Vasariškai! KOSMART "Geometrix" rankų darbo auskarai, kurie nesukelia alergijos!

Aš turiu bėdą, kuri mane erzina nuo pat kūdikystės - esu alergiška, labai labai alergiška tam tikriems metalams. Šitą 'džiaugsmą' aš paveldėjau iš savo tėčio ir visuomet, kiek save pamenu, buvau labai nelaimingas vaikas... Mano sesuo, mano draugės, pažįstamos mergaitės ir klasiokės prisipirkdavo papuošalų pigiose parduotuvėse ir laimingos nešiodavo... Pirkau ir aš, ne vieną, ne penkis ir tikrai daugiau nei dešimt kartų, vis galvodama, galbūt pagaliau pavyks surasti tuos, kurie nesukelia tokių nemalonių potyrių... Tačiau ne, niekuomet nepavykdavo...


Teko susitaikyti su tuo, kad reikia pirkti tik sidabrą (net ir auksas ne visuomet tinka, jei priemaišų konsistencija didesnė), o iš kur vaikui gauti pinigų kelis kartus brangesniems sidabro papuošalams? Tekdavo tenkintis viena pora auskarų ir plono sidabro grandinėle su zodiaku (tais laikais tokios buvo labai populiarios), kai visos mergaitės galėjo bent porą savaičių kasdien keisti papuošalus ir turėjo krūvas jų... 

Net kai vidurinėje mokykloje tapo madinga atidengti pilvą ir parodyti nuogą bambą, aš to negalėjau daryti, nes užsegimas, prisilietęs prie pilvo per porą valandų taip sudirgindavo ir taip bjauriai išberdavo, kad norint išvengti tokios reakcijos į džinsus turėjau būtinai susikišti palaidinę, arba nešioti aukštinto liemens apatinius. O kas tokius nešioja, kai madingi žeminto liemens džinsai? 

Net laikrodis, kurį gavau dovanų, pradėjusi lankyti muzikos mokyklą man netiko - visas riešas būdavo nusėtas mažomis pūslelėmis, kurias kasantis atsirasdavo dar baisesnis sudirgimas... O niežėjo žiauriai. Labai vertinau tą laikrodį, labai norėjau puoštis, bet teko pripažinti faktą, kad turiu atsisakyti papuošalų ir rinktis minimalius, tačiau man tinkančius, nealergizuojančius aksesuarus, kurie buvo tokie nuobodūs... Paprasti apvalūs auskarai- žiedeliai, sidabrinė grandinėlė ir močiutės žalvario žiedas, nuo kurio pirštas tapdavo žalias, bet nealergizuodavo.


Iki pat paauglystės aš gyvenau su tais papuošalais ir pavydžiai žiūrėjau į aplinkinius. Jei ir užsidėdavau kokį skolintą papuošalą, tai galėdavau saugiai su juo prabūti iki valandos laiko. Priešingu atveju - odą išberdavo, ausys sutindavo ir užpūliuodavo... Tėtis visais būdais bandė mane guosti, kad jam lygiai tas pats, bet galvoje buvau įsikalusi mintį, kad jis nežino, nesuvokia, ką kalba - juk aš mergaitė, o jis berniukas. Berniukams nesvarbu puoštis, o ką turiu daryti aš? Kankinausi iki dienų, kai mano gyvenime pasirodė Avon kosmetika (tapau jos platintoja) ir pabandžiau pirmuosius kompanijos auskarus, kuriuos gamintojas kuria pašalindamas nikelį iš metalo lydinio. Ir... o stebuklas, jie man tiko, supratau, kad esu alergiška būtent nikeliui ir pradėjau ieškoti būdų, kaip papildyti savo menkutę papuošalų kolekciją man tikrai tinkančiais aksesuarais...

Jau daug metų nebeperku Avon papuošalų, ir kartais tikrai įsigyju niekučių iš ebay (kurie man visai netinka), tačiau mano alergijos niekur nedingo. Prieš vestuves netgi žiedus kaldinomės specialiai pas kalvius, kad vietoj nikelio lydinyje būtų platina. Gavosi daug brangiau, tačiau įsivaizduokite, koks juokas ir dviprasmiškos mintys apimtų, jei išgirstumėte kažką sakant "man alergija nuo vestuvinio žiedo". 😆😆😆


Po ilgų savo klajonių ir paieškų, aš visuomet turiu galvoti apie tai, kad bet koks papuošalas, bet koks metalas mano kūnui gali sukelti rimtas alergijas, o jei nepaisysiu jų, ir rimtesnius padarinius. Esu nešiojusi laikrodį ir nekreipusi dėmesio, kol galiausiai pusę ploto nuo plaštakos iki alkūnės buvo tiek žaizdotos, kad teko gydytis ne vieną mėnesį. Ir man labai gražūs auskarai... kuriuos su ašaromis lupau iš užtinusių, dvigubo dydžio ausies spenelių, kurių nesimatė per apipūliavimą. Nes gi aš gal išsigalvojau, o gal jau dabar išaugau, o kas bus jei nepaisysiu? Tokių galiausiai suvokiau, kad privalau paisyti savo kūno ir rinktis tik man saugius variantus, nepaisant to, kas populiaru...

Kita vertus, rinkoje esantys sidabro ar aukso papuošalai dažniausiai būna labai minimalistiniai, vienspalviai, nuobodūs arba itin masyvūs, vyresnio amžiaus ponioms. Nieko, kas atitiktų madas, tendencijas ar mano skonį... Neturiu nieko prieš minimalius papuošalus, tačiau kiek galima? Visą vaikystę, paauglystę nešiojau minimalius. Ir pasakyk man, spalvų ir spalvoto gyvenimo šalininkei, kad reikia rinktis nusibodusio pilkai sidabriško metalo papuošalus... Tikriausiai todėl visiškai atpratau nešioti auskarus, papuošalus ir net nebesivargindavau jų keisti, kol vieną dieną nesuvokiau, kad sprendimas visgi yra.


Apie ką aš - apie Kosmart auskarus iš Geometrix serijos! Jie ryškūs, jie vasariški, jie SPALVOTI, jie madingi, jie nėra minimalistiniai! Tačiau svarbiausia, kad jie visai nealergizuoja mano ausyčių, nes juose visiškai nėra metalo detalių! Aš turiu mėlynai baltus auskariukus su Swarovski kristaliukais - kaip kitaip dėl spalvinio pasirinkimo. Būdama pajūrio mergaitė kitokio spalvų derinio vasarai neįsivaizduoju! Tačiau visai nebūtina rinktis apvalių, nors būtent tokie, apvalios formos auskarai puikiai tinka išskirtinai visoms veido formoms. Geometrinių formų auskarų yra kelių pasirinkimų, o jei spindesys ir kristaliukai netraukia, galima imti ir be blizgučių. O kur dar spalvų pasirinkimas...

Auskarai visiškai lengvučiai - gamintojai sako, kad sveria tik 0,5 g, todėl jokio diskomforto juos dėvint, nenusveria ausyčių, o ir jums patogų užsegimą galima rinktis iš 3 auskarų galiukų porų, pridėtų dailioje dėžutėje. Aš dažniausiai renkuosi tuos plačiausius, man jie patogiausi. 


Vienintelis mano akimis trūkumas - ant plastikinio pagrindo galiukai sunkiau užsimauna negu ant metalinio, tačiau tai jokia bėda. Svarbiausia, kad aš galiu rinktis madingus auskarus, būti spalvota ir ryški, be jokių kompromisų savo sveikatai! Ir nešioju juos jau kelis mėnesius, kiekvieną kartą džiaugdamasi vis labiau ir labiau. Argi jie ne gražučiai?


Gal ir tu turi panašios patirties su alergijomis metalams? Kokius papuošalus renkiesi? Mielai išklausyčiau ir tavo rekomendacijų. 😉 O jei susigundei šiais, žemiau nurodysiu, kur galima įsigyti ir kiek kainuoja.

Kur įsigyti: beauty for sale, Vitrina PRO
Kaina: vieno auskaro kaina 7,00 EUR (tad pora - 14,00 EUR)


Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

PR-Sample

Komentarai