Renkamės plaukų šepetį iš Tangle Teezer: The Original, Ultimate, Blow-Styling

Išsirinkti tinkamą plaukų šepetį didžiulėje pasiūloje darosi vis sudėtingiau: krūva informacijos, įvairiausių formų, daug skirtingų atsiliepimų... Žinau, tik tiek, kad kol kas mano mėgstamiausi plaukų šepečiai yra iš Tangle Teezer. Savo Compact TT su dangteliu aš visuomet griebiu pirmiausia, jis visuomet gyvena mano rankinėje ir dėl savo patogumo yra šepetys, nuolat keliaujantis visur su manimi. 

Šiame įraše noriu parodyti kelis variantus iš Tangle Teezer kompanijos, kuriuos naudoju jau geras mėnuo, ne tik parodyti, bet ir šiek tiek pakalbėti apie kiekvieno jų privalumus ir trūkumus, papasakoti, kaip man patiko ar nepatiko ir kam vienas ar kitas šepetys turėtų tikti, na gerai, ne tai kad tikti (nes kam tinka užrašyta ant kiekvienos pakuotės), tačiau kokio tipo plaukams kiekvienas variantas turėtų patikti ir tikti.



THE ORIGINAL

Produktas: TANGLE TEEZER The Original professional detangling hairbrush (wet & dry)
Gamintojas: Pagaminta Didžiojoje Britanijoje
Paskirtis: iššukuoti sausus ir drėgnus plaukus jų nesuveliant
Tinkamas tipas: visiems plaukų tipams (netinka naudoti su džiovintuvais ir plaukų formavimo priemonėmis)
Matmenys: ilgis 11 cm; aukštis 4,5 cm; plotis 6,5 cm. Šerelių ilgis: 13 mm ir 6 mm
Kaina*: 16,99 EUR

Ką žada gamintojas: Novatoriškos dviejų ilgių spygliukų tecnologijos dėka, Tangle Teezer laimėjo ne vieną apdovanojimą, kaip nepešantis, plaukų nepažeidžiantis šepetys. Šio šepečio dėka plaukai iššukuojami itin švelniai, atrodo glotnesni, minkštesni ir labiau žvilgantys.
- Dvigubo ilgio dantukai be vargo iššukuoja susivėlusius plaukus;
- Švelniai šukuoja tiek sausus, tiek šlapius plaukus;
- Inovatyvaus dizaino forma puikiai ir patogiai telpa delne.


Originalusis TT plaukų šepetys yra tas dalykas, kuris sukėlė revoliuciją ir išgarsino kompaniją ir jų kūrėją. Aš nežinau, ar dar yra nebandžiusių? Man atrodo šepetį bandė ir testavo bene visas pasaulis ir jau spėjo įsitikinti šepečio privalumais ir trūkumais. Be abejonės, pats didžiausias šepečio privalumas yra gebėjimas šukuoti plaukus be jokių pešimų. Mano plaukai linkę labai stipriai veltis, ir iki TT atradimo, aš visuomet bene su ašaromis akyse šukuodavau savo plaukus, man juos siaubingai pešdavo ir skausmingai raudavo, net jei pirkdavau specialius šepečius ar šukas besiveliantiems plaukams, jie man vistiek pešdavo, mažiau, tačiau pešdavo. 
Pradėjus naudoti TT šepetį aš jau spėjau pamiršti, kas yra plaukų pešimas, kas yra skausmingas jų iššukavimas. Ne, mano plaukai veliasi lygiai tiek pat - prieš kelias savaites šukavau plaukus senomis šukomis, ir ouch, profilaktiškai atsiminiau, kas gi yra tas skausmingas iššukavimas. 😁


Tad tikra atgaiva vėl plaukus šukuotis originaliuoju Tangle Teezer plaukų šepečiu: plaukus šukuoju tiek sausus, tiek šlapius be jokio skausmo, neišpešdamas krūvos plaukų. Jis be jokių problemų iššukuoja net ir stipriai susivėlusius plaukus be jokių ašarų. Tiesa, džiovinimui šitas šepetys netinka, nes nuo karščio šereliai lydosi, tačiau tuoj pakalbėsim apie džiovinimui skirtą TT, o šiaip - džiovintuvu aš naudojuosi retai, todėl labai didelės bėdos man dėl šio šepečio nėra.
Mano nuomone šitas, Original šepetys yra skirtas normaliems ir ploniems plaukams iššukuoti. Jis tikrai netiks storiems plaukams, nes, deja, tačiau šereliai iššukuoja tik kažkur iki plauko vidurio, neliečiant galvos odos. Tai reiškia, kad turint daugiau ar storesnius plaukus, juos šukuojant su šiuo šepečiu reikės išskirstyti plaukus sruogomis ir jas šukuoti po vieną sruogą. Ar kas nors taip daro? Aš realiai tam neturiu laiko ir taip žaisti nenori. Nors mano plaukai ir nėra stori, jie normalaus storio, gal kiek į plonesnę pusę, tačiau jų nemažai. Visas jausmas, kaip normalaus storio plaukų kasos, tad man Originalusis šepetys puikiai tinka visiems plaukams iššukuoti.


BLOW-STYLING

Produktas: TANGLE TEEZER Blow-Styling Round Tool (wet & dry) - large size
Gamintojas: Pagaminta Didžiojoje Britanijoje
Paskirtis: išdžiovinti plaukus, naudojantis džiovintuvu
Tinkamas tipas: vidutinio ilgio - ilgiems plaukams
Matmenys: ilgis 25,5 cm; skersmuo 7 cm. Šerelių ilgis: 15 mm
Kaina*: 24,99 EUR

Ką žada gamintojas: Nepaprasti Tangle Teezer šepečiai, skirti plaukų išdžiovinimui, pagaminti naudojant naująsias technologijas, todėl turi ypatingus spygliukus, kurių dėka plaukus išdžiovinsite greitai ir tiksliai, nejausdami tempimo. Galite rinktis Smoothing Tool šepetį, jei pageidaujate glotnių ir žvilgančių plaukų arba apvalų šepetį Round Tool, nordami suteikti plaukams apimtiems ir purumo.
- Dėl specialių šerelių - trumpesnis plaukų išdžiuvimo laikas;
- unikalūs dantukai suteikia džiovinimą be tempimo jausmo. Džiovinant suteikia plaukams daugiau apimties, natūralaus purumo ir spindesio;
- džiovinant galima sukurti natūraliai atrodančias bangas ar garbanas;
- nereikia plaukų džiovintuvo galvutės dėti ant šepečio dantukų.


Blow-Styling plaukų šepetys yra didžiulis įrankis, skirtas plaukų džiovinimui. Iš karto turiu pasakyti, kad aš savo plaukučius džiovinu tiek kartų, kad per metus galėčiau juos suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų. Buvo laikas, kai plaukus džiovinau kiekvieną kartą ir gal kartą ar du per mėnesį mano plaukai nematydavo plaukų džiovintuvo. Be viso to, aš nuolat tai tiesindavau, tai garbiniuodavau savo plaukus, ko pasekoje jie tapo pažeisti ir nebe tokie gražus, nebeatrodė sveikai. Tad man teko priimti sunkų sprendimą: pirmiausia atsisakiau plaukų sukimo ir garbiniavimo įrankių, paskui plaukų džiovintuvo ir galiausiai - tiesintuvo, kas man buvo sunkiausias dalykas, nes turiu pūstis linkusius plaukus. Esmė ta, kad jau ketvirtus (jei teisingai skaičiuoju) metus vengiu bet kokių karštų prietaisų ant savo plaukų, išskyrus kirpyklą ir tuos kelis ekstra atvejus, kai reikia greitai susiruošti ir lėėkti iš namų. 
Kadangi plaukų šepetys skirtas džiovinimui, o aš džiovinimo vengiu, ilgai galvojau, ar jums iš viso verta apie jį pasakoti. Niekad apie nieką nekalbu produkto nebandžiusi ir nesusidariusi normalios nuomonės. Tikiu, kad labai negražu ir nekorektiška pasakoti apie tai, ką sugalvoji pažiūrėjęs į gaminį. Tad pastaruoju metu plaukus džiovinau ne vieną ir ne tris kartus džiovintuvu, naudojantis plaukų šukomis. 


Prieš pirmąjį bandymą man šiek tiek nerimą kėlė tai, jog tai apvalus šepetys džiovinimui. Nežinau, ar jums taip yra buvę, bet prisižiūrėjusi iš kirpėjų, kaip jos džiovina plaukučius, kažkada sugalvojau, kad čia gi labai lengva ir aš apvaliu šepečiu tikrai galiu pati išsidžiovinti plaukus namie ir jiems suteikti apimties. Tai mano bandymas baigėsi tuo, kad šepetys pakibo plaukuose, įsivėlė į juos tiek, kad buvo nebeįmanoma išimti. Nuo to karto apvalių šepečių vengiau kaip nežinia ko.
Su šituo šepečiu nieko panašaus nebuvo: ar tai dėl labai didelio dydžio, ar tai dėl storų, ilgų dantukų šepetys man visiškai neįsivelia į plaukus. Tiesa, tikrai nepasakyčiau, kad buvo labai lengva juo naudotis kai džioviniesi plaukus sau - manau su tokiais lengva dirbti kai džiovini plaukus kitam. O ir plaukų tempimą jaučiau, ne pešimą, bet nelabai malonų tempimo jausmą, kurio, gamintojas žadėjo nebus. Tačiau plaukučiai su šituo šepečiu išdžiuvo greičiau - jo vidus visiškai tuščias, tad oras lengvai cirkuliuoja aplink. Su apvalia forma aš pakėliau plaukus nuo šaknų ir jie tikrai įgavo daugiau apimties, tačiau man juo naudotis visiškai nebuvo lengva, tikrai nebuvo. Taip, lengviau nei kažkada senai bandymai su mažesniu, įprastu apvaliu šepečiu, bet visitiek sunku. Todėl nors jis ir veikia taip, kaip žadama, aš pati jo tikrai nebūčiau pirkusi, ir rekomenduočiau tik visiškoms profėms plaukų džiovinime arba kirpėjoms, arba merginoms, kurios dažnai džiovina plaukus sesei, mamai, draugėms ir panašiai. O galbūt toms, kurios nori praktikuotis plaukų formavime? Žodžiu, jeigu ir jūs, kaip ir aš, pritingite plaukus džiovinti su šepečiais (aš dažniausiai tiesiog nuleidžiu galvą žemyn, džiovinu plaukus būtent taip, ir išgaunu tą apimtį, kurios man reikia prie šaknų), tuomet šito rinktis jums nerekomenduoju. Na, o jei netenkina ir Originalusis - tuoj papasakosiu apie naujieną - Ultimate šepetį su rankena.
Tiesa, atsiminiau, šitas šepetys yra L dydžio, skirtas ilgiems ir vidutiniams plaukams, jei jūsų plaukai trumpesni, kompanija siūlo mažesnio skersmens M dydžio šepetį.


THE ULTIMATE

Produktas: TANGLE TEEZER The Ultimate professional finising hairbrush (for smooting, shine, air extensions & detangling)
Gamintojas: Pagaminta Didžiojoje Britanijoje
Paskirtis: plaukų formavimui ir šukavimui
Tinkamas tipas: visiems, ir priaugintiems, prisegamiems plaukams šukuoti (netinka naudoti su džiovintuvu ir plaukų formavimo prietaisais)
Matmenys: ilgis 21 cm; skersmuo 7,5 cm. Šerelių ilgis: 15 mm ir 22 mm
Kaina*: 19,99 EUR

Ką žada gamintojas: The Ultimate plaukų šepetys sukurtas specialiai šukuosenų formavimui ir nepriekaištingam plaukų iššukavimui. Ilgesni šepečio spygliukai su minkštais ir lanksčiais galiukais itin švelniai iššukuoja plaukus, nepešdami ir nedraskydami jų. Dėl savo konstrukcijos šis šepetys idealiai tinka priaugintų, prisegtų plaukų iššukavimui.
Trumpesni spygliukai sulygina plauko paviršių, todėl plaukai atrodo glotnesni, sveikesni ir labiau žvilgantys. Šio šepečio pagalba tobulai sušukuosite ir surišite plaukus, suteikdami jiems apimties ir tekstūros. Patogu laikyti rankoje, paprasta naudoti ir sukurti ypatingą stilių.
- Tobulai tinka visiems plaukų tipams;
- Šepečio dizainas puikiai tinka aukštai surišti plaukus;
- Minkšti dantukų galiukai švelniai šukuoja ir lengvai skysta;
- Puikiai tinka priaugintiems ir prisegtiems plaukams bei perukams šukuoti;
- Negadina prisegamų ir priaugintų plaukų.


Na, ir paskutinis šepetys, naujiena ne tik Lietuvos, bet ir Europos rinkoje - universalus šepetys, kuris tiks tiek plaukų šukavimui, tiek šukuosenoms kurti, bus mėgiamas įvairių plaukų tipų merginų. Tinka iš tiesų viskam, išskyrus džiovinimui - nuo karščio šepetėlio šereliai gali lydytis ir tirpti. Pats plaukų šepetys turi rankeną - manyčiau tai puikus priedas ir puikus sprendimas toms, kurios nori gerai šukuojančio šepečio, bet pasiilgo tradicinės formos su rankena. 


Šitas plaukų šepetys puikiai iššukuoja plaukus - jei original šepetys šukuoja plauko paviršių ir kiek daugiau nei pusę plauko, tai šitas - iki pat galvos odos, per visą plauko storį. Labai paprasta - ilgesni dantukai užgriebia per visą storį, o minkšti galiukai švelniai šukuoja liesdami, bet nebraižydami galvos odos. Tad su šiuo šepečiu aš gaunu ir malonų galvos odos masažą ir gerą, gilų, susivėlusių plaukų iššukavimą. Tad jei Originalusis nelabai tiks storesniems plaukams - šitas turėtų patikti garbanėms ir labai storų plaukų savininkėms. Galbūt tik nepatiktų labai plonų plaukų arba labai jautrios galvos odos savininkėms, bet čia dedu klaustuką, nes iš tiesų šukuoja puikiai. 
Aš neturiu priauginamų plaukų ir nesisegu tresų (lygiai taip pat nedėviu peruko), tad negaliu pasakyti, kaip šukuoja juos. Bet galiu daryti prielaidą: šukuoja švelniai, nepeša, tad priauginami ir prisegami plaukai neturėtų būti problema.
Didžiausią įspūdį šepetys paliko šukuosenų formavime. Aš visuomet vargstu (na, gal ne tas žodis vargstu, šiek tiek sudėtinga) prišukuoti visus plaukus ir surišti juos aukštai viršugalvyje. Šukuoji vieną šoną, iš kito išslysta sruoga; šukuoji iš kito - negražiai priglostei, prišukavai, netolygiai susidėjo sruogos viršugalvyje. O čia, brūkšt kelis kartus - ir valio - idealiai prišukuoti plaukai ir dailiai surišta kasytė. Iš tiesų, šepetys man paliko didžiulį įspūdį ir patiko labiausiai.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tad, kaip tikriausiai supratote, didžiausią įspūdį man paliko The Ultimate plaukų šepetys, kuris giliau ir geriau šukuoja, turi tradicinę rankeną ir tinka visiems plaukų tipams. Tačiau turinčioms labai plonus ar labai trumpus plaukus, aš rekomenduočiau The Originals, kuris šukuoja švelniau ir šukuojant nelies galvos odos, tad nelabai tiks storiems plaukams, garbanėms ir toms, kurios nuolat turi gausių ir didelių susivėlusių plaukų. Aš jau esu pripratusi prie Originals ir man jis kaip duona kasdienė, todėl negalėčiau be jo gyventi. Na, o Blow-Styling šepetys man pasirodė taip sau. Taip, jis tikrai daro, ką žada, tiesiog visiškai neatitinka mano asmeninių poreikių. Jei dažnai džiovinčiau plaukus, galbūt tai būtų mėgstamas šepetys, bet dabar - man nelabai patogu su juo dirbti, man nelabai patinka džiovinti plaukus su šepečiais apskritai. Ir žinoma, aš negaliu nepaminėti dar vieno Tangle Teezer Compact Styler plaukų šepečio, kuris turi dangtelį, apsaugantį šerelius nuo nusilankstymo, yra vos vos mažesnis už originalų, todėl puikiai tiks rankinėje, automobilyje ar kitur, kur reikia plaukų šepečio. Gal ne pats kompaktiškiausias dydis pasaulyje, tačiau iš kompanijos siūlomų šepečių pats mažiausias. Dabar galvoju, kaip būtų faina, jei TT sukurtų dar per pusę mažesnį šepetį toms, kurios nori įsimesti į rankinę - užimtų dar mažiau vietos ir būtų puikus sprendimas perbraukti plaukus tuomet, kai esame ne namie.


Ir galiausiai, reziumuojant man norisi pasakyti, kad visiškai nesvarbu, kas populiaru, kokia nauja šepečio forma atsiranda, kas patinka tavo kirpėjai ar tavo draugei - labai svarbu išsirinkti plaukų šepetį, tinkantį tavo plaukų tipui bei atitinkantį tavo poreikius, pomėgius ir rutiną. Neverta investuoti į originals, jei negalite pakęsti šepečių be rankenos, neverta pirkti džiovinimui skirto šepečio jei plaukus retai džiovinate džiovintuvu. Nepamirškite, kokie jūsų plaukai, pagalvokite, ko norite iš plaukų šepečio - mano šiuo metu mėgstamiausias The Ultimate - tobulas, tačiau tai nereiškia, kad jis tiks ir jums. Na, o kalbant apie Tangle Teezer, labai smagu, kad plečiasi pasiūla, taip kiekviena ras ko jai reikia ir ko tikisi iš mylimiausio plaukų šepečio.
Na, o visus šiuo šepečius ir kitus galimus spalvų pasirinkimus rasite Douglas parduotuvėse.




Ačiū, kad skaitote,
Ramios nakties,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

RP-Sample

Komentarai