Birželio mėnesio kosmetinės naujienos #10/15

Šiandien paskutinė birželio mėnesio diena, ir tradiciškai priatatinėju jums naujus birželio mėnesio pirkinius, kurie šį kartą nugulė mano kosmetinėje.

"Kiekvieną rytą prasideda naujas mano gyvenimo puslapis. Šiandienos puslapis bus nuostabus"
Doe Zantamata

Šį mėnesį atrodė jau turiu visko, kas būtiniausia, tačiau visada kažko prisireikia, tai kvapaus purškiklio kūnui, nes juk vasara, tai modeliuojamo kremo, nes praeitą kartą naudotas davė puikių rezultatų, keletas smulkmenų, ir vėl, naujo mėnesio pirkinių įrašas užpildytas naujais produktais...



Kūno priežiūra

Kadangi pastarasis Eveline serumas raudonoje pakuotėje man labai patiko, nusprendžiau išbandyti ir tos pačios linijos kiek kitokį produktą. Kvapas nėra erzinantis, na o poveikis bus matomas naudojimo eigoje.
Pirkau: Martina
Kaina: 6,09 EUR (21,03 Lt)

Plaukų priežiūra

Pabandžius Girls Only ir Freeman sausus plaukų šampūnus metas išbandyti batiste. Rinkausi originalų šampūną, nes paprasčiausiai po Girls Only šampūnų jau nesinori intensyvaus kvapo priemonių.
Pirkau: Eurokos
Kaina: 5,79 EUR (19,99 Lt)

Girdėjau keletą gerų atsiliepimų apie šios kompanijos plaukų priežiūros priemones. Žinoma, mane kiek gąsdina didžiulis priemonės kiekis: ar neatsibos, ar plaukai nepripras? Tik ar gera priemonė gali būti tokia kaina?
Pirkau: Eurokos
Kaina: 3,45 EUR (11,90 Lt)

Veido priežiūra

Jau nuo šiandien imuosi ypatingos veido priežiūros rutinos. Masažuoti ir valyti veidą patogu ir naudinga. Investuoti į brangų man kažkodėl dar nesinori, nes bijau, jog šepetėliai netiks gana jautriai mano veido odai. Todėl pirmiausia bandau pigesnį aparatą. O jei patiks investuosiu į brangesnį aparatą.
Pirkau: www.ebay.com
Kaina: $5,20 arba 4,49 EUR (15,50 Lt)

Jau tuoj baiginėsiu savo toniką, todėl šį kartą rinkausi priemonę skirtą papilkėjusiai, pavargusiai odai, su natūralia sudėtimi. Jau viena pastebėjau, toniko buteliukas visiškai nesandarus...
Pirkau: Eurokos
Kaina: 6,49 EUR (22,41 Lt)

Paprastas paakių kremas ramina, lygina ir drėkina jautrią paakių odą. Man reikalingos ir atitinkančios mano poreikį akių priemonės kol kas nerandu, todėl bandau sudominusias priemones iš eiles, kol surasiu tą vieną.
Pirkau: Norfa
Kaina: 1,42 EUR (4,89 Lt)

Man visai patiko Malie veido kaukė su sraigėmis, tad apsidžiaugiau šią savaitę sulaukusi siuntinuko iš Korėjos su alavijo ekstrakto veido kauke.
Pirkau: www.ebay.com
Kaina: $1,99 arba 0,93 EUR (3,21 Lt)

Kvapai ir aromatai

Išsirinkti kvapnų kūno purškiklį internetu iš tiesų sudėtinga užduotis. Rinkausi kvapą pagal aprašymą ir pataikiau man tikrai patinkantį.
Kaina: 12,87 EUR (44,44 Lt)

Gaivus ir malonus melionų aromatas tiesiog pasaka vasaros sezonui. Vasarą niekada nesirenku kvepalų, man jie per sunkūs, todėl kiekvieną šiltąjį sezoną nusiperku po kvapų kūno purškiklį. Šis išlieka tikrai ilgai.
Pirkau: Eurokos
Kaina: 6,63 EUR (23,10 Lt)

Naujosios Catrice kolekcijos kosmetika man patiko, tačiau nebuvo kažkas tokio, ko man labai reiktų. Išsirinkau labai malonaus kvapo kūno purškiklį.
Pirkau: Drogas
Kaina: 4,69 EUR (16,19 Lt)

Kiti pirkiniai


Didelė, patogi, spalvota kosmetinė man patiko. Tačiau ji jokiu būdu nėra skirta rankinei - ji gerokai per didelė. Tačiau keliaujant tiesiog ideali
Pirkau: Drogas
Kaina: 5,19 EUR (17,92 Lt)

12. WATSONS nailoninės kūno pirštinės dušui, 1 pora
Noriu prausimuisi duše išbandyti kažką naujo. Manau su pirštinėmis bus daug patogiau nuprausti kūną.
Pirkau: Drogas
Kaina: 1,79 EUR (6,18 Lt)

Noriu išbandyti kitokios formos kempinėles ir kitokios tekstūros nei prieš tai bandytas lašo formos kempinėles.
Pirkau: siunčiausi iš Kinijos, per www.ebay.com
Kaina:  $ 1,99 arba 1,81 EUR (6,25 Lt)

14. Pildomi stikliniai kvepalų flakonai, 6 vnt.
Nešiotis didelį kvepalų buteliuką rankinėje yra visiška nesąmonė, todėl flakonai leis man įsipilti kvepalų tiek, kiek man reikia, o ne nešiotis su savimi didžiulį buteliuką.
Pirkau: www.ebay.com
Kaina: $ 5,98 arba 4,49 EUR (15,50 Lt)


Jau pasakojau jums apie šį pirkinį jums jau pasakojau.
Pirkau: Look Fantastic internetinėje svetainėje
Kaina: £ 15,00 arba 20,60 EUR (71,13 Lt) (produktų vertė £ 45,00)



Dėžutę kompanija man padovanojo, įsigijus didesnį kiekį staigmenų dėžučių iš karto.


Apie šią dėžutę irgi pasakojau, tad jei norite dar kartą paskaityti, spauskite ant pavadinimo. Joje esanti nuoroda nuves jus į dėžutės įrašą.
Pirkau: L'occitane
Kaina: 19,00 EUR (65,60 Lt) (produktų vertė 31,28 EUR (108,00 Lt))
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Va ir visi mano birželio mėnesio pirkiniai. Birželio mėnesį kosmetikai išleidau 105,73 EUR (365,06 Lt). Tiesą sakant nė vieno pirkinio nesigailiu, viskas planuota, visko reikėjo. 😊




Ačiū, kad skaitote,

Ramaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Labai šaunūs pirkiniai! Pati labai norėčiau įsigyti grožio dėžutę, bet kol kas pataupau dar :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už komentarą Greta :) Jis visad mane nudžiugina. Man irgi patinka mano birželio pirkiniai :D

      Panaikinti
  2. kas ilgiau išlieka: victorias secret purškiklis ar tas su melionais?
    P.s. puikus įrašas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū
      Deja, turiu pripažinti, kad su melionais, nors labai norėjau tikėti, kad bus atvirkščiai :)

      Panaikinti
  3. Ar parašysite atsiliepimą apie elektrinį veido masažuoklį?

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą