FEBRUARY CHALLENGE. Diena 4: Vienas dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne.

Tik keli sakiniai, apie ketvirtos dienos užduotį.

"You're so fake,
Barbie is jealous"

Visą laiką, kiek prisimenu dariau apskritai visą: man patinka rizikuoti, išbandyti, savo kailiu patirti daug įvairių potyrių... Esu išbandžiusi labai daug ką, tačiau yra du dalykai, kurie Lietuvoje yra labai populiarūs, tačiau man tai atrodo labai nenatūralu ir nepatrauklu. (čia tik asmeninė nuomonė, nieko įžeisti nenoriu). Tad merginos, kurios nuolat tai darote, neįsižeiskite, tai tik mano asmeninė nuomonė, nesiekiant nieko įžeisti.




Taigi labai populiarios procedūros, kurias tikriausiai darė 99 % Lietuvos merginų. Jų aš net nesu bandžiusi ir nesiruošiu to daryti:
  • Blakstienų priauginimas - man nereikalingos žemę šluojančios blakstienos. Mano natūralios man atrodo pakankamai ilgos ir nematau reikalo jas priauginti. Be to, man nelabai patinka prisirišimas prie kosmetologo - nuolatiniai vizitai papildymams.
  • Dar aš niekada niekada nesidariau permanentinių antakių. Apskritai daugiausia, ką darau su savo antakiais: dažau ir einu juos susitvarkyti pas profesionalą.




Ačiū, kad skaitote.
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Hmm, tokiu atveju aš taip pat priklausau tam 1 procentui :) Priaugintos blakstienos manęs nežavi, o dėl permanentinių antakių nesu tokia kategoriška, tik žinoma, tai turėtų būti atlikta itin profesionaliai, antraip, ačiū, bet ne ;) Ir atrodyti antakiai turėtų natūraliai, o ne komiškai.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na kiek girdėjau, jog su priaugintomis blakstienomis paprasčiau tvarkytis kasdien :) Tačiau tikrai negaliu nieko pasakyti, nebandžiau :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Cia visas tuntas susirinks tokiu..kuriuos nezino apie tas proceduras. Manau blankstienos labai butu sunku laikyti jas tokias ant akiu. Man jau tusas jas apsunkina...jauciu jie pasidazau.... Na o antakiai kelia tik tiek rupesciu, kad juos reikia ispesioti laikas nuo laiko...taciau ir cia nersistengiu...aisku kai turi juodus tankius antakius tikrai nesuprasi tu kurie turi juos nusipiesti, nusidzyti ir t.t.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Va, va - tuoj bursimės į grupelę :D O šiaip žiūriu tų išpieštų antakių populiarumas vis mažėja :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą