BURT'S BEES medaus ir vynuogių sėklų aliejaus gėrybės sausai rankų odai

Atrodo labai senai bekalbėjome apie rankų priežiūrą, ar čia tik man taip atrodo? Pastaruoju metu namuose jaučiuosi tokia užimta, kad blogui laiko lieka visai nedaug, o kavos puodelis, kas kartą paruoštas iš naujo taip ir prastovi visą dieną ant stalo beveik nepaliestas. O dar kai kas man sakė, kad ką aš veiksiu, kai vaikui sukaks vieneri? 😆 Žodžiu, darbų milijonas, prisėsti net neturiu kada, tačiau jaučiuosi nepaprastai gerai, tooooks energijos antplūdis apėmęs, kad net sunku apsakyti! Ir kol jis mane apėmęs, skubu pasidaryti tiek, kiek tik įmanoma daugiau. Jaučiuosi kažkaip kitaip, ir nuotaikos visiškai kitokios - matyt pagaliau į mano namus ir mintis atėjo tikrasis pavasaris.

O šį kartą noriu papasakoti apie Burt's Bees rankų kremą. Iš tiesų, kompanijos kosmetika nėra man jokia naujovė - ją esu naudojusi ir labai daug dar gyvendama Anglijoje. Jungtinėse Anerikos Valstijose gaminama kosmetika garsėja gerais rankų kremais ir lūpų balzamais. Be to, priemonės ir juose naudojami ingredientai netestuojami su gyvūnais; gaminama kosmetika didžiąja dalimi sudėtinių dalių yra visiškai saugi naudoti ir apskritai, man atrodo dauguma jau girdėjo gandus apie šios kompanijos priemonių gėrį. Tad šį kartą pakalbėsime apie medaus ir vynuogių sėklų aliejaus rankų kremą.

"Viltis yra vienintelė bitė, kuri gamina medų be gėlių"
Robert Green Ingersoll


Produktas: BURT'S BEES "Honey & Grapeseed" rankų kremas
Gamintojas: "Burt's Bees". Pagaminta Jungtinėse Amerikos Valstijose
Paskirtis: drėkinti, minkštinti ir atkurti
Tinkamas tipas: visiems tipams
Labiausiai patiko: efektas rankoms
Labiausiai nepatiko: keli vidutinio saugumo igredientai sudėtyje
Tūris: mano turimos pakuotės kiekis - 20 g. Parduodama po 74 g pakuotes
Kaina*: 74 g - 11,96 EUR
Kur galima įsigyti: Burt's Bees, lookfantastic, feelunique, Boots
Įvertinimas: 5/5

Ką žada gamintojas: Saldus ir skanus aromatas ir idealus odos drėkinimas. Kremas padeda suminkštinti ir atkurti rankų odą. Jūsų rankos po kremo pasitepimo gyvens ilgai ir laimingai.


Man visos Burt's Bees rankų kremų pakuotės labai panašios: visos jos pagamintos iš balto plastiko, kurio akcentas yra geltona spalva. Viena nuo kitos pakuotės skiriasi pagrindiniu paveikslėliu, o kadangi čia kremas su medumi, tai ir matome medaus korio paveiksliuką.

Kremas atsukamas dangteliu apačioje, po kuriuo radau apsauginę foliją, kuria aš nepaprastai džiaugiuosi - vadinasi niekas iki manęs kremo neatidarė, jis negavo oro ir nepradėjo gesti. Nuplėšus juostelę randame gana didelę angą, tačiau kai papasakosiu, kokia kremo konsistencija, bus aišku, kodėl ji tokia didelė. Beje, kremo pakuotei įpusėjus produktą darosi labai sunku išspausti lauk, įdomu, ar taip yra tik su tokio mažo kremo pakuotėmis ar ir su normalaus dydžio gaminiais?

Kvapas. Priemonės kvapas labai malonus, vidutinio intensyvumo. Aš nepasakyčiau, kad jis kvepia medumi, greičiau maloniu kosmetiniu kvapu, turinčiu šiek tiek saldumo ir šiek gaivumo. Nežinau ar mano uoslė kvailioja, ar tikrai jaučiu kažką panašaus į citrusinius kvapus? Tačiau iš esmės man kvapas kažkokių konkrečių asociacijų nekelia - malonus kosmetinis kvapas.

Konsistencija. Kremas turi truputėlį galvos spalvos. Jo konsistencija tiršta ir tai yra iš tiesų riebus rankų kremas.


Sudėtis: Water, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Butter, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Glycerin, Beeswax, Stearic Acid, Theobroma Grandiflorum (Cupuacu) Seed Butter, Macadamia Ternifolia (Macadamia) Seed Oil, Glucosefragrance, Sodium Borate, Xanthan Gum, Sucrose Stearate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Honey, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Tocopherol, Beta Carotene, Glucose Oxidase, Lactoperoxidase.

Burt's Bees kosmetika ir joje naudojami ingredientai netestuojami su gyvūnais.


Poveikis. Nors rankų kremas atrodo tirštas ir riebus, bet skirstant ant odos jis beveik iš karto tampa toks keistai lengvos konsistencijos ir labai slidus ir drėgnas. Nežinau kaip paaiškinti: ant rankų užsitepiau riebaus kremo, paskirsčiau lyg tai būtų lengvos konsisitencijos kremas o po keliolikos sekundžių atrodo ta drėgmė dingo ir jis vėl tapo sunkesnis.

Rankų kremas geriasi greitai, tačiau kuris laikas jaučiausi toks labai labai labai minimalus lipnumas. Dingsta jis pilnai įsigėrus kremui, tačiau vistiek, net jei kremo naudoju visiškai nedidelį kiekį, jis vistiek tą labai labai mažų lipnumo jausmą turi.

Man šitas kremas labai patinka: jis atrodo iš karto sudrėkina rankas, o po kiek laiko, jos atrodo gerai pamaitintos, nebėra išausėjusios ir dingsta nemalonus sausumo tempimas. Man patinka, jog po šio kremo oda šiek tiek atrodo lygesnė, tampa gerokai švelnesnė. Kremas iš tiesų geros kokybės, tačiau aš manau, jog jis nelabai tinktų vasaros metui, kai norisi lengvesnės konsistencijos rankų kremų, na nebent jūsų oda labai labai sausa vasaros metu. O šiaip, medaus kremas puikus pavasariui ir rudeniui, manau puikiai susidorotų ir su atšiauraus žiemos oro nugairinta rankų oda. Pasikartosiu - man labai patiko!




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai