Mano TOP 5 nagų lakai pavasariui

Pavasaris, kai šyla ne tik oras, gerėja nuotaikos, mažėja drabužių, atveriame vis daugiau odos, išbandome naujus dalykus, o veide vis dažniau pasirodo kas kartą vis platesnė šypsena... Ar jau jaučiate pavasario įkvėpimą, pavasario mūzas, skraidančias aplink? Juk jau prabėgo pusę mūsų lietuviškojo pavasario... Nepaisant to, aš pagalvojau, kad labai noriu su jumis pasidalinti savo penkiais šio pavasario nagų lakų favoritais, ką manote? Aš galvoju, kad man labai smagu žiūrėti į tai, ką renkasi kitos merginos, matyti jų kosmetikos krepšelius, pastebėti pasirinkimus ne tik makiaže, bet ir manikiūre. Gaila, kad iš Lietuvos Youtuber'ių nedaug kas skiria daugiau dėmesio manikiūrui, o ir skaitant tinklaraštininkių straipsnius suranti, kad ne naujas nagų lako buteliukas, o blakstienų tušas kažkam sukelia didesnes emocijas. O man gi viskas atvirkščiai... man daug labiau patinka lakuotis savo nagučius, išbandyti naujas spalvas, o naujas nagų lako buteliukas mano namuose suteikia didžiules emocijų bangas, kurių negeba sukelti nei trokštamas šokolado gabaliukas, nei nauji lūpų dažai, nei tas taip reikalingas blakstienų tušas... Aš nagų lakų mergaitė 😆

Tad įkvėpta šio pavasario, noriu jums parodyti kokie 5 nagų lakai šį 1,5 mėnesio ir tikriausiai iki pat pavasario pabaigos bus mano mėgstamiausi. Galbūt pabaigoje parodysiu ir kelis pretendentus, kurie labai konkuravo, bet tarp mėgstamiausiųjų deja šį kartą nepateko. Tad kviečiu pasižiūrėti į mano šio pavasario favoritus. Gal šiandien persilakuojam nagus? 😉




Atspalvis: prislopintas žalias
Išlikimo laikas: 7 d.
Reikia dengti: 2 sluoksniai būtini dėl tolygaus padengimo
Užbaigimas: kreminė formulė. Išdžiūvus paviršius lengvai spindi.

Vienas nerealiausių nagų lakų spalvų man yra žalia. Žinau, kad dauguma merginų tiesiog negali pasiryžti nagus nusilakuoti net ir prislopinto atspalvio žaliu nagų laku. Aš suprantu, jei dirbame biure, kur yra reikalaujamas oficialus aprangos kodas, tačiau jei ne? Kita vertus, na ne visoms merginoms patinka visi dalykai, visos mes skirtingos, tai kas tinka vienai, nebūtinai tiks ir patiks kitai. 😉 Tad nedaugžodžiaujant, šitas man vienas mylimiausių pavasario favoritų, toks ne pernelyg intensyvus, šiek tiek prislopintas ir tobulai tinkantis pirmajai pavasario pusei.
P.S. jei norite pamatyti efektą ant nagų, spauskite ant lako pavadinimo, kur rasite įrašą ir nuotraukas su manikiūru.


Atspalvis: dangaus žydrumo su vos matomu pilku atspalviu
Išlikimo laikas: 6-8 d.
Reikia dengti: 2 sluoksniai būtini intensyviai spalvai
Užbaigimas: kreminė formulė su labai smulkiais, beveik nematomų spindinčių dalelių. Išdžiūvus paviršius vidutiniškai intensyviai spindi.

Apie meilę Golden Rose "Paris" serijos nagų lakams esu prirašiusi visą krūvą panegirikų, žodžiu pribėrusi kalną gražiausių pagyrų. Iš tiesų daug nesikartosiu, tik galbūt paminėsiu, kodėl šitas nagų lakas atsidūrė tarp pavasario favoritų. Kitaip tikriausiai ir būti negalėjo - vos vos prislopintas žydras atspalvis tobulas pavasario viduriui ir pabaigai, tiesiog spinduliuoja svajingu šiltėjančio oro dangumi.



Atspalvis: koralų rožinė
Išlikimo laikas: 3-5 d.
Reikia dengti: pakanka vieno sluoksnio
Užbaigimas: kreminė formulė. Išdžiūvus paviršius intensyviai spindi.

Galvoju, kad pavasariui tikrai nereikia tik pastelinių ar tik mėlynai žalių atspalvių. Kažkam norisi ryškiai raudonos, kažkam barbiškai rožinės, o aš tarp mėgstamiausiųjų dedu koralų rožinio atspalvio nagų laką. Nors rašydama apie šį laką apžvalgoje sakiau, jog man jis vasariškas, bet ar tai aš pasikeičiau, ar tai atidžiau įsižiūrėjau į atspalvį ir man jis labiau pavasariškas. Taip, jis ryškus, intesyvus, tačiau kartu ir nei tai rožinis, nei tai raudonas, nei tai koralinis - tarpinis variantas. Tokioms neapsisprendusioms kaip aš, arba toms, kurioms pabodo tradiciniai raudoni-rožiniai atspalviai.



Atspalvis: natūralaus nago/ pastelinė rožinė/ nude rožinė
Išlikimo laikas: 4-5 d.
Reikia dengti: kad išryškėtų rožinė spalva ir nepersimatytų plokštelė, reikalingi 2 sluoksniai
Užbaigimas: kreminė formulė. Išdžiūvus paviršius intensyviai spindi.

Aš nesu iš tų, kuri renkasi nude, neutralius ar švelniai rožinius nagų lakus. Mano pirmas pasirinkimas yra ryškesni, neįprastesni atspalviai, kurie labiau traukia aplinkinių žvilgsnius. Nors, viskas labai priklauso nuo nuotaikos, kaip pavyzdžiui šį pavasarį - opt, ir prisireikė tokios pastelinės, labai švelnios rožinės spalvos ant nagučių. Kadangi atspalvis neutralus, tik dailiai paryškina natūralią nagų spalvą, tai tokia spalva tiks tiek jaunoms, tiek vyresnėms, tiek biure, tiek laisvalaikiu.



Atspalvis: prislopinta oranžinė/ kreminė
Išlikimo laikas: 4-6 d.
Reikia dengti: pakanka vieno sluoksnio
Užbaigimas: kreminė formulė. Išdžiūvus paviršius įgauna velvetinį (dalinai matinį) efektą.

Aš nežinau, kodėl Essence kompanija šituos nagų lakus išėmė iš prekybos? Pasteliniai ir nude atspalviai atrodė tiesiog tobulai, ir kokybė buvo labai labai gera. Va todėl man kartais šios komanijos produktai nepatinka - tik atrandi kažką, kas tau labai patinka, o jie ima ir išima iš prekybos. Why? Jei prekė gera, ją giria dauguma, kam išimti, juk pirkėjų tikrai yra! Žodžiu, šiek tiek nervina, bet čia ne bambėti susirinkome, o pakalbėti apie pavasarinius atspalvius. Šitas - vienas tobuliausių, nežinau, gal pasiilgau matinių/ velveto efekto nagų lakų, bet šitas absoliučiai viskuo tobulas: ir dengimas, ir efektas išdžiūvus, o jau spalva... Visiškai gaivus, tobulai šiltas ir saulėtas pavasario oranžiškumas... Tobulas - šituo jau kelis kartus lakavausi pavasarį, ir dar tikrai ne kartą lakuosiuosi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viskas? Tik tiek? Ne, nusprendžiau jums dar parodyti šį tą daugiau. Ieškodama kokius gi 5 atspalvius jums išrinkti iš savo didžiulės kolekcijos. Šiuo metu joje gyvena apie 130-150 buteliukų nagų lakų! Įsivaizduojat kokio didumo mano kolekcija, net tiksliaus skaičiaus nežinau, būtų gerai suskaičiuoti, kiek visgi tiksliai. Tačiau ne tame svarbiausia - esmė ta, kad man reikėjo išrinkti tik 5 atspalvius, o vien pirmam roundui atrinkau 18 atspalvių, kurie tobulai tiko pavasariui ir kurie ar vienaip ar kitaip kėlė asociacijas su šiltėjančiu oru ir pasibaigusia žiema. Galiausiai šiaip ne taip išėmiau 8 ir liko 10. Kelias dienas sukau galvą, ar verta daryti 10 mėgstamiausių nagų lakų? Ne, tiek atspalvių niekas nebandys tik dėl 3 mėnesių, bet to 10 tikrai per daug, bet man jie visi tokie nerealiai gražūs, kiekvienas savotiškai dailus... Galiausiai po ilgų už ir prieš pamąstymų, po vieną buteliuką atrinkau pusę nagų lakų ir palikau tik 5 mėgstamiausius. Tačiau dabar sugalvojau, kad o kodėl jums neparodžius ir tų 5 pretendentų, kurie liko paskutiniai, tačiau tikrai nėra prastesni, tiesiog tie penki, kuriuos jau paminėjau viršuje, man patinka šiek tiek labiau. 😋


Pretendentai arba Outsideriai:

1. TANYA BURR Eye Candy "Mischief Managed" - nes pavasarį būna krūva progų, kai norisi ir raudonos...
2. CATRICE Ultimate Nail Lacquer "99 Sweet Macaron Sin" - nes pavasarį nebūna tik spalvotų nuotaikų... arba kai norisi neutraliai...
3. BARRY M Speedy "517 Stop The Clock" - nes pavasarį daužome ne tik margučius, bet ir skaičiuojame viščiukus...
4. O.P.I. "I Vant To Be A-Lone Star" - nes ankstyvą pavasarį norisi būti vieniša žvaigzde ir pamiršti šventinio spindesio ir šlapių tamsių akimirkų nuotaikas...
5. CATRICE Ultimate Nail Lacquer "114 The Sky So Fly" - nes pavasarį žiūrime aukštyn ir svajojame apie gaivią jūrą bei mėlyną dangų...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dabar jau tikrai viskas... Kaip jums tokio tipo įrašai? Ar lauktumėte tokių ir vasaros nagų lakams? Galbūt vasarai pavyktų pasiruošti anksčiau ir tiek ilgai nesvarstyti tiek ilgai. Na, o koks jūsų mėgstamiausias pavasario nagų lakas bei koks atspalvis jums labiausiai "kvepia" pavasariu?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai