PIRMAS ĮSPŪDIS. GOLDEN ROSE "Mattifying & Pore Minimising" makiažo gruntas/ bazė

Kalbėdama apie pirmojo įspūdžio makiažo gruntus, bazes, nusprendžiau, kad efekto ant odos visgi nefotografuosiu - jo efektas dar labai priklauso nuo dengiamo makiažo pagrindo, tačiau įspūdžius keliais sakiniais tikrai papasakosiu.

Golden Rose nakiažo gruntą gavau berods praeitų metų pabaigoje, tačiau vis neprisiruošdavau pabandyti, galvodama, kad čia riebiai ar mišriai odai skirta priemonė ir man ji tikrai netiks. Visai nesenai nusprendžiau pabandyti - iš oi, kokia neteisi buvau bijodama šios priemonės....



Ką žada gamintojas: Šilkinės, lengvos tekstūros gruntas sumažina matomas poras ir paslepia smulkias raukšleles. Oda tampa skaistesnė ir glotnesnė. Sukuria lengvumo jausmą, nepalikdamas riebios odos pojūčio. Be parabenų. Tinka riebiai arba normaliai/mišriai odai. 
Naudojimas: Tepkite vieną arba prieš makiažo pagrindą. Užtepkite nedidelį kiekį produkto, paskirstykite ir palaukite, kol gerai įsigers.

Sudėtis: Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethicone/ Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone, Dimethicone/ PEG-10/ 15 Crosspolymer, Glycerin, Caprylyl Methicone, Butylene Glycol, PEG-12 Dimethicone/ PPG-20 Crosspolymer, Polymethyl Methacrylate, Sodium Chloride, Dimethicone Crosspolymer, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Silica, Isoceteth-10, Aroma, Dimethiconol, Biosaccharide Gum-1.

Pilno dydžio pakuotė. Nuotrauka iš ČIA

Kiekis: mėginio kiekis 1,5 ml. Pilnas gaminio kiekis 30 ml
Kaina: 8,15 EUR
Kur galima įsigyti: ceryx.lt; Drogas; Martina, Kosmada


Mano potyriai. Priemonė baltos spalvos, stiproko saldaus gėlių ar tai kosmetikos kvapo, kuris man visai patiko. Nereiktų išsigąsti ir to stiproko kvapo - jis dingsta netrukus po priemonės padengimo ir nebėra jaučiamas.

Iš pirmo žvilgsnio priemonė atrodo kaip bet kuris lengvas kremas, tačiau sklaidant ant odos jaučiu, kad jos pagrindas silikoninis. Todėl tikriausiai nenuostabu, kad tobulai išlygina odos paviršių, suteikia jai vienodumo, šilko švelnumo ir beveik tobulai paslepia poras. 

Iš tiesų, prieš bandydama galvojau, kad man nepatiks tas žadamas matizavimas, tačiau matizuojančio efekto aš nematau. Padengusi pagrindą pastebiu, kad oda visiškai lygi, gražiai atrodo... Wow... šito tikrai nesitikėjau! Silikonų pagrindo bazė puikiai tiko ir mano sausai/ normaliai veido odai. Mėginuką naudojau 4-is kartus ir kas kartą džiaugiausi rezultatu. Tiesa, nesu tikra, kad efektas išlieka visą dieną, bet drąsiai 8 valandas! Žinote, mane labai suintrigavo - nežinau ar dėl to, kad silikoninio pagrindo jau kuris laikas neturiu? Tačiau labai gundo nusipirkti - efektas jaučiamas, matomas ir man patinka.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai