CATRICE "Deluxe" Glow Highlighter - veido modeliavimo, hailaiterių paletė ("010 The Glowrious Three")

Oho, kiek hailaiterių užderėjo pastaruoju metu, ir tai nepaprastai džiugina - tarp gausybės daug lengviau atrasti idealiai tinkantį, tačiau nuo ko pradėti? Aš manau, jog reiktų išskirti du aspektus: spindinčių dalelių smulkumą ir tekstūros drėgnumą. Bent jau man tai patys svarbiausi priemonės aspektai.

Na, o tarp savo krūvos hailaiterių, kuriuos bandau ir naudoju šiuo metu, išsirinkau papasakoti apie Catrice hailaiterių paletę. Atrodo jau turėjome panašų produktą iš essence, tik ten buvo stroblingo paletė, tinkama naudoti visam veidui; o čia turime hailaiterius, kurių nenaudojame ant skruostų. Oi, nenoriu pradėti įrašo įžangos skiltyje, tad kviečiu skaityti toliau.

Tu matai tik ledkalnio viršūnę. Tas pat pasakytina ir apie tai, ką žinai, ką moki ir kuo tiki. Šiandien pamėgink suprasti to, ką žinai, ko išmokai, savo svajonių ir troškimų prasmę. 
Tada visa tai išvysi.

Produktas: CATRICE "Deluxe" Glow Highlighter - veido modeliavimo, hailaiterių paletė ("010 The Glowrious Three")
Gamintojas: "Cosnova". Pagaminta PRC (Kinijoje)
Paskirtis: dekoratyvinė - veidui modeliuoti
Tinkamas tipas: visiems tipams
Labiausiai patiko: natūralus efektas
Labiausiai nepatiko: prasta pigmentacija
Tūris: 10 g
Kaina*: 4,69 EUR
Kur galima įsigyti: Drogas, Eurokos
Įvertinimas: 2/5

Ką žada gamintojas: Trys spindinčios priemones. Trys skirtingi hailaiterių (šviesą atspindinčių pudrų) atspalviai: šampano, rose ir bronzinis, suteikia veidui natūraliai atrodančio spindesio. Itin minkšta pudra su smulkiomis blizgančiomis dalelėmis atspaindi šviesą ir suteikia odai švytėjimo. Formulė praturtinta vitaminu E ir jojobos aliejumi. 


Daugmaž visos Cosnova produktų pakuotės yra palyginus paprastos, čia - lygiai tokia pat skaidraus plastiko paletė, su atrodo gana tvirtu dangteliu ir trimis lizdais, skirtais trims skirtingų atspvalių produktams talpinti. Dizaino prasme priemonė paprasta - keli aukso spalvos užrašai ant pakuotės, kurie paprastai nusitrina itin greitai. Smagu matyti ir sudėtines dalis ant indelio - jei prieš metus ar du guodžiausi sudėtinių dalių trūkumu, tai šiuo metu galima pasidžiaugti, kad bene visur ant catrice produktų jau yra sudėtinių dalių sąrašas.

Kvapas. Įprastas tokio tipo produktams (šešėliams, pudroms, skaistalams...), toks lyg ir micos kvapas, kuris jaučiamas tik uostant iš pakuotės.

Konsistencija. Sausoka, kaip hailaitinimo priemonėms, man trūksta drėgnumo, norisi kad priemonės neturėtų to nemalonaus sausumo.


Sudėtis: MICA, TALC, NYLON-12, DIMETHICONE, MAGNESIUM STEARATE, OC-TYLDODECANOL, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, CETYL DIMETHICONE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, TIN OXIDE, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL SALICYLATE, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE. 
MAY CONTAIN: CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Poveikis. Ne tik priemonės sausumas man nepatinka... Man nepatinka ir pudrų pigmentacija. Dengiant ant odos išgauti ryškesnį efektą ir sluoksniuoti priemones yra praktiškai neįmanoma - tiesiog nieko doro nesigauna su ryškinimu, todėl efektą matote maksimalų, kokį tik įmanoma išgauti priemonėmis.

Man tiesą pasakius keista, kad čia hailiateriai.
1. Pirmas, šampano atspalvio man patinka labiausiai - nors ir yra sausesnis nei norėčiau, tačiau juo visuomet ryškinu (kai naudoju paletę) skruostikaulių viršų. Šis atspalvis atrodo gana natūraliai, tačiau nėra tobulas dėl per didelio sausumo, o ir blizgučiai matomi daugiau, negu aš norėčiau.
2. Pats sausiausias, su vos keliais blizgučiais. Man tai daugiau balta pudra, o ne hailaiteris. Nežinau, bandau aš ją dangti visur, kur dengiu hailaiterius įprastai, bet man nepatinka. Vienintelė vieta, kur man šitas atspalvis patinka yra po antakio uodegėle.
3. Nude hailaiteris vėlgi man per sausas ir nė kiek neprimena hailaiterio - tai greičiau bronzinė pudra, mat blizgučių čia praktiškai nėra. Ir nors gamintojas įvardija priemonę kaip hailaiterį, tačiau aš naudoju kaip bronzinę pudrą.


Kaip jau tikriausiai supratote, man šita paletė nepatinka. Vienintelis nors truputį normalus yra pirmasis atspalvis. Aš paletę vis panaudoju po baseino, kai neturiu laiko pasidaryti pilną veido makiažą, tačiau noriu atrodyti šiek tiek geriau. O jei naudoti su savo įprastu makiažu... na man nepatinka, atrodo nekaip. Be to tie blizgučiai labai greitai sugalvoja keliauti visu veidu ir kažkokiais būdais atsidurti ant mano rankų, vaikučio veiduko, netgi drabužių. Tad ne, nors ir dalelės smulkesnės, negu Essence stroblingo paletės, tačiau man vistiek nepatinka.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

PR-Sample

Komentarai