UOGA UOGA dvipusis akių šešėlių teptukas

Jau senokai pasakojau jums apie turimus makiažo šepetėlius ir įrankius. Naujų, kuriuos naudoju jau kuris laikas, bet dar nepasidalinau savo nuomone, turiu kelis, tiksliau trims įrašams, todėl šį kartą apie vieną jų. Ir pakalbėsiu apie Uogos Uogos makiažo šepetėlį skirtą akių makiažui. Mano nuostabai, aš jį nusipirkau, nors nemėgstu dvipusių šepetėliu. Ir dar didesnei mano nuostabai - jis man patiko! Paskaitom.

"Nesitikėk neįtikėtino, padaryk neįtikėtiną tikėtinu"
Bob Dylan


Produktas: UOGA UOGA dvipusis akių šešėlių teptukas
Gamintojas: "Uoga Uoga" Pagaminta Lietuvoje
Paskirtis: akių makiažui dengti
Medžiagos: nailonas, aliuminis, medis
Labiausiai patiko: patogu ir lengva dirbti
Labiausiai nepatiko: tai, kad šepetėlis dvipusis
Matmenys: ilgis - 16 cm, plotis apie 0,5 cm. Šerelių: 0,8 - 1 cm ilgio; 0,4 - 0,6 cm pločio
Kaina*: 6,95 EUR
Kur galima įsigyti: Uoga Uoga salelėse arba internetinėje parduotuvėje ČIA

Ką žada gamintojas: Dvipusis „Uoga Uoga“ akių šešėlių teptukas – tinkamiausia priemonė lygiai ir gražiai padengti vokus biriais šešėliais. Mažesne galvute lengviau pasieksite akių kampučius, vokų apačią, o didesne galėsite puikiai padengti visą voką. Beje, šiam akių šešėlių teptukui galima priskirti ir daugiau funkcijų: juo galima tepti lūpų dažus ar maskuotuką dengiant tam tikras veido vietas.

„Uoga Uoga“ akių šešėlių teptukas yra iš sintetinio pluošto plaukų, todėl jį gaminant nenukentėjo nė vienas gyvūnas! Sintetiniai šepetėlio plaukai yra atsparesni bakterijoms ir nešvarumams. Jis tarnaus ilgiau, jei bus periodiškai plaunamas su muilu.


Turiu pasakyti, kad aš labai nemėgstu dvipusių šepetėlių. Juos nepatogu laikyti taip, kaip aš mėgstu: vertikaliai sudėtus į stiklinę vazą. Tokius šepetėlius reiktų laikyti vertikaliai, kad apsaugotumėme šerelius nuo pažeidimo ir nusilankstymo. Tokiu atveju, dvipusius šepetėlius aš turiu laikyti atskirai nuo kitų, o tam neturiu nė mažiausio noro - jei jau laikysiu juos atskirai, tikriausiai tiesiog niekad nenaudosiu. Tad tokių šepetėlių vengiu ir niekada neperku. Nepamenu, kodėl nusipirkau Uogų šepetėlį, tačiau tai buvo man visiškai nebūdingas žingsnis. Iš visų, siūlomų kompanijos šepetėlių išsirinkau skirtą akių makiažui - tokių man visuomet pritrūksta kai dažausi.

Šepetėlis buvo supakuotas labai paprastai - plastikiniame, skaidriame maišelyje, visiškai neapsaugotas nuo mechaninio poveikio, jei netyčia nulenktumėme ar prispautumėme šerelius. Tačiau vėlgi, tą maišelį tuoj pat metame lauk, ir šepetėlį naudojame.


Tad pats šepetėlis juodos, blizgios spalvos. Spėju, kad po juodu dažų sluoksniu slepiasi medis, tačiau nesu visiškai tikra. Šepetėlio šereliai sutvirtinti metaliniais spaustukais. Plaukeliai sintetiniai, baltos spalvos su juodu galiuku. Na, o ant šepetėlio - kompanijos pavadinimas. Mano skoniui dar galėtų būti nurodyta šepetėlio paskirtis, tačiau tai nėra būtina.

Šepetėlių galvutės skirtingų dydžių, šerelių ilgiai panašūs, skiriasi šepetėlių plotis bei šerelių kiekis, tad ir galvučių storis. Tiek sausos informacijos apie šepetėlį. Pasižiūrim, kodėl ir kiek man patiko, kokie šepetėlio privalumai ir trūkumai.


Aš labai nerimavau, kad šereliai nepaims pakankamai produkto, kaip kad nutiko su Avon kompanijos akių makiažo šepetėliu. Tvirtai sudėti šereliai, kaip ir patvirtino mano abejonės, bet tik iki pirmojo šepetėlio pabandymo. Mano nuostabai - šereliai puikiai paima bet kokius akių šešėlius. Tiesa, su kreminiais nebandžiau, tiesiog šiuo metu tokių neturiu, bet kadangi šereliai yra sintetiniai, spėju, kad lygiai taip pat lengvai paimtų ir paskirstytų ir kreminius šešėlius.

Šepetėlį išbandžiau ir maskuokliui po akimis padengti, tačiau šiam tikslui jis man šiek tiek per mažas, mieliau renkuosi įprasto dydžio šepetėlį. O mažesnė galvutė puikiai tiko lūpų dažams paskirstyti, net ir tvirtai sudėti šereliai man čia pasitarnavo: tiksliai nubrėžti lūpų kontūrą buvo labai paprasta ir lengva.

Kalbant apie akių makiažą, - su tokiu šepetėliu tikrai nepavyks retušuoti akių šešėlių, bent jau man tai nepatogu ir tam aš turiu visiškai kitokius šepetėlius. Tačiau padengti ir paskirstyti produktą labai lengva ir patogu. Aš nustebusi, kaip lengvai produktas paimamas patogių ir kokybiškų plaukelių, ir kaip lengva su juo dirbti. Tiesiog, kokybiškas, geras kosmetikos įrankis, man labai patiko, o prieš nepatogumą, kad šepetėlis dvipusis, aš tiesiog užmerkiu akis, tegul. Nors tikrai mieliau rinkčiausi du atskirus šepetėlius nei tokį, dvipusį įrankį, net jei už jį reiktų sumokėti daugiau, negu dabar.




Ačiū, kad skaitote,

Ramios nakties,
Gėlėta kosmetinė

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai