PALMOLIVE Aroma Sensations "So Calm" dušo želė ir vonios putos su jazminų, medvilnės ir bambukų aromatu

Šiandien man labai norisi pakalbėti apie vonios produktus. Kadangi vakar buvo moters diena, vyras maloniai sutiko pabūti su sūnumi ir išleido tyloje ir ramybėje pasimėgauti putų vonia. Šiaip jau, šaltuoju metų laiku aš dažnai mėgaujuosi voniomis, ir tam naudoju ir druskas, ir putas, ir kažkokius burbulus...

Šį kartą mes kalbėsime apie Palmolive, tiesa, neketinu labai išsiplėsti, mat Palmolive tikriausiai yra tas prekinis ženklas, kurį išbandė dauguma merginų. Tačiau šį kartą šiek tiek atidžiau pasižiūrėsime į sudėtines dalis. Kviečiu paskaityti. Aaaa... juokas juokais, bet nuotraukos su vaikiškais vonios žaislais: tik prisiruošiu ką nors fotografuoti, o mano vaiko vidinis menininkas pabunda ir ima nešti visokius žaislus ir dėti, o kartais ir mesti prie fotografuojamo. Būdama mama, sudėjau tuos žaisliukus, nufotkinau, parodžiau nuotraukas vaikui, kuo jis nepaprastai apsidžiaugė ir pasakiau sau, kad perfotografuosiu vėliau, nes tos dienos fotografavimas jau buvo priverstinai baigtas. Pradėjusi naudoti buvau 100% įsitikinusi, kad padariau normalias fotografijas, bet kur tau... pamiršau. Nefotografuosiu gi priemonės likučių, tad šį kartą tebūnie nuotraukose tie žaisliukai, kuriuos mano mažasis parinko į nuotraukos foną. Aišku, kad dėliojo ne jis, bet atnešė tikrai jis. 😁

Padėti mamai... 


Produktas: PALMOLIVE Aroma Sensations "So Calm" dušo želė ir vonios putos su jazminų, medvilnės ir bambukų aromatu
Gamintojas: "Colgate-Palmolive". Italija
Paskirtis: vonios procedūroms ir odai nuprausti
Tinkamas tipas: visiems tipams
Labiausiai patiko: malonus kvapas
Labiausiai nepatiko: naudojant kaip dušo želė jaučiamas sausinimas
Tūris: 500 ml
Kaina*: 3,85 EUR
Kur galima įsigyti: beveik visur - kosmetikos parduotuvėse, prekybos centruose
Įvertinimas: 3/5

Ką žada gamintojas: Susigrąžinkite pusiausvyrą su šiuo stresą mažinančiu jazminų, medvilnės ir bambukų vonios mišiniu ir dušo želė.


Pirmiausiai truputį visuomet pasakoju jums apie produktų pakuotes. Šitų vonios putų - dušo želė pakuotė didžiulė, skaidraus plastiko. Forma šiek tiek suspausta per vidurį, būdinga daugumai kompanijos gaminių - ji turėtų palengvinti laikymą rankose, tačiau man ta forma labiau patinka mažesnėse pakuotėse. Dangtelis vėlgi labai tradicinis kompanijos gaminiams, užsidaro tampriai, kuo šiaip jau nesidžiaugia mano nagučiai, tačiau tokiu gyvenimo etapu, kai namuose mažas, smalsus žmogeliukas, man labai patinka.

Kvapas. Šitą priemonę aš rinkausi būtent dėl kvapo. Jis turi mano mylimo jazmino natų, kurios suteikia aromatui šiek tiek gilumo, šiek tiek moteriško seksualumo. O derinant jazminą su gaiviomis vandens kvapo ir švelniomis medvilnės natomis išgaunamas tobulas, atpalaiduojantis, malonus, lengvas aromatas. Mmm...

Konsistencija. Priemonė melsvos spalvos, želinės konsistencijos.


Sudėtis: Aqua, Sodium C12-13 Pareth Sulfate, Sodium Laureth SulfateCocamidopropyl Betaine, ParfumSodium Chloride, Cocamide MEA, Sodium SalicylateSodium Benzoate, Citric Acid, Polyquaternium-7Tetrasodium EDTA, BHT, Benzophenone-4, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Bambusa Vulgaris Extract, Jasminum Officinale Flower Extract, CI 42090, CI 14720.

Sudėtyje esantys vidutinio saugumo ingredientai gali erzinti patekę į akis, gali turėti pavojingų priemaišų, be to, keli jų linkę sausinti odą. Sudėtyje randame ir toksišką, pavojingą kokamidą. Sudėtinėse dalyse yra lašelis medvilnės aliejaus, žinomo kaip aliejaus, kondicionuojančio kūno odą ir plaukus; šiek tiek bambukų ekstrakto, skirto drėkinti odą bei trupučio jazminų žiedų ekstrakto, kuris didelės naudos odai neteikia, tačiau yra malonaus aromato ir dažniausiai kosmetikos priemonėse naudojamas būtent tam.

Tad pagal sudėtines dalis matau, kad nuo produktas stipriai putos, bet nuo jo putų būtina saugoti veidą ir akis. Dėl gausybės sausinančių ingredientų tikriausiai reikia tikėtis sausinančio efekto - pasižiūrim, kaip yra iš tiesų.


Poveikis. Šį kartą aš jums nenufotografavau, kaip mano vonia atrodo, kai panaudoju šią priemonę. Jei atsiminsiu, būtinai įkelsiu nuotrauką sekančios vonios metu. 😉 Priemonė labai stipriai suputoja ir pripildo vonią, pilną baltų minkštų vonios putų.


Deja, tačiau mano spėjimai dėl odos sausinimo tikrai pasiteisino, nes po šios priemonės panaudojimo dušo metu, aš jaučiu odos niežulį ir pasausėjimą. Panašus, tik gerokai silpnesnis odos pasausėjimas jaučiasi po vonios su Palmolive. Tačiau tai tikrai nėra tas baisus sausinimas, kurio nebūtų įmanoma suvaldyti geru kūno kremu.

Man pats geriausias šios priemonės aspektas visgi yra jos kvapas - toks nerealus, lengvas, malonus... Net ir pripylusi vonią vandens aš vis dar jaučiu beveik tokio pat stiprumo kvapą, kaip ir uostant iš buteliuko. Jis mane atpalaiduoja, leidžia nors trumpam pabėgti nuo kasdienių rūpesčių. Ir nepaisant to, kad tai tik vidutinės kokybės gaminys, būtent dėl kvapo aš mielai pakartočiau dar vieną, o gal ir dar vieną produkto pakuotę.




Ačiū kad skaitote,
Mažų, kasdienių malonumų,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai