PAESE maskuoklis, kuris nemaskuoja, bet optiškai slepia tamsius paakius

Labas! Šiandien pakalbėsime šiek tiek apie Paese kosmetiką, kurios krūvą gavau užsisakiusi OŽ grožio sistemą ir dėžutę. Man asmeniškai kompanijos kosmetika nebuvo visiškai nauja - prieš gerą pusmetį, gal šiek tiek daugiau aš ją bandžiau, tiksliau buvau padažyta šia kosmetika ir visą dieną jaučiausi graži ir pasitikinti savimi. Tiesa, maskuoklio tuo metu man niekas nedėjo, todėl buvo labai smalsu, kaip jis veikia, ir ar tikrai geba kažką užmaskuoti. Nes aš gi jau turiu du mylimus maskuoklius (Catrice ir Rimmel), kurių kol kas nelabai kas sugebėjo pralenkti tiek maskuojamosiomis netobulumų savybėmis, tiek gebėjimu paslėpti tamsius paakius. O kaip su Paese? Man atrodo iš pavadinimo jau daugiau mažiau galima suprasti, apie ką suksis šitas įrašas ir kokį įspūdį susidariau.

Jeigu trumpai, Paese yra lenkų gamintojo kosmetika, kurią Lietuvoje išpopuliarino Olesia Žuravliova, dirbdama būtent su šia kosmetika. Manau jai drąsiai galima priskirti Paese pradininkės Lietuvoje etiketę. 😊 Aš asmeniškai niekad nesidairiau į šią kosmetiką, nors tikrai mačiau ne kartą Stiliaus kodo salelėėse. Kodėl? Pirmiausia ant daugumos jų trūksta kažkokių pakuočių su ingredientų sąrašais, galiojimų datomis - elementarių dalykų, kurie teiktų pasitikėjimo kosmetika. Tačiau apie viską iš eilės - pasižiūrime, kaip man patiko, kas nepatiko ir kaip vertinu ir ką manau apie maskavimo priemonę.

"Jūs neturite antros progos susidaryti pirmam įspūdžiui"
Citata, autorius nežinomas


Produktas: PAESE Perfect Covering Concealer "Clair" - skystas šviesinantis maskuoklis (atspalvis "4 light beige")
Gamintojas: "Euphora". Pagaminta Lenkijoje
Paskirtis: dekoratyvinė, užmaskuoti odos netobulumus, pašviesinti paakius
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: gerai šviesina 
Labiausiai nepatiko: nėra sudėtinių dalių - neįmanoma jų rasti ir oficialioje gamintojo svetainėje
Tūris: 6 ml
Kaina*: 14,19 EUR
Kur galima įsigyti: Stiliaus kodas, Grožio draugas, Pigu.lt
Įvertinimas: 3-3,5/5

Ką žada gamintojas: 
EFEKTAS. Naudojant priemonę, pašalinami nuovargio ar nemigos pėdsakai. Lengvos, kreminės konsistencijos priemonė puikiai susilieja su trapia paakių oda. 


Maža, kompaktiška, plastikinė maskuoklio pakuotė nedidelė, juodu užsukamu dangteliu, indelis gana paprastas, skaidrus, tad matome, kiek gaminio išnaudojome. Maskuoklio aplikatorius yra šepetėlis, iš plaukelių - iš ties jau labai senai tokio nesu mačiusi jokiose produktuose. Kažkada esu turėjusi Avon lūpų blizgesį su tokiu aplikatoriu, bet tai atrodo buvo prieš visą amžinybę - gal kokius 10 metų atgal? Kalbant apie aplikatorių, tai nors jis ir yra šepetėlio formos, su tokiu priemonės tikrai neišsklaidysime ant odos, bent jau man nepatogu ir visiškai nepatinka - su juo aš tiesiog padengiu, o jau išsklaidymui imu Beauty Blender kempinėlę ir išsklaidau. Nesakau, kad neįmanoma, bet manau neverta apsisunkinti, kad viską galima atlikti lengvai ir paprastai. 😉

Šepetėlis yra vos vos trumpesnis nei pakuotė, o ir buteliuko anga turi lūpų blizgesiams būdingą įdėkliuką, kuris nuvalo dalį pertekliaus. Dėl šių priežasčių, manau bus sunku iškrapštyti priemonės likučius lauk ir jo palyginti daug liks pakuotėje. Pažiūrėsim, galbūt trauksiu įdėkliuką lauk ir kažkaip krapštysiu priemonę, kai produktas artės link pabaigos? Kol kas per daug apie tai negalvoju. 😁

Kvapas. Makiažo pagrindams būdingas, šiek tiek pudrinis kvapas. Padengus visiškai nebejaučiamas ir nebeužuodžiamas.

Konsistencija. Skystas, jaučiamas slidumas su šiek tiek mažiau pudriškumo.


Sudėtis: sudėtinių dalių ant pakuotės nėra. Viso ingredientų sąrašo nepateikia nei platintojai Lietuvoje, nei pats gamintojas - nenurodyta ir ofcialioje gamintojo svetainėje, nors ten ieškoti rodo ženklas ant pakuotės. Vadinasi - visiškai neaišku, ką mes naudojame ant savo odos! 

Aktvūs ingredientai:
- vitaminai A, C, E, PP užtikrina odos maitinimą ir apsaugą nuo UV spindulių;
- perlų mikrodalelės suteikia švytėjimo efektą, optiškai sumažina šešėlius po akimis, maskuoja smulkias raukšleles;
- D-pantenolis ramina odos sudirgimus;
- baikalinė kalpokė apsaugo nuo „tamsiųjų ratilų“ susiformavimo, ramina sudirgusią odą, padeda priemonei prisitaikyti prie natūralios paakių odos spalvos.


Poveikis. Nors mano atspalvis yra užvadintas 4 numeriu, jis yra šviesiausias iš gelsvų  atspalvių, tačiau, turiu pripažinti, kad atspalvių sistema man pasirodė painoka: galbūt reikėjo suskirstymo į gelsvus ir rožinius atspalvius? Arba kažkaip logiškiau išdėlioti numeriais? Aš rekomenduočiau, renkantis atspalvį nepirkti jo internetu ir pirmą kartą pasikonsultuoti ar tai stiliaus kodo salelėje ar kažkur, kur gyvai galite pamatyti, kaip atspalviai skiriasi vienas nuo kito. Nes jei man kažkas būtų liepęs pasirinkti pačiai - būčiau ėmusi 1 numerio ir dabar galvočiau - kodėl man spalva netinka ar neatrodo gerai ant mano veido odos.

Maskuoklio konsistencija iš esmės yra labai lengva, todėl ji visiškai nemaskuoja jokių odos netobulumų: jei turite tokių problemų, kaip spalvos netolygumas, spuogeliai, paraudimai ar kiti netobulumai, kuriuos paprastai maskuojame, turėkite galvoje, kad tikrai reikės atskiro maskuoklio jiems paslėėpti - su Paese to tikrai nepadarysite. Kažkokiems netobulumams aš vis dar turiu kelis sunkesnės konsistencijos maskuoklius, kurie netinka (kaip kurie tinka tik iš bėdos) paakių zonai, tad naudoju juos tik veidui. O paakiams jau kuris laikas renkuosi skystą - Paese šiuo metu mano vienintelis turimas skystas maskuoklis, tinkamas paakiams.

Kaip matote - vienoje pusėje veidas be makiažo - kitoje - užmaskuota paakių sritis. Pažiūrėjus atidžiau, aiškiai matomas melsvas atspalvis paakiuose - ir tai deja, nėra rezultatas, kurį norėčiau matyti po paakių srities maskavimo

Tad, jei įprastai neturite jokių paakių srities problemų, aš jums šios priemonės nerekomenduoju, nes ji tinkama tik tam. Man ji visai neblogai paslepia tamsius paakius. Iš pradžių man nelabai patiko, tas skystumas, ir po pirmo bandymo aš nebuvau patenkinta rezultatu. Tiesą sakant, mano paakiai tikrai labai tamsūs - kiek matau visokių filmukų, kur merginos dažosi - reta kuri turi tokius tamsius paakius, todėl tikriausiai reikia nusiteikti, kad ne iš karto ir ne su visomis priemonėmis man pavyks. Taigi, kai jau norėjau nurašyti priemonę, kaip nieko gero - pabandžiau maskuoklį dengti prieš makiažo pagrindą, tuomet ant viršaus makiažo pagrindas, galiausiai dar sluoksnis maskuoklio paakuose, dar truputėlis nosies šonuose - ir rezultatas beveik toks, kokio noriu. Jis netgi šiek tiek pamaskuoja mažas raukšleles, bet iš kitos pusės, aš nesu tikra, kad tiek sluoksnių, kiek aš dengiu bus tinkama visoms - manau daugumai gali sukristi į raukšleles. Sakau jog maskuoja beveik, nes na, gal aš noriu daugiau, nei gali kosmetika? Tobulo užmaskavimo, kaip matome instagramo nuotraukose, kur paakiai visiškai be jokio tamsaus šešėlio, man pasiekti nepavyksta - kad ir kiek sluoksnių dengčiau, ir kad ir kiek stengčiausi. Tačiau, iš esmės, aš esu visai patenkinta: mano paakiai atrodo geriau, atrodo sveikesni, atrodo šviesesni ir kasdienai man to pakanka.

Tad taip, tikriausiai iš priemonės aš tikėjausi daugiau, nei ji galėjo man pasiūlyti ir suteikti. Tačiau aš jokiu būdu nenoriu sudaryti įspūdžio, kad priemonė bloga - ne, tai iš tiesų neblogas skystų maskuoklių, kuris optiškai geba slėpti tamsesnes odos vietas. Tiek kad - jis tikrai nėra geresnis, nei mano pamėgti Catrice bei Rimmel variantai - jie kol kas mano variantai nr.1 tamsių paakių maskavime. 




Ačiū, kad skaitote,
Gražaus ir ramaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai