HIMALAYA HERBALS Gentle Baby Shampoo - šampūnas vaikų ir kūdikių plaukučiams plauti

Šiandien, kol dar turiu šiek tiek jėgų ir energijos, noriu šiek tiek papasakoti ir apie vieną iš vaikiškos kosmetikos produktų. Pastaruoju metu vaikiškas temas šiek tiek apleidau, bet tai tikrai nereiškia, jog nieko naujo mano mažiukas nenaudoja ar kad nėra apie ką pasakoti - yra ir dar kaip, tik vis neprisiruošiu. Tad susikaupiu ir noriu papasakoti apie šiuo metu naudojamą plaukų šampūną mažyliui iš Himalaya Herbals. Iš tiesų, šio šampūno aš nepirkau, mini pakuotę radau "Tavo vaikas" žurnale, ir tik pabaigusi Babe šampūną, nusprendžiau išbandyti, sunaudoti ir keliauti prie kažko patikimesnio. Kodėl sakau patikimesnio? Jei atvirai, man šios kompanijos gaminiai neatrodo pakankamai saugūs ir patikimi naujam šio pasaulio gyventojui ar mažam vaikučiui, bet, kadangi jau turiu - išbandžiau ir trumpai pasakoju kas ir kaip.


Produktas: HIMALAYA HERBALS Gentle Baby Shampoo - švelnus vaikiškas šampūnas
Gamintojas: "The Himalaya Drug Company". Pagaminta Indijoje
Paskirtis: išplauti plaukučius, minkštinti, suteikti blizgesio
Tinkamas tipas: kūdikiams ir vaikams
Labiausiai patiko: suteikia plaukams minkštumo ir švelnumo
Labiausiai nepatiko: daru nesaugių ir pavojingų ingredientų
Tūris: mano turimos mini pakuotės - 40 ml, įprastai parduodamas po 200 ml
Kaina: 3,95 EUR
Kur galima įsigyti: visose vaistinėse (Eurovaistinė, Camelia ir kt.)

Ką žada gamintojas: Nesukelia ašarojimo, minkština ir maitina plaukus. Specialiai vaikams pagamintas šampūnas švelniai plauna plaukus. Plaukai tampa švelnesni, nesivelia ir blizga. Kinrožių ekstraktas minkština, avinžirniai maitina plaukus ir suteikia jiems blizgesio. Kvapieji auksabarzdžiai atgaivina ir vėsina galvos odą. Tinka bet kokio amžiaus vaikams. Nesukelia ašarojimo.
Naudojimas: Ant šlapių plaukų užpilti šampūno ir masažuoti, kol suputos, po to nuskalauti. Jei reikia, galima pakartoti dar kartą.

Sudėtis: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Glycinate, Decyl Glucoside, Lauryl Glucoside, Cicer Arietinum Seed Extract, Hibiscus Rosa-Sinensis Flower Extract, PEG-150 Distearate, Oryza Sativa Extract, Parfum, Coco-Caprylate, Vetivera Zizanoides Root Extract, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Disodium EDTA, Linalool, Hydroxycitronellal, Limonene, Citronellol, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.


Mano nuomonė. Visų pirma reikia pasakyti, kad patyrinėjusi sudėtį aš lengvai pakraupusi: jokiu būdu naujagimiui tokiu šampūnu neplaučiau galvos. Jei aš dar burnojau ant prieš tai bandyto Babe, tai turiu atsiprašyti ir pakeisti nuomonę, mat ano sudėtis buvo daug geresnė nei šio. Čia randame visą krūvą galimai toksiškų ingredientų, konservantų, kenkiančių endokrininei sistemai bei galinčių sukelti dermatitą, priemonių, kurios erzina plaučius ir akis. Aišku, mano vaikutis jau ne naujagimis, tačiau vistiek, ilgalaikėje perspektyvoje tokio šampūno tikrai nenorėčiau naudoti, jau nekalbu apie mažesnius kūdikius, o šampūnas būtent kūdikiams pirmiausia ir siūlomas.
Priemonės kvapas nėra stiprus, šiek tiek primena augalinį, konsistencija želinė ir palyginus tirštoka, tačiau nepaisant to, lengva įmasažuoti į plaukus ir palyginus nesunku išskalauti lauk. O va, dėl akių erzinimo, aš labai abejoju, ar jo putos tikrai nedirgina ir nesukelia ašarų. Kadangi mano vaikas lanko baseiną, jis niekad nebijo tiesiai į akis tekančio vandens, taip pat, niekad nebijojo nuo galvos nutekančių Babe šampūno putų. O va, šito šampūno putų jis vengia ir patekus ant veiduko verkia ir tikrai trina akutes, vadinasi, produktas tikrai erzina. Šį kartą šampūnu plaukučių aš nesiploviau, mat turiu visiškai nedidelį priemonės kiekį ir man vienam kartui reiktų apie 1/4 šito buteliuko, todėl šį kartą praleidau, nors gal reikėjo?
Nepaisant visų trūkumų, turiu pasakyti, kad šampūnas plaukučius išplauna švariai, o galvos odelės pažeidimų ar sudirgimų taip pat nepastebėjau. Išdžiūvę plaukučiai tampa minkštučiai ir švelnūs, tik nepasakyčiau, kad lengvai suvaldomi. Mano vaikas turi garbiniuotis ir pūstis linkusius plaukučius (visai kaip mama 😊), todėl puikiai žinau, kad bet koks šampūnas tikrai nesuvaldys tų garbanų ir tų mažų plaukučių, tad čia šampūnas, bent jau mano vaiko plaukams tikrai nieko nepadarė.
Galiausiai norisi tik pasakyti, jog man nepatiko, taip, plauna gerai, suteikia švelnumo ir minkštumo, tačiau jis nėra toks jau nekaltas, kaip pateikia gamintojai: ir akis griaužia ir sudėtis tokia, kad man nejauku pagalvoti. Daug geresnis ir saugesnis variantas yra prieš tai naudotas šampūnas iš Babe.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai