas turėtų būti saldžios vanilės. Nieko nėra geriau žiemos metu, kaip vonia su maloniu vanilės kvapu. Uostant iš buteliuko, aš tikrai užuodžiu saldžią vanilę, tarsi vanilę su cukrumi, bet, šalia labai aiškiai jaučiasi pigaus muilo ar pigios dušo želė kvapas, lygiai toks pat stiprus, kaip saldus vanilės aromatas. Visa tai sudaro pigų, sintetinį priemonės aromatą. Ir tikriausiai nereikia minėti, kad kvapas vonioje labai stipriai nuslopsta.

Konsistencija. Priemonė skaidrios spalvos, konsistencija želinė, skystoka.


Sudėtis: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum (Fragrance), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol.

Sudėtyje esantys ingredientai gali turėti pavojingų priemaišų, sodos chloridas gali sausinti odą. Raudonai pažymėti, pavojingi ingredientai gali erzinti plaučius ir akis, sukelti dermatitą. Iš esmės sudėtis pigi, naudingų odai medžiagų praktiškai nėra, tačiau mokėdama tokią kainą, aš jau žinojau, kad nereiktų tikėtis kažko labai įspūdingo iš produkto sudėties.


Poveikis. Vonios putas pyliau į tekantį vandenį ir šiek tiek pamaišiau, kad vanduo su produktu sukurtų didesnį kiekį putų. Turiu pastebėti, kad priemonės reikia daugokai, paprastai kitų priemonių tiek nepilčiau, kad išgauti normalią, putų pilną vonią. Didesnis priemonės kiekis suputoja pakankamai gausiai, standžiomis putomis.


Tuomet belieka mėgautis vonia, žaisti  su burbuliukais, medituoti ar daryti tai, ką paprastai darote vonioje. Po jos aš dar nusiprausiu po dušu, tad nepastebėjau, kad priemonė būtų išsausinusi mano odą. Kaip tik, ji išmirko, tapo minkšta, švelni, o aš visiškai atsipalaidavau. Galbūt tiek, kad kvapo man buvo per mažai, aš jo praktiškai nejaučiau...

Kadangi tai ir dušo želė, išbandžiau ją ir dušo metu, ir turiu pastebėti, kad prausiantis po dušu, aš pajutau, jog produktas šiek tiek sausina mano odą. Aišku, nelabai intensyviai ir ne tiek, kad su pasausėjimu nesusitvarkytų mano įprastas kūno kremas. Tačiau būtent dėl to sausumo pojūčio, man labiau patinka priemonę naudoti kaip vonios putas.

Aš ilgokai galvojau, kaip vertinti šitą priemonę, tačiau ką čia prigalvosi - produktas taip sau, nieko įspūdingo, greičiau netgi nelabai gero, tačiau man labai patinka jo pakuotė. Ne, nesigailiu įsigijusi, tačiau dėl produkto poveikio odai, dėl kvapo ir pojūčių vonios metu tikrai nešokinėju iš laimės. Išbandžiau ir tiek. P.S. labai džiaugiuosi, kad nesugalvojau prigriebti šalia stovinčių imbierinio sausainiuko-žmogeliuko pakuotės formoje supiltų vonios putų. 😊




Ačiū, kad skaitote,

Darbingos savaitės,
Gėlėta kosmetinė

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai