VENUS veido šveitiklis - deivė su lygia veido oda ar nulis poveikio?

Aš jums kažkuriame įraše minėjau, kad prieš kokius 8 mėnesius nustojau naudoti veido šveitiklius, kaip kosmetologų rekomendaciją jų vengti ir geriau nenaudoti mano odos tipui (normali su polinkiu sausėti). Aš, priimdama šį sprendimą žinojau, jog man tikrai trūks gilesnio veido odos valymo, todėl su viltimi įsigijau Natura Siberica veido muilą, kuris turėtų gerai išvalyti, tačiau jums pasakojau, jog jis labai stiprus, todėl ne visuomet jaučiuosi saugiai jį naudodama, o beveik visuomet sulaukiu ir stipraus odos paraudimo. Be to, jis išvalo poras, tačiau kažkaip nepašalina negyvos odos ląstelių ir odos paviršius būna nebe toks švelnus. Tik atėjus pavasariui aš supratau, jog noriu naudoti veido šveitiklį ir kad visgi man jo labai trūksta, tačiau ką rinktis, kad nebūtų per grubus ir neerzintų mano veido odos? 

Šį kartą aš bandau Venus kompanijos veido šveitiklį. Aš jau esu bandžiusi šios kompanijos veido kremą, kuris man patiko, bet buvo linkęs šiek tiek kimšti veido odos poras. Gamintojai sako, jog "Venus aukštos kokybės veido priežiūros priemonės su natūraliais augaliniais komponentais atkuria natūralią odos pusiausvyrą, suteikia gaivumo ir švytėjimo, kovoja su pirmaisiais odos senėjimo požymiais, mažina raukšleles. Intensyviai maitina ir švelnina odą." Ką gi, kviečiu pažiūrėti, kaip šveitiklis veikia, ir ar jis man patinka.

"Jeigu turi galimybę suteikti kažkam laimės - taip ir padaryk! Pasauliui to labai reikia!"
Be autoriaus


Produktas: VENUS Face Peeling veido šveitiklis 
Gamintojas: "Kelemata". Pagaminta Italijoje
Paskirtis: pašalinti negyvas veido odos ląsteles
Tinkamas tipas: normaliai, mišriai, riebiai odai
Labiausiai patiko: pakankamai aštrūs šveitiklio grūdėliai
Labiausiai nepatiko: šveitimas nėra itin švelnus
Tūris: 10 ml
Kaina*: 0,99 EUR
Kur galima įsigyti: Douglas 
Įvertinimas: 4/5

Ką žada gamintojas: Šis veido šveitiklis sudėtyje turi smulkių mėlynųjų simondsijų ir silicio dalelių, kurie švelniai ir efektyviai išvalo odą nuo mirusių ląstelių. Oda tampa švelnesnė ir lygesnė.
Naudojimas: padenkite ant drėgnos veido odos masažuojamaisiais judesiais, nuplaukite šiltu vandeniu. Venkite srities aplink akis.


Veido šveitiklis supakuotas vienkartinėje pakuotėje, kur vyrauja žalsva spalva, na gal ne žalsva, tokia tarpinio varianto tarp mėlynos ir žalios, galbūt pavadinti mėtine spalva. Ant pakuotės randame pieštinį paveiksliuką su mergina, užsidėjusia veido kaukę. Aš sakyčiau, jog paveikslėlis visiškai nesusijęs su produktu - juk čia šveitiklis, o ne veido kaukė, tačiau matyt kompanija ant visų vienkartinių veido gaminių naudoja tokį paveiksliuką.

Kvapas. Šveitiklis kvepia labai gaiviai, lyg vanduo ir turi kažkokią lyg ir gėlių natą. Na nerealus kvapas, man atrodo aš vasarai neatsisakyčiau tokiais kvepalais kvėpintis. 😆 Nu labai fainas kvapas, tik man jis intensyvokas, todėl toms, kurios jautrios kvapams, gali ir nepatikti.

Konsistencija. Mėlynos spalvos visiškai gelinis, drėgnas produktas su mėlynos spalvos ir bespalvėmis šveičiamosiomis dalelėmis. 


Sudėtis: Aqua (Water), Glycerin, Polyethylene, Sodium Polyacrylate, Oryza Sativa Cera (Oryza Sativa Bran Wax), Synthetic Wax, Silica, Panthenol, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Chromium Hydroxide Green, CI 42090 (Blue 1).


Poveikis. Man šveitiklio kiekio vienam kartui buvo per daug, todėl jį sunaudojau per du kartus. Labai smagus, šaltas ir šlapias jausmas dengiant priemonę ant odos - nerealus vasarai ir manau man nelabai patiktų žiemos metui. Šveičiamųjų dalelių konsistencijoje atrodo visiškai nedaug, tačiau masažuojant odą šiurkštumas jaučiasi ir tų dalelių tikrai pakankamai, o jei šiek tiek stipriau paspaudžiu - šveitiklis man netgi pernelyg aštrus.

Po naudojimo mano oda tikrai tapo ir švelnesnė ir gerokai lygesnė, tad galiu daryti išvaizdą, jog negyvas ląsteles tikrai sugeba pašalinti. Be to, mano oda atrodo šiek tiek skaistesnė ir šviesesnė. Matydama rezultatus galiu pasakyti, jog priemonė tikrai veikia, daro tai, ką žada ir man labai patinka. Aukščiausio įvertinimo neskiriu dėl sudėtinių dalių - ne visomis esu patenkinta, o ir pats šveitiklis, nors ir atliko visas funkcijas, kur žadėjo, tačiau stebuklų tikrai nepadarė. Ar verta pirkti tokius vienkartinius šveitiklio pakelius? Pabandymui, sakyčiau taip, verta, o nuolatiniam naudojimui daug patogiau normalios pakuotės. Dėl kainos, tikrai nepasakyčiau, kad perkant vienkartinėmis gaunasi labai brangu, ne, normaliai, tačiau kiekio pats negali normuotis. Tad nežinau, man nelabai patogios nedidelės šveitiklių pakuotės, čia gal labiau asmeninis reikalas, o dėl šveitiklio kokybės, tai man jis tikrai patiko.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai