RIHANNA "RiRi" kvapnusis vanduo moterims

Pavasaris - puikus metas bandyti... Net ir mažais kiekiais... O šį pavasarį, ilgą laiko tarpą nuo nėštumo man pagaliau norisi daugiau ir dažniau kvėpinti. Man nebegana tik švaros kvapo, norisi aromato, kuris derėtų su mano asmenybe, norisi atrasti kažką naujo, geriau tinkančio kitokiai man... Todėl mėginiai - tiesiog idealus būdas išbandyti, ir arba pamilti, arba ne. Rihanna yra mano šėlionių metų asmenybė, jos dainos, muzika, charakteris, vaizdo klipai... Viskas mena tas berotiškas dienas, bemieges naktis ir šokius iki ryto... O kaip su Rihanna vardiniais kvepalais? Ar jie mane sugrąžins į tas dienas? O galbūt kvapas bus visai ne mano tipo? "RiRi" mėginio dydžio aromatas mano rankose, ir noriu jums papasakoti apie juos šiek tiek plačiau, kiek tai galima padaryti sunaudojus tą menkutį 1,5 ml kiekį...

"Žmogus negali būti laimingas be laisvės."
Dantė

Paveiksliukas iš ČIA

Produktas: RIHANNA "RiRi" kvapnusis vanduo moterims (EDP)
Gamintojas: "Parlux Fragrances" Pagaminta JAV
Kaina*: 30 ml - 29,90 EUR; 50 ml - 41,90 EUR
Kur galima įsigyti: Eurokos, Drogas, pigu.lt, kveaplusala.lt
Leidimo metai: 2015
Aromato kūrėjas: Steven Demercado
Kvapo kategorija: gėlių - vaisių

Gamintojo aprašymas: Ji moteriška, pasitikinti savimi, šelmiška, išdykusi… Ji ištikima sau ir nebijo būti tokia, kokia yra. Svarbiausia – ji gyvena ir mėgaujasi gyvenimu. Gaivių mandarinų, pasiflorų, serbentų aromatai su gėliškomis apelsinų žiedų, frezijų, jazminų natomis, užsibaigiantys vanilės, muskuso, sandalmedžio akordais. „RiRi“ – atskleisk kas esi.

Šeštieji pasaulio muzikos dievaitės Rihannos kvepalai pavadinti dainininkės vardo trumpiniu RiRi, išleisti 2015 metais. Tai itin elegantiškas, moteriško žavesio ir trapumo kupinas aromatas, atskleidžiantis kitokia, jausmingą ir svajingą, moters pusę.



Viršutinė nata: mandarinai, juodųjų serbentų lap ai, romas, pasiflora
Širdies nata: rožinė frezija, jazminas, apelsinų žiedai, sausmedis
Apatinė nata: santalmedis, muskusas, anbra, vanilė

Paveiksliukas iš ČIA

Sudėtis: Alcohol Denat., Parfum, Water, Limonene, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Citronellol, Benzyl Alcohol, Citral, CI 17200, CI 15985.


Pakuotė. Aš turiu tik mėginio dydžio pakuotę, bet tuoj papasakosiu, kodėl tuo labai džiaugiuosi. Mano mėginukas paprastas stiklinis buteliukas su purkštuku.

Normalaus dydžio pakuotės buteliukas skaidus, pro jį matomas rožine spalva dažytas vanduo. Man patinka buteliuko forma ir vizualinis pateikimas, toks žaviai, linksmai mergaitiškas, lyg ir su aliuzija į stiklinį būrimo rutulį ant dangtelio. Forma įdomi, tačiau jo pagrindinės minties, apart jau minėto mergaitiško žaismingumo, aš nesuprantu.

Pilno dydžio pakuotė.

Kvapas. Perskaičius natas, man atrodė, kad kvapas bus maloniai saldus, gėlinis aromatas. Tačiau... šitas kvapas grynai sintetinis, saldus ir niekuo neprimena išvardytų aromato natų... Čia nėra gaivių vaisių ir gėlių, jokio romo kvapo, tiesiog nuobodžiai niūri sintetika.

Tik pasipurškus nejaučiu jokių mandarinų ir jokio gaivumo į nosį padvelkia juodųjų serbentų lapų aromatas, kurį bene iš karto keičia itin saldžios pasifloros ir iš paskos sekančios gėlės, greičiausiai frezijos, mat nei jazminų, nei gaivesnių apelsinų žiedų nejaučiu. Galiausiai, per kelias sekundes suskamba vanilė, truputį muskuso ir vos vos jaučiama mediena...

Ant mano odos viskas nusėda ir susimaišo gana greitai, palikdamas itin saldų sintetinį kvapą, jokių akordų išskirti nebegaliu. Bet... ir tik pasipurškus ne visi surašyti akordai jaučiasi. Viskas labai primena vaikiškus kvepalus, sintetinių vaisių kvapus ir vaikiškus vitaminus... Fuij... Kažkaip visiškai nežavi...


Mano nuomone, kvapas tinkamiausias:
     ☀ dienos metui;
     ☁ pavasario sezonui.

Kvapas labai trumpai išlieka, pusvalandį, daugiausiai valandą. Ir tai yra apgailėtinai trumpai... net mano kūno miglos išlieka ilgiau. Tai bene trumpiausiai išliekantis aromatas, kokį kada esu naudojusi.... O ir jaučiasi tik prie pat odos, prisikišus ir uostant nuo pakvėpintos vietos. Apmaudu...

Paveiksliukas iš ČIA

Aš labai džiaugiuosi, kad šito armato nesusigundžiau nusipirkti aklai, tik perskaičiusi aromatines natas, nes jie niekiuo nepanašūs į tai, ką gali pagalvoti perskaičius... Kvepalai labai jau sintetinio kvapo, itin saldūs ir neturi jokio gaivumo. O ir išlieka labai labai trumpai, per trumpai. Net jei viskas būtų tvarkoje su natomis ir išlikimu, šitas kvapas man visiškai netinka. Jis pernelyg mergaitiškas, nebrandus... Man norisi rimtesnių aromatų - suprantu, kad RiRi turi spinduliuoti smagias ir linksmas emocijas, bet šiuo atveju, viskas pernelyg vaikiška, pernelyg saldu ir primena labiau vaikiškus kvepalus. Nežinau kaip kiti Rihanna aromatai, bet šitas nuviliantis...

Aromatas panašus į:
- BATH AND BODY WORKS "Pink Chiffon"
- KKW FRAGRANCE "BFF"
- JAFRA "Sweetie"




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Buvo aktualu? Turite minčių? Norite pasidalinti? Komentuokite!
Grįžtamasis ryšys aktualus blogo egzistavimui ir jo krypčiai bei labai labai svarbus man!

Komentarai