SAMPLE SIZE. GOSH #Foundation Drops makiažo pagrindas su SPF 10 (atspalvis "004 Natural")

Aš periodiškai vis pasižiūriu į savo mėginių dėžę ir priklausomai nuo nuotaikos, vis ištraukiu kokį mėginuką pabandymui: visai smagu pasižiūrėti, ką žada viena ar kita priemonė, kurios galbūt net neplanavau pirkti, tačiau vistiek įdomu, kaip ji veikia. Pavyzdžiui šitas Gosh Foundation Drops - atrodo įdomiai, bet niekuomet nesu paėmusi priemonės buteliuko į rankas, nes pirmiausia - buvau įsitikinusi, kad tai priemonė riebesnei odai (net nepažiūrėjusi) ir antra - tie atspalvių skaičiukai mane atbaido. Paprastai makiažo pagrindai su skaičiuku "2" man būna tinkami nebent vasarą, kai stipriau įdegu, o kitiems sezonams per tamsi. O čia - šviesiausias atspalvis, kurį teko matyti buvo 002, o aš turiu 004 mėginį, kuris, buvau bene garantuota, man bus tikrai per tamsus. Išbandžiau, patestavau ir metas trumpai nuomonei apie produktą.


Ką žada gamintojas: GOSH DROPS makiažo pagrindas drėkina ir ramina, suteikia odai lygumo ir nepakartojamo švelnumo, gaivaus švytėjimo. Lengva ir švelni tekstūra priemonės tekstūra yra be vandens, tačiau su SPF 10. Priemonę lengvai užtepsite šepetėliu arba pirštų galiukais. Buteliukas su pipete, todėl makiažo pagrindą lengvai ir tiksliai paskirstysite ant odos. Sudėtyje yra argano aliejaus, kuris drėkina odą, suteikia jai švelnumo. Vitaminas E apsaugo odą nuo neigiamo laisvųjų radikalų poveikio. Prieš naudojimą buteliuką supurtyti.
Sudėtyje yra silikono, argano aliejaus, vitamino E.

Pilno dydžio pakuotė. Nuotrauka iš ČIA

Sudėtis: Cyclopentasiloxane, Isododecane, CI 77891/ Titanium Dioxide, Dimethicone, Titanium Dioxide, C12-15 Alkyl Benzoate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, CI 77492/ Iron Oxides, Argania Spinosa Kernel Oil, Trihydroxystearin, Magnolia Officinalis Bark Extract, Potassium Cocoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Palmitoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Olea Europaea Fuit Oil, Panthenol, Glycyrrhetinic Acid, Allantoin, Lecithin, Caprylic/ Capric Triglyceride, Butylene Glycol Cocoate, Polyglyceryl-3 Polyricinoleate, Disteardimonium Hectorite, Perfluorooctyl Triethoxysilane, Copaifera Officinalis Resin, Stearic Acid, Aluminum Hydroxide, Aminopropyl Triethoxysilane, Silica, Glyceryl Caprylate, Pentylene Glycol, Polyhydroxystearic Acid, Propylene Carbonate, Alumina, Glyceryl Isostearate, CI 77491/ Iron Oxides, CI 77499/ Iron Oxides.

Kiekis: mėginuko kiekis 1,5 ml. Pilnas gaminio kiekis 30 ml
Kaina: 16,50 EUR
Kur galima įsigyti: Eurokos, Kristiana, Kosmada


Mano potyriai. Pirmiausia, kas mane nustebino - pudros konsistencija yra labai skysta, tačiau man ją padengti ant veido paparasta. Manau būtų lengva padengti pirštais, tačiau siekdama išgauti stipresnį maskavimą ir geresnį padengimą aš dengiu kabuki tipo šepetėliu.

Dar mane stebina pats atspalvis - atrodo tas 004 tikrai bus pernelyg tamsus, tačiau ne, man vasarai jis puikiai tinka. Tačiau žiemos metui tikrai rinkčiausi šviesesnio atspalvio makiažo pagrindą.

Priemonė labai lengvai paskirstoma ir tolygiai pasidengia ant odos. Man atrodo, kad ji šiek tiek prisitaiko prie odos atspalvio, nes iš pradžių atrodęs kiek per tamsus pagrindas skirstant pašviesėjo ir bene idealiai tiko mano dabartinei, įdegusiai veido odai.

Kairėje - veidas be makiažo
Centre - tik makiažo pagrindas
Dešinėje - pilnas makiažas (lengva fiksavimo pudra + akių ir antakių makiažas + lūpų dažai)

Piremonė geriausiai tiks sausai ar/ ir normaliai veido odai, neparyškins odos trūkumų, pasausėjimų ir netobulumų ir veidui suteiks lengvą - vidutinį maskavimą. Nors priemonė lengvai sluoksniuojama, tačiau sluoksniavimas maskavimo savybių negerina, todėl rimtesniems odos netobulumams tikrai reikės maskuoklio. (nuotraukose viršuje jo nenaudojau). Ant veido priemonė jaučiasi nepaprastai lengvai ir suteikia natūraliai atrodančio makiažo arba gražiau atrodančios veido odos efektą. Suteikia veidui dalinai matinį užbaigimą.

Aš asmeniškai nustebusi priemonės efektu ir tai, kaip man ji patiko - atrodo labai gerai ir tas natūraliai atrodančios odos efektas puikiai tinka kasdieniam vasaros makiažui, kai nesinori nieko sunkaus, nieko pudriško ar apsunkinto veido pojūčio. Esu sudominta - manau kai šiek tiek sumažės turimų buteliukų skaičius, reikės bandyti nusipirkti šią kreminę pudrą pabandymui.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai