February challenge/ http://smellofpeony.blogspot.com/

Sveikos mielosios, draugės,

Ateinantį, vasario mėnesį, mielai jungiuosi prie Juditos (http://smellofpeony.blogspot.com) iššūkio ir bandysiu jį įgyvendinti. Kaskieną paruošiu po naują įrašą apie save. Tai leis jums, mielosios geriau mane pažinti ir šiaip, temos linksmos, tad kviečiu kasdieną prisijungti ir padiskutuoti, pabendrauti...


1 Diena. Kas mano rankinėje?
2 Diena. Paskutinis kartas kai aš atsidūriau nepatogioje situacijoje.
3 Diena. Ko labai laukiu per ateinančius 12 mėnesių?
4 Diena. 1 Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne.
5 Diena. Nuotrauka, kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą.
6 Diena. 25 Dalykai, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio
7 Diena. Kokia buvo paskutinė dovana, kurią padovanojau?
8 Diena. Mano svajonių vestuvės
9 Diena. Apibūdink savo dieną vienu žodžiu
10 Diena. Dėl ko aš nerimauju?
11 Diena. Be ko nepalieku savo namų?
12 Diena. 5 keliai laimėti mano širdį
13 Diena. Mano darbas
14 Diena. Kas slypi už mano blogo pavadinimo?
15 Diena. Mano horoskopas ir ar jis man tinka?
16 Diena. Kelionės Must Haves
17 Diena. Kas mano piniginėje?
18 Diena. Ko aš pasiilgstu?
19 Diena. Nuotrauka ir daina tinkanti mano dabartinei nuotaikai
20 Diena. Mano mėgstamiausia, geriausios draugės nuotrauka
21 Diena. Kaip aš atrodžiau prieš kelis metus?
22 Diena. Dėl ko žmonės man sako komplimentus?
23 Diena. Mano mėgstamiausias TV šou.
24 Diena. 5 Dalykai iš mano savojonių sąrašo
25 Diena. Mano mėgstamiausia parduotuvė
26 Diena. Kokiu žodžiu norėčiau apibūdinti ateinančius metus?
27 Diena. 3 Savybės manyje, kurios man patinka.
28 Diena. Dienos ritualai

Mintyse jau dėlioju pirmuosius įrašus ir bandysiu įgyvendinti visus... Kaip seksis, pamatysime mėnesio eigoje... Jau nekantriai laukiu vasario 1 dienos - įrašai apie rankinės turinį visada smagiausi...
Kas jungiatės prie iššūkio?




Gražios dienos,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

Rašyti komentarą