MANIKIŪRO ĮRANKIAI. Apie nagų dildes - kokios geriausios? Kokias rinktis?

Tikriausiai visuomet kyla klausimas, kokias dildes rinktis? Bent jau man - visuomet! Dildžių pasirinkimas toks gausus, kad pasiklysti nepaprastai lengva: ir metalinės, popierinės, keramikinės, stiklinės... Skirtingo grubumo, skirtingų formų, skirtingų dydžių... Ar žinojote, kad dildes reiktų rinktis pagal savo nagų būklę ir storį, lakstumą, lūžinėjimo faktorių bei norimą išgauti rezultatą? 

Pabandysiu papasakoti, kuo kiekvienas dildės tipas skiriasi nuo kitų bei ko iš kokių dildžių reiktų tikėtis.

Ne visi nori to paties kaip tu, kaip ir tu ne visada nori to, ko trokšta kiti. Kai susirūpinsi, ar visata galės įvykdyti tavo pageidavimus, prisimink esąs išskirtinis ir kad tavo norai ir poreikiai taip pat išskirtiniai.
Gėrybių užteks visiems.


Metalinės dildės


Metalinės dildės paprastai yra pigiausias, tačiau kartu ir prasčiausias rinkoje esantis variantas. Metalines dildes naudojau tik paauglystėje, kai jos buvo populiarios, o kiti variantai arba itin brangūs arba sunkiau randami.
Tokios dildės tinka tik stipriems, sveikiems nagams dildyti, tačiau ir jiems nerekomenduočiau. Paprastai dildės "raštas", arba dildomoji dalis būna labai stambi, ir tokio tipo dildės pažeidžia nagą, jį gali palaužti, paskatinti jo atsisluoksniavimą. Apskritai nerekomenduočiau tokio tipo dildžių natūraliems nagams, manau idealiai tiktų dirbtiniams, akriliniams, geliniams nagams formuoti. Šitų dildžių negalėčiau niekam rekomenduoti: jau geriau viena, itin tinkanti nei tokia dildė.

Safyrinės dildės


Šio tipo dildės pagamintos iš metalinio pagrindo ir atrodo, lyg ant paviršiaus būtų priberta smėlio ar kažko panašaus. Tokio tipo dildės gali būti ir grubesnės ir švelnesnės ir jos yra geresnis pasirinkimas nei metalinės dildės. Tačiau vėlgi, aš natūraliam nagui nerekomenduočiau - toks variantas tinkamesnis dirbtiniams nagams.

Su šio tipo dilde galite suteikti nagams formą, tik tai reiktų daryti atsargiai, dildant viena kryptimi ir stengiantis kuo mažiau pažeisti nagą. Iš esmės tokio tipo dildes kartais panaudoju, kai po ranka neturiu savo mėgstamo tipo, be to, tokias dildes lengva dezinfekuoti, jei manikiūrą darotės ne tik sau, bet ir draugei, sesei ar dar kažkam. Tačiau ilgiau panaudojusi tokią dildę pastebiu, kad mano nagai pasilpnėja, yra linkę greičiau lūžti ir sluoksniuotis.

Stiklinės dildės


Stiklinės dildės tapo populiarios prieš dešimtmetį, kai moterys suvokė, kad metalinės ir safyrinės dildės greit pažeidžia nagus, o popierinės labai greit nusidėvi. Tai turėjo būti saugus nagams variantas, bet ilgaamžis, tinkamas naudoti bene visą gyvenimą. Nuotraukoje matote mano turimas: viena iš Titania, ir pora iš Sincero, kurias vis bandžiau ir labai norėjau tikėti, kad taps man mylimiausias variantas. Tačiau netapo. Man su stiklinėmis dildėmis suteikti formą labai nepatogu, tenka ilgai dildyti, o įrankis ant nudildyto nago palieka kaip atplaišėles, kurių niekad neturiu su kitais variantais. Tad niekaip nepripratau su jomis formuoti nagus, tačiau, kai nagas lūžta, nudildyti aštrius galiukus galima -tikriausiai todėl viena stiklinė dildė nuolat gyvena mano rankinėje. Suprantu, kad tai bene sveikiausias ir mažiausiai nagus pažeidžiantis variantas, tačiau kas turi laiko keliolika minučių formuoti vieną nagą? Tad šios tikrai ne man.

Popierinės arba kartono pagrindo dildės


Šitos yra mano mėgiamiausios ir geriausiai atitinkam mano nagų būklę ir mano asmeninius pomėgius. Iš karto galiu pasakyti patį didžiausią jų trūkumą - jos nusidėvi ir gana greit (jei lyginsime su kitomis, tenka keisti kas 2-4 mėnesius, daugmaž), tačiau aš jas perku nuolat ir džiaugiuosi greitu ir geru rezultatu.

Man labai patiko šitos iš Kinetics, kurios ant pačių dildžių nurodytą grubumą. Mano nagai yra stori, tačiau sausi ir besisluoksniuojantys, todėl formai suteikti man idealiausiai tinka 150/180 grubumo dildė. Kaip supranti grubumą? Kuo dildė grubesnė, tuo greičiau nudildomas nagas, o kuo ji švelnesnė, tuo ilgiau, tačiau galimi pažeidimai mažesni. Kuo skaičius mažesnis, tuo dildė grubesnė/ aštresnė. Čia labai labai svarbu pasirinkti tinkamus skaičiukus. Pavydžiui, mano mėgstamos kasdienio naudojimo Titania Essentials ( su vaisių paveiksliukais) yra 180/ 220 grubumo. 180 paviršius skirtas labiau formuoti nagą, tuo tarpu 220 - švelniai nudildyti paviršių. Tiek kad ant Titania dildžių niekad nenurodomi skaičiukai, o spėlioti aš nemėgstu. 

Tad jei tinkamai pasirinksite grubumą - greit išgausite norimus rezultatus, o nagas bus maksimaliai apsaugotas. Va, jei kyla klausimas, kam reikalinga 240 pusė - tai labiau nudildyto nago užbaigimui ir užglotninimui, mat pusė pakankamai švelni ir čia jau ne tradicinė dildė, o labiau poliruoklis. 

Keramikinės dildės

Man yra naujovė ir dar nesu bandžiusi, tačiau apie jas kalbama kaip apie itin švelnias ir labai saugias naudoti. Jų kainos aukštesnės, bet dar nebuvau paėmusi į rankas ir nežinau ar verta. Didžiausiai kilusi abejonė - ar tik nebus kaip su stiklinėmis - saugi tai saugi, bet dildymas ilgas? Gal irgi labiau skirta nago formavimo užbaigimui?

Elektrinės dildės (frezos) su akmeniniais antgaliais

Skirtos naudoti profesionalams, siekiant greito dildymo proceso. Aš esu turėjusi elektrinę dildę, tačiau net ir kas kartą darydamasi manikiūrą namie suvokiu, kad tokios man visai nereikia, todėl jau senai dovanojau ir net negalvoju apie pirkimą.

Nagų poliruokliai


Jeigu nagų dildės yra skirtos laisvąjam nago kraštui, tai poliruokliai - dažniausiai visai nago plokštelei. Poliruoklių taip pat būna įvairaus grubumo - nuo skirtų nago paviršiui išlyginti iki itin švelnių spindesiui suteikti. Poliruokliai labai geras dalykas nudildytam nago kraštui sušvelninti ir užglotninti.

Tradiciškai rinkoje galima įsigyti blokelių ar dildės formos, priklausomai nuo jūsų pomėgių. Lygiai kaip ir patys poliruokliai gali būti vienos fazės (kaip mano turimas Kinetics Dolphin Den) ar kelių žingsnių (Sincero 6 briaunų dildė). Su SIncero blokeliu aš galiu suteikti nagui formą (balta puse); sulyginti nago ilgį (juoda puse), nudildyti, išlyginti, nupoliruoti bei suteikti spindesio. Poliruoklius nago plokštelei reikia naudoti atsargiai - anksčiau buvo rekomenduojama ne dažniau kaip kas mėnesį.


Iš tiesų, su dildėmis patirti, išmokti daug teko pačiai, rinktis iš neteisingų variantų ir surasti mėgstamus. Galbūt įrašas nėra pats išsamiausias, tačiau labai norėjosi visą informaciją sudėti į vieną įrašą ir pabandyti pasidalinti patirtimis. O gal jūs žinote daugiau? Būtų labai smagu jei papildytumėte saviškėmis. Aš jums labiausiai rekomenduočiau optimaliausias popierines dildes, tačiau čia aš. Galbūt jums gerokai patogesnės stiklinės? O gal bandėte keramikines? Būtų įdomu sužinoti, kokios jos ir ar tikrai vertos dėmesio.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai