Švelnesniems, glotnesniems plaukams - GARNIER Fructis "Oil repair 3" plaukų balzamas

''Flower gleam and glow. Let your powers shine. Make the clock reverse. Bring back what once was mine. Heal what has been hurt. Change the fates' design. Save what has been lost. Bring back what once was mine, What once was mine...''
From the movie "Tangled"

Būtent tokiais žodžiais, iš animacinio filmuko "Ilgo plauko istorija" ('Tangled'), norisi pradėti šį įrašą. Ilgi, nuostabūs sveiki plaukai - svajonių svajonė... Kiekviena norime sveikesnių, gražesnių plaukų, tačiau deja, realybė ne pasaka, nėra tokios gėlės, kurią palietus taptume pasakiškomis gražuolėmis, sugrįžtų jaunystė, išsilygintų veido oda, išgytų žaizdos ir plaukai taptų šilko švelnumo...




Produktas: GARNIER Fructis "Oil repair 3" balzamas sausiems ir pažeistiems plaukams
Paskirtis: atkurti, sustiprinti, pamaitinti plaukus
Tinkamas tipas: skirta sausiems, pažeistiems plaukams
Labiausiai patiko: poveikis
Kaina*: 10,29 Lt ( 2,98 €)
Kur galima įsigyti: praktiškai visur: prekybos centruose ir specializuotose kosmetikos parduotuvėse
Įvertinimas: 9 / 10


Ką žada gamintojas: FRUCTIS OIL REPAIR 3 balzamo sudėtyje yra trijų rūšių aliejų, kurie atkuria ir maitina plaukus iš vidaus. Alyvuogių aliejus suteikia plaukams spindesio, avokadų aliejus daro juos lanksčius, o sviestmedžių aliejus švelnina. Rezultatas: pamaitinti ir sustiprėję plaukai tampa minkštesni, švelnesni, labiau žvilga.


Prieš pradėdama apžvalgą noriu ir turiu paminėti, jog kiek daugiau nei trejus metus net negalėjau pažiūrėti į Garnier produktų pusę, vengiau bet kokios reklamos, gaminių mėginių, kritiškai ir su nepasitikėjimu žiūrėjau  į kiekvieną naują Garnier produktą, parduotuvėse net nežiūrėjau į šio gamintojo gaminius, žodžiu visaip kaip boikotavau bet kokius Garnier produktus. O visa ši neapykanta kompanijai kilo iš labai paprastos priežasties - beveik prieš 4 metus nusipirkau Garnier Skin Naturals Light Anti Dark Circle Eye Roll-on gaminį skirtą tamsiems paakiams. Aš visą gyvenimą turėjau juodus paakius, todėl paveikta šio gaminio reklamos bėgau nusipirkti stebuklo, kuris žadėjo man pagelbėti. Ir rezultatų neteko laukti ilgai, tačiau jie nebuvo tokie kokie tikėjausi! Oda aplink akis iš pradžių kiek perštėjo, tačiau aš tvirtai tikėjau gaminio veiksmingumu ir toliau jį naudojau - o po kiek daugiau nei savaitės, oda po akimis pradėjo trūkinėti, atsivėrė žaizdos, kurias be proto skaudėjo, akys tapo itin jautrios. Žinoma, tuoj pat nustojau nustoti naudoti rutulinį pieštuką, bet žaizdas gydžiausi daugiau nei mėnesį. Pamenu, rašiau laiškus Garnier atstovybei, klausdama, kas galėjo nutikti. Antras laiškas šiai kompanijai buvo ganėtinai piktas - o kaip kitaip? Mano sveikata buvo rimtai sužalota ir aš buvau labai suirzusi, dėl fakto, kaip vienas gaminys pakeitė mano įprastinę rutiną ir gyvenimą. Kad ir kaip ten bebūtų, į mano laiškus niekada nebuvo atsakyta, aš niekada nesulaukiau atsiprašymo ar klausimo, kaip aš jaučiuosi? Todėl pasižadėjau sau, jog daugiau niekada mano namie nebus nė vieno Garnier kompanijos gaminio...

Prabėgo keletas metų, mano žaizdos užgijo ir skaudi patirtis pasimiršo. Įsigijau Garnier "Neo" dezodorantą (apžvalga) ir veido kremą, kurio niekaip neprisiruošiu išbandyti bei šioje apžvalgoje aptariamą kondicionierių. Buvau labai labai skeptiška ir turiu pripažinti, rezultatu maloniai nustebinta. Bet apie viską iš eilės 😊

Pirmiausia turiu pasakyti, šaunuoliai kompanijos dizaineriai, puiki, spalvinga, patraukli, ryški balzamo pakuotė. Tiesiog man tai tokia pakuotė, kurią nesibodi matyti vonios kambaryje kasdien: nei pernelyg perkrauta, nei pernelyg pigi. Smagi, ryškiai geltona puikiai nuteikia nuostabios dienos pradžiai. Vis dėlto, tiesos dėlei reikia paminėti, jog su Garnier šampūnų ir balzamų pakuotėmis labai lengva apsigauti  - pastebėjau, jog balzamas pakankamai greitai naudojasi, tačiau tik po kurio laiko suvokiau, kad jo kiekis ne 250 ml, kaip įprasta, tačiau 200 ml.

Balzamo konsistencija tirštoka, labiau primena kremo.


Kvapas man primena vaikiškos, saldžios kramtomosios gumos. Malonus ir gana ilgai išliekantis po galvos plovimo.

Sudėtis: Aqua/ Water, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetyl Esters, Niacinamide, Saccharum Officinarum Extract / Sugar Cane Extract, Olea Europaea Oil / Olive Fruit Oil, Trideceth-6, Chlorhexidine Digluconate, Limonene, Camellia Sinensis Leaf Extract, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Amodimethicone, Isopropyl Alcohol, Pyrus Malus Extract / Apple Fruit Extract, Pyridoxine HCI, Persea Gratissima Oil / Avocado Oil, Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, Cetrimonium Chloride, Citrus Medica Limonum Peel Extract / Lemon Peel Extract, Hexyl Cinnamal, Parfum / Fragrance (Fl C160051/2).

Pradėjusi naudoti balzamą didelių lūkesčių jam nekėliau, tikėtina, jog negatyvi patirtis su anksčiau minėtu produktu neleido tikėtis labai daug. Balzamo poveikis tiko ir patiko mano plaukams: jie tapo  glotnesni, švelnesni, sakyčiau netgi tiesesni, įgavo papildomo žvilgesio. Po galvos plovimo plaukus tapo lengviau šukuoti. Kadangi naudojau tik balzamą, tokių gerų rezultatų nesitikėjau. Tačiau esu patenkinta plaukų būkle ir planuoju išbandyti "Oil repair 3" linijos šampūną, kaukę ir tikriausiai aliejuką.

Nuotrauka skolinta iš World Wide Web (http://www.facecontrol.ee/2012/06/27/ilu-suvised-juuksehooldustooted-garnierilt/)

Reziumė. Vertindama savo turimą patirtį ir boikotuodama šios kompanijos produktus keletą metų neleidau sau atrasti naujų, galbūt gerų, galbūt nelabai produktų. Ar galite patikėti, kad iki šiol niekada gyvenime nesu bandžiusi jokios Garnier kompanijos plaukų priežiūros priemonės produkto? Kvailutė aš, nes plaukų priežiūros priemonės svyruoja nuo vidutinės iki labai geros kokybės. Manyčiau laikas susitaikyti su Garnier ir vėl priimti ją į savo namus. :) Jau nekantrauju, koks bus sekantis produktas???

Ir pabaigai, aš dažnai vėl ir vėl paskaitau savo pranešimus tinklaraštyje ir primenu sau, kokių produktų geriau nebepirkti, o kokius mielai kartočiau. Tarsi užrašai sau: kiekvienas įrašas leidžia paanalizuoti, kodėl aš pirkau tam tikrą produktą? kas mane paveikė? kiek pinigų išleidžiu kosmetikai ir higienai? o kiek gaminių realiai pilnai sunaudoju? kas padėtų sutaupyti? ir svarbiausia, kas sustabdytų nuo sekančio nusivylimo nenusisekus pirkiniui?
Todėl būtent šiame poste apie Garnier kompanijos produktus norisi sau pasižymėti - šaukštas deguto medaus statinę sugadina, bet nauja medaus statinė tuo pačiu degutu nebūtinai bus pagardinta...




Ačiū, kad skaitote,
Jūsų Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų

Komentarai