O.P.I. nagų lakas "I Vant To Be A-Lone Star" (NL T16)

Tikriausiai galvojote, jog pamiršau parodyti kas šią savaitę buvo ant mano nagučių? Ne, tikrai nepamiršau ir nagus tikrai lakavau praeitą savaitę. Tik šis savaitgalis man buvo šeimyniškas, namuose turėjau krūvą darbų ir net nepastebėjau, kur dingo dvi savaitgalio dienos. Tad kol mano vyrai miega, skubu jums pasakoti ir rodyti manikiūro įrašą.

Na, o šiam kartui pasirinkau OPI nagų laką, kuris yra naujiena mano nagų lakų kolekcijoje, tačiau nėra visiška naujiena man asmeniškai - prieš gerus 5 metus esu turėjusi raudoną OPI, tik atspalvio tikrai nepamenu, ir tuo metu pirkau jį Didžiojoje Britanijoje. Ką, gi, pasižiūrim į tai, kaip veikia, kaip dengiasi ir kaip atrodo ant nagų.

"Man nepatinka nelakuoti nagai, man pasidaro liūdna"
Zooey Deschanel


Produktas: O.P.I. nagų lakas "I Vant To Be A-Lone Star" (NL T16)
Gamintojas: "OPI Products Inc.". Pagaminta Jungtinės Amerikos Valstijos
Paskirtis: dekoratyvinė - nagams
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: efektas ant nagų
Labiausiai nepatiko: tikėjausi šiek tiek ilgesnio išlikimo
Tūris: 15 ml
Kaina*: 8,00 EUR
Kur galima įsigyti: Nagavita, Top Beauty, Salon Pro 
Įvertinimas: 5/5

Ką žada gamintojas: gamintojo aprašymo nėra

Sudėtis: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocelluose, Tosylamide/ Epoxy Resin, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Steralkonium Bentonite, Benzophenone-1, Silica, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polyvinyl Butyral, CI 77891, CI 19140, CI 77000, CI 42090.


Poveikis. Iš tiesų OPI nagų lakų buteliukai yra aukštos kokybės, ir tam nereikia atskirai tyrinėti kiekvienos buteliuko detalės, pakanka buteliuką palaikyti rankose: jo svoris rankoje nemažas, stiklas atrodo labai kokybiškas, dangtelis su aplikatoriumi patogus laikyti, sunkus ir matosi, kad pagaminta tikrai ne iš popieriaus plonumo plastiko. Aš jau senai pamiršau, ką reiškia naudoti OPI nagų laką, nes kažkodėl, tik paėmus buteliuką į rankas man galvoje kirbėjo mintis, jog aplikatorius bus šiek tiek platesnis nei vidutinis ir didesnis. Realiai jo plotis toks pat, kaip vidutinių šepetėlių, gal tik vos vos ilgesnis. Tad su tokiu šepetėliu tikrai nenusilakuosite nagų vienu perbraukimu per plokštelę, tačiau ir vargti su priemone nereikia. Tiesa, kas man nepatinka? Apačioje yra lipdukas su atspalvio pavadinimu, kuris sako "peel here" kad pamatyti ingredientus. Na ką, įprastai kitose tokio tipo lipdukuose nulupi, paskaitai ir atgal priklijuoji. O čia? Nulupau, bandau priklijuoti ir nebekimba niekas! Tai prilipinau su lipnia juostele - kas žino, kada man prireiks pasižiūrėti į sudėtines dalis ir kitą informaciją. Aišku, negražu buteliukas apklijuotas lipnia juostele, bet ką darysi? Įdomu, kodėl taip buvo padaryta?


Nagų lako konsistencija vidutinio (gal vos vos į skystesnę pusę) tirštumo, paskirstoma ant nagų be jokio vargo ir iš karto tolygiai ir dailiai. Dengiant nesusidarė jokie burbuliukai, nebuvo jokių dryžių ar netolygaus padengimo. Tiesa, idealiam atspalviui išgauti man prireikė dviejų nagų lako sluoksnių. Tačiau čia tikrai nėra problema - dauguma mano turimų nagų lakų reikalauja poros sluoksnių ir būna keista, kai reikia dengti tik vieną, galiausiai iš įpratimo imu ir padengiu du sluoksnius. 😀

"I Vant To Be A-Lone Star" atspalvis atrodo labai įdomiai. Iš pirmo žvilgsnio atspalvis atrodo švelniai mėlynas, žydras. Tačiau jis savyje turi pilko atspalvio, todėl matoma spalva labai priklauso nuo apšvietimo: ryškioje šviesoje jis tikrai žydras, o va prie dirbtinio apšvietimo man toks labiau į pilkumą. Man šitas atspalvis toooks pavasariškas - nei tai pabodęs pastelinis, nei tai akies rėžiantis ryškus, šiuo metu tobulai tinkantis tiek orui už lango tiek pavasarinėms nuotaikoms.
Nagų lakas pankamai įdomus ir efektu: jis nėra vientisos, kreminės konsistencijos, turi smulkių blizgučių ir galbūt šiek tiek primena perlamutrinius nagų lakus. Tačiau vėlgi, atrodo buvo išlaikomas 50/50 santykis tarp kreminio ir perlamutrinio nagų lako. Galbūt šiek tiek labiau perlamutrinis, negu kreminis. 


Iš O.P.I. kompanijos nagų lako aš tikėjausi ilgesnio, negu man įprasta išlikimo. Mano 4 nagai šiuo metu stipriai sluoksniuojasi, ir visuomet nagų lakas nutrupa pirmiausia nuo tų nagų galiukų. Ir su šiuo nagų laku tai nutiko 3-čią dieną, tačiau to nereiktų skaičiuoti kaip prasto išlikimo, nes tai yra mano nagų, o ne lako problema. O šiaip, nagų lakas man laikė 5 dienas, ir vistiek tikėjausi šiek tiek ilgiau, tačiau iš esmės, tų 5 dienų man pilnai pakako - tai įprasta darbo dienų savaitė, kurią OPI yra pajėgus atlaikyti. Nežinau, nepaisant tų kelių trūkumų man labai patiko.

Panašūs atspalviai:




Ačiū, kad skaitote,
Gražios ir darbingos savaitės,

Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai