Grožio vakaras su Mary Kay. Smagiai praleistas laikas moterų kompanijoje, nes laiminga mama - laiminga šeima!

Vieną, dar pakankamai niūrų balandžio vakarą į savo pašto dėžutę gavau pakvietimą į grožio vakarą... Suintrigavo? Nežinau kaip jus, tačiau mane labai - kadangi kaip tyčia, labai pasiilgau kažkur išeiti, pabūti moterų kompanijoje, kažką sužinoti, pasiilgau renginių... Taip, tikriausiai sakysite, kad aš, kaip tinklaraštininkė niekuomet nedalyvaudavau jokiuose pristatymuose ir kosmetikos renginiuose? Ir jūs būsite visiškai teisūs, nes gaudama kvietimus į renginius, visuomet turėjau jų atsisakyti dėl labai paprastos priežasties - visi jie vykdavo normaliomis darbo dienomis ir dar darbo valandomis. Dirbdama tokį darbą, kokį dirbau prieš išeidama į dekretą, aš niekaip negalėjau pabėgti iš biuro, tiesiog... O renginių niekas niekuomet nedaro savaitgaliais, ar po darbo valandų - atrodo, lyg visi tinklaraštininkai, blogeriai ar youtuberės neturėtų normalaus darbo ir užsiimtų tik bloginimu. Žodžiu... dabar, kai vaikas šiek tiek paaugo, aš jau kartkartėmis galėčiau pabėgti ir pasimėgauti renginiais, tačiau tik iki sekančių metų - po jų manęs vėl laukia darbas, o jei renginiai ir toliau vyks tokiu dienos metu, paprasčiausiai vėl teks atsisakyti... 

Pradėjome nuo įžangos su pabambėjimais, tačiau susirinkome čia ne bambėti. Nors parašiau jau kelioloka sakinių, bet jums dar nepasakiau, koks renginys manęs laukė. Gavau pavietimą į Mary Kay grožio vakarą, kur galėjau rinktis, ar noriu dalyvauti veido priežiūros ar dekoratyvinės kosmetikos vakaro dalyje - susitariau, kad dalyvausiu abejuose. 😁 Iš tiesų, pakvietimo buvau sulaukusi ir anksčiau, tačiau antradieniais, kuris man šiuo metu pati netinkamiausia savaitės diena, dėl Martyno užsiėminų būtent antradieniais. O jų praleisti aš nenoriu, nes praleista viena treniruotė reiškia dvigubai sunkesnę sekančios savaitės treniruotę... Bet kai grožio vakaras buvo suorganizuotas pirmadienį, ir dar nedarbo dieną - atsisakyti tiesiog negalėjau...


Sutikau ir dar dėl to, kad visą balandį, kaip kirminas viduje, mane gržiaužė negeros mintys, kurios kirbėjo ir vis labiau vertė rūpintis savo veido odos būkle - rimtai, ar galima taip greitai, vos per metus laiko tiesiog imti ir pasenti? O gal užsisėdėjau namuose ir užsisukau vaikiškų rūpesčių rate? O gal netinkamai rūpinuosi savo veido oda? O gal? O ir pabėgti nuo mažojo ir jo pirmų kaprizų bei vaikiškų poreikių taip norisi, nors trumpam, nors valandėlę, nors tai užtruko gerokai ilgiau, bet apie viską iš eilės (nesijaudinkite, sūnus tuo metu smagiai laiką leido gamtoje su savo tėčiu ir seneliais).

Mane į renginį pakvietė Aurelija Bacevičienė, labai daili ir nepaprastai veikli moteris, dirbanti ne tik Mary Kay pardavimų direktore, tačiau ir fotografuojanti. Ir ne tik veiklumas mane žavi, be viso to Aurelija augina mažą sūnelį (vos vyresnį už mano) ir atrodo, jog visas veiklas derina taip lengvai, be jokio rūpesčio. O ir oda Aurelijos atrodo tobulai, ne kartą renginio metu nužiūrėjau... Tai moteris spinduliuojanti moteriškumu, tačiau kartu laisva ir nepriklausoma. Sunku žodžiais apsakyti, kokias emocijas sukelia jos fotografijos, pozityvumas ir tikėjimas Mary Kay kompanijos produktas. (Aurelija, jei skaitot, man jūsų oda nereali, ir dabar jau žinau, kur slypi tavo grožio paslaptis 😀). 


Jei atvirai - aš niekuomet nesiveržiu į tokio tipo renginius, kur konsultantai pristato katalogais platinamą kosmetiką. Teko būti pakviestai į Avon renginį - ne renginį ir man labai nepatiko įkyri kosmetikos gaminių brukimo politika, todėl eidama labai tikėjausi, jog to nebus. Taip, domiuosi keliais kompanijos gaminiais, tačiau įsigyti juos man reikia laiko ir pasiruošimo - kai išbandai tiek naujos kosmetikos, kiek aš, reikia rasti tinkamą metą, kada įsigyti ir laiko tinkamai jai išbandyti. Tad savaime suprantama, jog nenoriu priemonių brukimo, tai apskritai atgrąso nuo visų kompanijos gaminių, kad ir kokie geri jie būtų. Aš suprantu, kad tokiu pricipu veikiančios kompanijos turi siūlyti savo gaminius - pati berods 6 metus dirbau Oriflame ir Avon konsultante, todėl visą sistemą suprantu, tačiau įkyraus brukimo niekas nebėgsta. Užbėgant viskam už akių, galiu pasakyti, jog taip, gaminiai tikrai yra siūlomi, tiksliau klausiama, kas patiko ir ar norėčiau įsigyti, bet visa tai pateikiama taip skaniai, jog nesijauti, lyg pelytė įspausta į kampą ir priversta kažką būtinai pirkti. 


Tad saugiai tėčio rankose palikusi savo mažylį nuskubėjau į renginio metu sutartą vietą, kur be manęs turėjo būti dar kelios moterys pirmoje dalyje, o po pertraukos - dar kelios antroje dalyje. Iš pradžių buvo kiek nejauku, nepažįstamų moterų draugijoje, kurias siejo vienintelis sąlyčio taškas šitame mieste - kabinetas, kuriame ir turi vykti grožio vakaras, nors man vis norisi sakyti "grožio popietė'. Tačiau pakankamai greitai moterys įsidrąsino, pradėjo laisviau kalbėti ir bendrauti įvairiomis temomis, pasakoti, apie savo veido odą ir jo lūkesčius - ko kiekviena norime iš savo veido odos? Tikriausiai pats banaliausias klausimas - norime skaisčios, švarios, lygios, jaunos, elsastingos, dailiai atrodančios ir problemų nekeliančios veido odos. Tačiau paklausius kiekvienos merginos/ moters patirtį, supranti, kiek daug skirtingų odos problemų yra: kažkurios oda atopinė, kitą kamuoja aknė, greitas riebalų išsiskyrimas, vienų oda dar visiškai jaunutė... o mano? Mano oda, bent jau man pasirodė senstanti ir praradusi elastingumą, užsikimšusi (ačiū mano genialioms mintims atsisakyti šveitiklio 😒) ir formuojanti gana ryškias pirmąsias raukšles, tad tikėjausi išgirsti, kaip prižiūrėti tokią odą. Ir buvo nepaprastai smalsu, kaip Aurelija visus skirtingus odos poreikius sudės į vieną veido priežiūros rutiną... Tačiau neilgai trukus viskas tapo aišku - imsimės praktikos! 

Po šiek tiek teorijos, visą vakarą pradėjome ne nuo veido priežiūros, o nuo mūsų rankų. Pati esu ne kartą jums pasakojusi ir minėjusi, kad šiuolaikinės technologijos jau dabar siūlo suteikti odai jaunatviško stangrumo, elastingumo su botoksais, plastinėmis operacijomis ir kitomis procedūromis, tik turėk pinigėlių... O va rankoms? Rankoms plastinės operacijos nedaromos, nėra jokių specifinių procedūrų, todėl žymių ir turtingų žmonių anžių pirmiausia galima pamatyti ne pernelyg ištemptoje ir idealiai išlygintoje veido odoje, o nukreipiant žvilgsnį į rankas. 


Rankoms Aurelijos kolegė (deja, nepamenu vardo), pasiūlė naudoti rankų trio. Jei sekate mane facebook paskyroje, būtent apie pirmą trio produktą, kompanijos konsultančių vadinamą 'medučiu' dariau live video ir galėjote išgirsti daugybę skirtingų jo panaudojimo būdų. Šiek tiek jo masažuojame į rankų odą, tuomet siūlomas rankų šveitiklis, dedamas ant rankų visiškai be vandens. Man tai pasirodė kiek neįprastai, kai visus, iki šiol turėtus masažuodavau tik ant sudrėkintų rankų. Galiausiai, nulovus rankas odą lepiname maitinamuoju rankų kremu. Aš gavau šio kremo miniuką, todėl manau, jog po kurio laiko trumpai papasakosiu apie šio kremo poveikį ir savo pilnesnę nuomonę. Nes dabar - man šitas rinkinukas pasirodė labai normalus, geras, kokybiškas. Galbūt, jei prieš tai nebūčiau naudojusi šveitiklių - būčiau sužavėta, tačiau dabar, po vieno naudojimo, nuomonė pasirodė būtent tokia.


Jau kuris laikas domiuosi Timewise stebuklinguoju rinkiniu sausai-normaliai veido odai, todėl atvykus į grožio vakarą, būtent jis mane domino labiausiai. Mano laimei, beveik visą šitą rinkinį išbandėme ant savo veidukų, aišku, kiekviena, pagal savo odos tipą: su prausikliu, naudodamiesi šepetėliu. Tai šitas daiktas tikrai geras, net nepalyginsi su tuo, kurį buvau nusipirkusi iš kiniečių, pamenate? Šereliai švelnūs, malonūs, procesas nesukelia jokio diskomforto. Fainas, labai fainas, tačiau ar aš planuočiau tokį įsigyti? Ne, nes man asmeniškai labai nepatinka tas labai dažnas šepetėlių keitimas ir šiaip, labai susidomėjau Foreo Luna veido valymo aparatu, kuriam galvučių keisti nereikia. O kol aparato neįsigijau - naudojuosi savo Konjac Sponge kempinėle.


Toliau mūsų laukė viso veido priežiūros vakaro dalies vinis, dėl kurios merginos susirinko ir jau buvo pasiskaičiuosios apie anglies veido kaukę, skirtą giliam odos valymui. Kai kurios labai džiaugėsi galimybe užsidėti šią kaukę ant veido, o aš, pirmiausia apie ją beveik nieko nežinojau, o antra, labai nerimavau, jog netiks mano normalios/ sausos odos tipui. Pripažinkime, rinkoje siūlomos tokio tipo priemonės beveik niekuomet netinka sausai ar normaliai odai, yra pernelyg stiprios ir sukelia nemalonius pojūčius. Tačiau kaukę tepėme visos, tad su šiokiu tokiu nerimu, šitą stebuklą tepiau ir aš.


Kaukė tikras stebuklas, bet jau pirmasis įspūdis labai geras - nejaučiu jokio išsausinimo, kai nusiprausiu veidą, o kol kaukė dar ant veido odos, matai tokias tamsias dėmes, kurios pasirodo yra veido odos nešvarumai, kuriuos kaukė kelia aukštyn lauk. Pas mane tie visi nešvarumai kilo iš nosytės, kur aiškiai matėsi, kad juoduliukų yra. Aš asmeniškai nesu mačiusi nuplaunamos veido kaukės, kuri sugebėtų taip greitai ir efektyviai iškelti odos nešvarumus, vos po vieno karto! Aišku, ne pilnai, ne visiškai, tačiau tai buvo tik pirmas naudojimas. O kiek tokia kaukė pajėgi nuveikti jei naudosime reguliariai? Aš ja esu sužavėta, tiek sužavėta, kad ėmiau ir nusipirkau - manau daugiau panaudojusi būtinai papasakosiu apie ją plačiau, atskirame įraše.


Kaip ir po visų kaukių, palepinome veidą toniku ir time wise drėkikliu. A, kol ant veido turėjome kaukę, dar ir paakių kremą tepėmės, bet aš žinau, kad didžiąją dalį jo tiesiog nusiploviau plaudama kaukę, todėl apie jį nieko negaliu pasakyti. Ir dar lepinome lūpas šveitikliu bei lūpų balzamu. Vėlgi, kaip ir rankoms, tai ir lūpoms šveitikliai ir priežiūra iš kelių žingsnių man nėra jokia naujiena, todėl rinkinukas, nors ir pasirodė kokybiškas, bet didžiulės nuostabos nekėlė.


Iš pirmosios, veido priežiūros dalies man labiausiai patiko veido kaukė, kurią aš ir įsigijau, ir žinoma, jau minėtas Time Wise rinkinys, kurį kada nors būtinai įsigysiu, tik reikės iš gausybės produktų kažkaip atsirinkti tuo, kurie tikrai reikalingi mano odai, amžiui ir poreikiams.


Jei apie stebuklingą Mary Kay veido priežiūrą esu girdėjusi daugybę gerų atsiliepimų, tai apie dekoratyvinę kosmetiką nieko neteko girdėti, todėl dekoratyvinės dalies vakaro pusė man buvo pakankamai įdomi ir visiškai nauja bei negirdėta.


Kaip ir visi makiažai, pradedame nuo makiažo grunto, kurio nenufotografavau, paskui maskavome veido problemines vietas ir šviesinome paakius. Galiausiai rinkomės, kokios stiprumo maskavimo priemonės norime. Rožinėjė pakuotėje esanti kreminė pudra - vidutinio, o juodoje - CC kremo - lengvo maskavimo priemonė. Aš labai norėjau rožinės, tačiau atspalvis "Beige 2" man aiškiai buvo per tamsus, nors Aurelija sakė, kad tinka, o šviesiausias CC kremas man tiko, tačiau maskavimo buvo per mažai. Todėl maišiau abi, skirtingų tekstūrų priemones ant veido, bet rezultatu nebuvau patenkinta, man atrodo, kad jei būčiau naudojusi rožinėje pakuotėje šviesiausią atspalvį - rezultatas būtų geresnis. Viską užfiksavome mineraline pudra.


Tiek bronzantų, tiek skaistalų pasirinkimas pakankamai gausus - jau nepamenu, kuriuos atspalvius pasirinkau - man atrodo, jog bronzatas buvo iš paletės, esančios dešinėje apačioje, o skaistalai - iš kairėje, ties viduriu. Galbūt Aurelija papildys, kokie konkrečiai tai buvo atspalviai? Jei sužinosiu, būtinai papildysiu. 😉


Akių šešėlių pasirinkimas pakankamai didelis, kadangi darėmės dieninį makiažą, naudojome neutralias spalvas, o pavasariško gaivumo į makiažą įnešėme su naujos kolekcijos, neoniniais šešėliais. Naudojau dvi skirtingo tamsumo rudas matines, tuomet pridėjau šiek tiek spindinčios, o galiausiai įvedžiau šiek tiek spalvos su žydru akių šešėliu. Bet galutinis rezultatas man nepatinko, todėl vietoj neintensyvios melsvos, pasirinkau ryškią rožinę. Būtent to rožinio rinkinuko visai norėčiau, pavasariui, žaismingam makiažui - o kas sakė, kad pastelinėms ir neoninėms spalvoms galioja amžiaus cenzas? 😆


Tuomet pasidariau juodą akių pravedimą, kurio nupiešti vis dar nemoku 😆 ir pasiryškinau antakius su 'Espresso' matinių akių šešėliu. O blakstienas paryškinau 'Las Intensity' juodu blakstienų tušu.


Ir lūpų metas... pasirinkti šį kartą buvo iš ko - ir maitinantys lūpų blizgesiai, ir intensyviai drėkianntys lūpų dažai ir pusiau matiniai lūpų dažai... Galvojau, kad akims dariausi neryškų akių makiažą, todėl lūpoms norėjau kažko labai ryškaus - pasirinkau ryškiausią, dalinai matinę spalvą 'Crushed Berry'. Ir wow... visas makiažas atrodė visiškai kitaip, negu be lūpų dažų. Iš karto norisi papildyti, jog lūpų dažai man išlaikė labai labai ilgai - pasidažiau apie penktą vakaro, o dar 23 val lūpos atrodė beveik taip pat gerai, kaip tik pasidažius... Dar viena priemonė, kurią mielai įsigyčiau... O dabar, metas rezultatams. Pasižiūrim?

Kaip jums rezultatas? Man atrodo visumoje labai dailiai atrodo tiek tos labai ryškios lūpos, tiek veido kontūravimas. Galbūt metas įsigyti geresnės kokybės bronzatą? Kaip jums mano galutinis rezultatas?

Tiesa, dar gavau galimybę prisiliesti prie naujos kolekcijos nagų lakų su vasariškomis spalvomis, kaip matot, prisitepliojau sau ant nago. 😊 Jei mane pamatytumėt realybėje, tai beveik visuomet ant paprasto manikiūro matytumėt pritepliota skirtingų spalvų nagų lakų, pripiešta nagų dailės priemonėmis, simboliais ar kitais dalykėliais - niekad neturiu vienos spalvos manikiūro... Nagų lakų maniakė! 😆 Tikriausiai jau nieko nenustebinsiu ,kad man spalvos nerealios... Švelniai alyvinę įsimylėjau iš pirmo žvilgsnio... O ir efektu buvau nustebinta: itin spindi, ir labai ilgai išlieka, labai ilgai - bent 6 dienas, kol ruošiausi sekančiam makiniūrui (tiesa, dengiau ant gelinio nagų lako + gelinio viršutinio nagų lako). Vienintelis minusėlis - palaukti, kol išdžiūs tikrai reikia, šiek tiek ilgiau, negu aš esu įpratusi, bet nerealiai... Ar reikia sakyti, kad labai gundausi?


Ką naujo sužinojau apie kosmetiką? Tikriausiai man šita dalis nebuvo itin vertinga informacijos pobūdžiu, nes atrodo ir taip viską žinau. Galbūt išskirčiau tik tai, jog paprastai bronzine pudra dažausi šiek tiek aukščiau, nei rekomendavo Aurelija - ir iš tikro, taip pasidažius ir veidas atrodo visiškai kitaip - reikės dažniau paeksperimenduoti su bronzinimo linijomis. Ir savaime aišku, dar kartą pasitvirtinau sau faktą, kad nė velnio aš nemoku padaryti normalios 'pravoktės' (liet. - akių kontūro/ akių pravedimo) - reikia tobulinti žinias šiuo klausimu ir įdėti daugiau pastangų. Ir žinoma, buvo nepaprastai smagu daugiau sužinoti apie dominančius Mary Kay kompanijos gaminius.

Foto A. Bacevičienė

Galiausiai, aš labai noriu padėkoti Aurelijai už pakvietimą ir galimybę pabendrauti, galimybę pažinti kompanijos produktus, galimybę pabėgti iš namų ir smagiai praleisti laiką. Kartais vis susimąstau - jau nežinia kiek laiko neleidžiu sau pabėgti iš namų, atsipalaiduoti ir negalvoti apie sauskelnes ir kitus vaikiškus rūpesčius, tiesiog pabūti moterimi ir pabūti savimi. Visos grožio popietės metu jaučiausi labai jaukiai, labai smagiai ir nepaprastai maloniai. Ir noriu jums iš visos širdies palinkėti - eikite, keliaukite, domėkitės, ieškokite ir atraskite, pabūkite moteriškoje kompanijoje, pamirškite kasdienius rūpesčius... Mes moterys visuomet apsikrovusios krūva darbų, visur lekiame ir skubame ir dažnai pamirštame pačios save, nes tai vakarienę paruošti, tai namus sutvarkyti, tai skalbiniai laukia, tai vaikučiui dėmesio reikia... Na ir kur mes nuskubėsime - kaip ten liaudies išmintis byloja? "Darbas ne vilkas, į mišką nepabėgs?", tad nepamirškite skirti daugiau dėmesio sau. Jei ne dėl pramogos, tai bent dėl kitos senos patarlės, sakančios ' laiminga moteris - laiminga šeima'!

P.S. apie kitus Mary Kay grožio vakarus sužinosite Aurelijos Facebook puslapyje galbūt sekantis moteriškas susibūrimas bus tavo mieste? Beje, Aurelija užsiminė ir apie galimybę atvažiuoti pas tave ir tavo drauges į svečius ir padaryti privatų grožio vakarėlį tavo namuose. Domina? Rašyk tiesiai jai ir susitark 😉




Na, o aš, dar kartą džiaugiuosi galimybe apsilankyti, patirti, pažinti, prisiliesti ir išbandyti. tad su šia gaida, noriu baigti ilgiausią potyrių ir emocijų kupiną įrašą ir pasakyti jums - ačiū, kad skaitote, susitiksime sekantį kartą,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai