ESSENCE The Twilight saga Breaking Dawn part 2 nagų lakas "01 Jacob's Protection"

Atrodo vasarį man norisi atsigriebti už gruodį nelakuotus nagus ir į dienos šviesą traukiu tamsesnius, įvairių efektų nagų lakus, kurių šiaip jau tokiu metu nelabai norėčiau. O dabar norisi! Su praeita apžvalga rašiau, kad norėjau žvaigždėto dangaus efekto, bet man jo nepavyko išgauti - tai pasiraususi savo kolekcijoje atradau Essence saulėlydžio sagos limituoto leidimo nagų laką ir nors jo nebėra prekyboje (tiesa, dar galima įsigyti ebay, amamzon puslapiuose), norėjau parodyti efektą jums ir paklausti - gal kartais žinote panašų nagų laką? Parekomenduokite man, mielai išbandysiu. 😊

"Apie meilę mylintieji žino daugiau negu išminčiai."
A. Fransas



Produktas: ESSENCE The Twilight saga Breaking Dawn part 2 nagų lakas "01 Jacob's Protection"
Gamintojas: "Cosnova". Pagaminta Liuksemburge
Paskirtis: dekoratyvinė - nagams
Tinkamas tipas: visiems tipams
Labiausiai patiko: atspalvis
Labiausiai nepatiko: tiršta konsistencija
Tūris: 10 ml
Kaina*: apie 1,99 EUR
Kur galima įsigyti: Eurokos, Drogas
Įvertinimas: 3,5-4/5

Sudėtis: sudėties ant pakuotės nėra, o internete nepavyko rasti.


Mano nuomonė. Nagų lako buteliukas cilindro formos, gana paprastas, puoštas saulėlydžio sagos užrašais anglų kalba. Nagų lako šepetėlis vidutinio ilgio, platokas, tačiau dengiasi tokiu, sakyčiau ne per plačiu, lengvai.

Pirmiausia giriu priemonės pigmentaciją - ji labai labai gera ir pakanka vos vieno sluoksnio maksimaliai geram rezultatui išgauti. Tačiau čia man kiek kliūva priemonės konsistencija - pasirodė pernelyg tiršta (ne tik dabar, bet nuo pat pradžių, kai turiu šitą laką), todėl padengti priemonė sudėtinga, įmanoma, tačiau dengimas nėra toks malonus, koks būtų su kiek skystesniu laku. Jį galima kiek paskystinti su specialiu skiedikliu, tačiau vistiek, tai nėra geriausias sprendimas.

"01 Jacob's Protection" atspalvis iš esmės yra juodas nagų lakas, papildytas smulkiomis blizgiomis mėlynomis ir sidabrinėmis dalelėmis. Va čia yra tas ' žvaigždėtas dangus' apie kurį kalbėjau prieš kelis manikiūro įrašus, tas dangus, kuris man labai patinka. Ant nagų atrodo labai gerai, na o jei pats lakas būtų skystesnis - tuomet iš viso būtų nepaprastai geras lakas.


Nepasakyčiau, kad šitas nagų lakas kada nors būtų pasižymėjęs ilgu išlikimu: visuomet išlikdavo labai panašiai 2-3 dienas ir viskas, pradeda nuskeldėti kampučiai, ypač ten, kur mano natūralūs nagai šiek tiek pažeisti.

Man šitas lakas labai patinka, ir nepaisant to, kad jis yra kelių metų, vis dar toks pat šviežiai atrodantis, kaip ir pirmą atidarymo dieną. O tas žvaigždėto dangaus efektas... mmm... man šitas nagų lakas labai patinka. Tiek kad, aš suprantu, jog šitas lakas jau yra kelių metų senumo, ir gali būti, kad greit teks su juo atsisveikinti. Tad gal kartais, netyčia žinote ar turite kažką panašaus? Būtinai pakomentuokite - ieškau lygiai tokio pat. 😊




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Buvo aktualu? Turite minčių? Norite pasidalinti? Komentuokite!
Grįžtamasis ryšys aktualus blogo egzistavimui ir jo krypčiai bei labai labai svarbus man!

Komentarai