CAREX "Sensitive" skystas antibakterinis rankų muilas jautriai odai

Metas rankų muilo įrašui! Aš nežinau, kiek jums patinka tokio tipo įrašai, tačiau matydama įrašų statistiką, stebiu, jog tokie įrašai tikrai skaitomi. Taip, populiarumas šiek tiek mažesnis nei kitų tinklaraščio įrašų, tačiau pastebiu, kad įrašai apie muilus daliai mano skaitytojų išlieka aktualūs, tad kol bus svarbu, įdomu, tokie įrašai kartas nuo karto tikrai pasirodys tinklaraščio sienoje. 

Aš ir pati, ieškodama ką naujo iš prausiklių rakoms įsigyti, vis pasigenu šiek tiek daugiau informacijos, ingredientų sąrašo ar atsiliepimų, todėl labai patogu, prieš ką nors perkant pažvelgti į savo tinklaraštį ir pasižiūrėti - o gal kartais manęs netenkino to ar ano muilo sudėtinės dalys ar nepatiko konsistencija, o gal poveikis? Ir jau tada sprendžiu - noriu kartoti, ar visgi nea. Tikiuosi, kad tokie trumpučiai įrašai padeda apsispręsti ir jums. 😉 Na, o dabar, keliaujame prie įrašo apie Carex "Sensitive" skystą muilą violetinėje pakuotėje.

"Suabejoti - vadinasi prarasti jėgą."
O. de Balzakas


Produktas: CAREX "Sensitive" skystas antibakterinis rankų muilas
Gamintojas: "Pz Cussons". Kilmės šalis - Didžioji Britanija, pagaminta - Lenkijoje
Paskirtis: nuprausti rankų odą ir pašalinti nešvarumus
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: labai švelnus, neintensyvus aromatas
Labiausiai nepatiko: greitai baigiasi
Tūris: 250 ml
Kaina*: 2,29 EUR
Kur galima įsigyti: Maxima, Assorti
Įvertinimas: 4/5

Ką žada gamintojas: Carex Sensitive Antibacterial Hand Wash muilas veikia per kelias sekundes: švelniai valo, rūpinasi ir apsaugo rankų odą.
+ efektyviai ir švelniai pašalina nešvarumus ir bakterijas
+ Turi švelnų kvapą ir lengvai drėkina odą
+ Apsaugo rankų odą.

Sudėtis: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Polyquaternium-7, Parfum, Sodium Benzoate, Lactic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzotriazolyl Dodecyl p-Cresol, Propylene Glycol, CI 60730.


Mano nuomonė. Skysto muilo buteliukas su patogia naudoti dozavimo pompa. Jo forma kompaktiška, šiek tiek suplota ir maloni paimti į rankas. Dizainas gana paprastas, realiai kompanijos buteliukai mažai skiriasi vienas nuo kito, sakyčiau tik spalviniu aspektu, kuris šiuo atveju violetinis.

Skystas muilas švelniai violetinės spalvos, želinės konsistencijos, kuri yra visiškai neskalsi ir labai greitai susinaudoja - buteliuko pakanka maždaug 3 savaitėms, bent jau man. Kvapas labai lengvas, nėra labai intensyvus, jei lygintumėm su kitais kompanijos gaminiais, toks kosmetinis, šiek tiek primena gėlės. Tačiau drąsiai teigti, kad kvapas gėlinis - negalėčiau.

Nors rankų muilas skirtas jautriai rankų odai, tačiau jo sudėtis nėra nepriekaištinga. Čia matome ir vidutinio saugumo ingredientų, dėl ko galbūt itin jautriai odai ne itin tiks... Nors man visiškai nesausina, nedirgina ir neerzina rankų odos. Man patinka, jog rankos po prausimo jaučiasi švarios, maloniai kvepia, konsistencija maloni odai.

Tačiau, jei man reiktų rinktis vieną iš kompanijos muilų, kuris man patinka labiausiai, aš visgi rinkčiausi Pure Blue mėlyną muilą, kurio kvapas man yra kažkas tokio. O šiaip, kaip ir rašiau praeitame įraše - man patinka Carex kompanijos gaminiai - jie puikiai veikia, tinka mano rankų odai, nedirgina ir labai, labai maloniai kvepia.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai