FEBRUARY CHALLENGE. Diena 5: Nuotrauka, kuri pakelia nuotaiką ir padaro mane laimingą.

Vasario iššūkis skaičiuoja jau penktąją dieną. Šiandieną, apie mėgstamiausią mano nuotrauką, kuri man pakelia nuotaiką.

"Žmonės, kurie nemėgsta kačių, praeitame gyvenime tikriausiai buvo pelėmis"
Citata iš interneto

Aš labai myliu kates, myliu nuo vaikystės. Šiuo metu su vyru auginame kailiniuotą šeimos narį, kuris mūsų namuose atsirado 2011 m. rugpjūtį, per Anglijoje labai populiarią šventę "Air Show". Mano katino vardas Mr. Mix, jis britų trumpaplaukis. Ir vienintelis mano kada turėtas gyvūnas, kuris 3 paras keliavo mikroautobusiuku iki Lietuvos, kai nusprendėme grįžti į Lietuvą.

2012 m. Sausis


Apskritai ryžas katinas nėra visai ryžas, labiau oranžinės spalvos. Pusė kailio nusėta taisyklingais dryžiais, ant menčių ir nugaros - apvalūs leopardo rašto motyvai. 

2011 m. Rugpjūtis. Viena pirmųjų nuotraukų
Katinas savo charakteriu labiau primena šuniuką. Nors sakoma, kad britų trumpaplaukiai labai šalti ir norintys būti vieni, maniškis, visad vaikšto paskui mane namie, nepriklausomai nuo to, ką aš veikiu. Jis visada yra šalia, jei leidžia galimybės, arba bent jau tame pačiame kambaryje, nuolat stebi.

2012 m. Kovas
Kartais jis tikrai keistai elgiasi - jam labai patinka po prausimosi duše nueiti atsigulti į dar šlapią vonią, dušo kabiną arba šlapią kriauklę. Taip jis prašosi būti išmaudomas. O istorija tokia - mes nusipirkome per jauną kačiuką, be to, jis buvo atskirtas nuo motinos apie 3 savaitę, tad mums jį parsivežus, jis visiškai nemokėjo praustis. Vaikščiodavo visas pilkas, nebe šviesus, bet nešvarus. Kelis kartus žodžiu paminėjau, kad maudysiu, jei nesipraus, ir teko pradėti maudyti. Tačiau jis visai ramiai sureagavo, mes jo neišgąsdinome. Tiesą sakant galiu viena pati išmaudyti, jis nesidrąsko. Taigi, po kiek laiko, po truputį laižydamas šlapią kailiuką jis išmoko praustis, tačiau iki šiol vis pasiprašo išmaudomas, kartais taip ir padarome...

2013 m. Sausis
Be to, jis tiesiog dievina šukavimo procedūras: valandų valandas gali gulėti vis atsiversdamas ant vieno ar kito šono. Ir jam labai malonu, kai jam pakasomas pilvukas - sakoma, tai didžiausias katės žmogui parodomas pasitikėjimo ženklas...

2011 m. Gruodis
Be viso to, jis atneša numestą kamuoliuką ir prašo mesti dar, paskui atneša ir vėl turiu jam mesti. Jis pats susitvarko savo žaislus: juos visus suneša į guolį, išsirenka vieną ir atsineša nakčiai į lovą, kad ryte tik pramerkęs akis rastų...

Be to, jis nuolat keliauja su mumis mašinoje ir joje jaučiasi gerai. Žinoma, pirmoji kelionė buvo gana sudėtinga...

O kai įsigijome akvariumą - kiekvieno žuvų maitinimo metu jis visas jas suskaičiuoja ir jei reikia per stiklą pagainioja, jei kuri nuklysta nuo kelio...

2013 m. Vasaris
P.S. Akvariumo vanduo žalias, nes tuo metu žuvytės buvo gydomos
Tačiau pats pats žaviausias vaizdas ir mieliausia akimirka, kai man esant blogos nuotaikos, jis ateina pas mane, prisiglaudžia ir tyliai tyliai murksėdamas užmiega...

2014 m. Vasaris

2013 m. Vasaris

Taigi, vietoj vienos nuotraukos, įkėliau jums aštuonias, tačiau jei reikia pasirinkti vieną - be abejonės, paskutinė nuotrauka man pati pati geriausia. Mano katinas be abejonės vienas iš dalykų, kurie padaro mane laimingą.




Ačiū, kad skaitote,
Gražaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Koks gražuolis! Labai patiko ir nuotraukos, ir pasakojimas :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mielas katinas :)
    Pastebejau, kad dažniausai kelmo gyvūnų nuotraukos šią iššūkio dieną :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Koks gražus ir šiltas įrašas, be galo mielas katinėlis :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū merginos :) Gražuolis, gražuolis ir labai mielas, bet su savais principais.
    Tai pilnavertis mano šeimos narys, žinoma, gyvūno nesužmoginu, tačiau kas man neleis jo mylėti, kaip savo mažylio :D

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą