SAMPLE SIZE: PHYTO dažno naudojimo šampūnas "Phytoprogenium"

Šiandien tęsiu plaukų priemonių mėginių išnaudojimo misiją ir bandau PHYTO plaukų šampūną, kurio mėginį, jei teisingai pamenu, gavau nusipirkusi kažkurį moterišką žurnalą.

PHYTO kompanija man jau girdėta ir jos produktais gundžiausi ilgai, o gavusi mėginį, apsidžiaugiau galimybe išbandyti kokybę prieš leidžiant, visai nemažus pinigus, šios kompanijos plaukų priežiūros priemonėms.

Phyto kompanija buvo įkurta 1969 metais legendinio plaukų stilisto Patrick Alès. Tad kompanija solidžią patirtį plaukų priežiūros produktų gamyboje. Phyto yra pirmoji kompanija, kuri pradėjo naudoti natūralius augalus plaukų priežiūrai. Gamintojai teigia, kad jų produktuose yra iki 95% natūralių augalinių sudedamųjų dalių ir turi pačią didžiausią augalinę koncentraciją tarp visų plaukų priežiūros produktų, kurie siūlomi rinkoje. Phyto šampūnų formulės sukurtos taip, kad gydytų plauką, skalpą ir plauko folikules, būtent ten prasideda grožis, teigia gamintojai.


Kas žadama gamintojo: Išmanusis šampūnas su Progenium ir alyvmedžio lapų ekstraktu. Užtikrina natūralų galvos odos mikrofloros balansą, pagerina apsaugines savybes. Skirtas naudoti kasdien. Sudėtis: migdolų aliejus, avižų ir  kinrožės šaknų, alyvmedžio lapų ekstraktai.
Naudojimas: masažuojant tolygiai ištepti sudrėkintus plaukus bei galvos odą. Kruopščiai nuplauti.

Pilno dydžio pakuotės. Šiam šampūnui radau 3 skirtingas pilno dydžio pakuotes, kurios matomai keitėsi, tik nesu tikra, kurioje yra parduodama šiuo metu. Tačiau pagal paieškas, panašu, jog pirmoji pakuotė yra dabartinė.

Sudėtis: Althaea Officinalis Root Extract, Water / Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Decyl Glucoside, Avena Sativa (Oat) Kernel ExtractXylitol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond Oil), Zanthoxylum Alatum Fruit Extract, Olea Europea (Olive) Leaf Extract, Polyquaternium-10, Cetearyl Glucoside, Maltodextrin, Glyceryl Stearate Se, Xanthan Gum, Lactitol, Panthenol, Phytantriol, Glycerin, Lauryl Pyrrolidone, Sodium Chloride, Polyquaternium-7, Propylene Glycol, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Lauryl Sulfate, Fragrance/ Parfum, Tetrasodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Oleyl Alcohol, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Citric Acid.


Kiekis: mėginio kiekis 12 ml. Pilno dydžio pakuotė 200 ml
Kaina: 200 ml šampūnas kainuoja apie 16-18 EUR (55,25 - 62,15 Lt)
Kur galima įsigyti: Lietuvoje "Eurovaistinėje", "Benų vaistinėje". Arba internetinėje parduotuvėje: www.lookfantastic.com


Mano potyriai. Man šis plaukų šampūnas pasirodė labai dviprasmiškas: visų pirma pavadinimas: ką po galais reiškia išmanusis šampūnas? Išmanusis telefonas, išmanioji technika... gerai. Tačiau išmanusis šampūnas? Ką jis turėtų daryti plaukams? Radau tik tai, kad šampūnas nuramina jautrią ir sudirgusią galvos odą, kartu efektyviai prausdamas plaukus ir nešvarumus. Ir poveikis kas kart stiprėja. Tikrai? Ir dėl to būtina šampūną vadinti išmaniuoju??? Tiek to, tęsiam...

Tik atidarius pakuotę, man į nosį trenkė sunkus, keistas priemonės kvapas: lyg ir žolelių, su kažkuo sunkiu ir intensyviu. Tiksliai identifikuoti sunku, tačiau man kvapas visiškai nemalonus. Stengiuosi neuostyti ir dengiu šampūną ant plaukų. Kiekis vienam kartui atrodo tiesiog idealus...


Bet čia manęs laukė netikėtumas, mat tik pradėjusi masažuoti plaukų šaknis šampūnu, visi mano plaukai tarsi gerokai pakilo į viršų ir visas viršugalvis susivėlė: plaukai bene susisuko į nedidelius kaltūnus ir miniatiūrinius dredus. Kas tai? Kadangi mano plaukai linkę truputį veltis, kaskart prieš galvos plovimą aš kruopščiai iššukuoju plaukus smulkiomis šukomis, kad po galvos plovimo neturėčiau nieko panašaus, ką patyriau naudodama Phyto šampūną...

Plaukus išskalavau vandeniu ir pasibaisėjau poveikiu, mano plaukai buvo smulkių šiaudų grubumo, susivelę ir nesugebėjau į savo išplautus plaukus įkišti nė vieno piršto! Va kiek mano plaukai buvo susivėlę. Kad ir kaip norėjau išbandyti ir pažiūrėti, kaip atrodo išdžiūvę plaukai po šampūno naudojimo, nusprendžiau plaukus palepinti kauke ir tik tuomet išlindau iš dušo. Mano plaukai atrodė tiesiog siaubingai. Sudėtinga net paaiškinti. Sruogą po sruogos ėmiau šukuoti dar drėgnus plaukus su savo Tangle Teezer šepečiu, ir pirmą kartą po ilgo laiko pajutau, kaip stipriai susivėlę plaukai, ir kaip juos peša... tačiau negalėjau palikti neiššukuotų plaukų, nes žinau, būtų buvę tik blogiau. Ir buvau tikrai nemaloniai nustebinta, kai iššukavau didelę saują plaukų lauk...


Plaukams leidau išdžiuti natūraliai, ir norėdama pažiūrėti, kaip jie atrodys, nenaudojau aliejuko (nepaisant to, kad naudojau plaukų kaukę). Pirmą dienos pusę plaukai po išdžiuvimo buvo labai švelnūs ir labai minkšti, malonūs liesti, tačiau tik dalis plaukų, o plaukų viršus buvo pasišiaušęs, išsipūtęs ir plaukai pasausėję. Tuo tapu iš vidinės pusės plaukai vis vėlėsi...

KAIRĖJE: plaukai po galvos plovimo dar nešukavus. Matomi nedideli kaltūnai per visą plaukų ilgį ir vizualiai matomas "šiaudų švelnumo" efektas.
DEŠINĖJE: plaukai antroje dienos pusėje tiesiog stebuklingai tapo švelnūs, minkšti, ir ženkliai glotnesni, nei pirmos dienos pusėje, sumažėjo ir plaukų vėlimąsis.

Tačiau antroje dienos pusėje, matomai plaukui natūraliai pasiriebalavus, plaukai tapo glotnesni, ir vizualiai atrodė daug daug geriau. Tiesą sakant, man patiko vakaro plaukų rezultatas: švelnučiai, minkštučiai ir glotnesni plaukai (nuotrauka). Tad natūralu, man kyla klausimai: kaip ir kodėl? Kodėl taip prastai atrodę plaukai tapo vizualiai gražesni??? Ir kaip? Tiesa, po pusdienio jaučiu labai lengvai niežtinčią galvos odą, o tai pirmasis signalas, kad kažkas produkto sudėtyje man netiko.

REZIUMĖ.
Po šampūno mėginio naudojimo aš jaučiuosi visiškai sutrikusi: kaip, kodėl ir ar? tokie klausimai šiuo metu kyla mano galvoje... Kodėl plovimo patirtis tokia baisi ir nemaloni. Kaip plaukai per pusdienį pasikeičia? Kas įvyko? Ir ar man patiko? Tiesą sakant man nepatiko, bet jaučiuosi suintriguota kompanijos produktų. Ir koks jausmas būtų naudojant ilgesnį laiką? Bet jei kartočiau, tik ne šį produktą, rinkčiausi kitą liniją. O gal nenorėčiau kartoti? Net neįsivaizduoju... Tikriausiai pirmą kartą paprasčiausiai nesusidariau jokios nuomonės, tiksliau, susidariau labai prieštaringą nuomonę...


Papildymas: mano itin sausi plaukai po plovimo retai susiriebaluoja ir įprastai gerai atrodo 3-4 dienas. Po šio šampūno naudojimo, jau sekančią dieną plaukai prigludo prie galvos odos, matosi gerokai pasiriebalavusios šaknys. Visgi, manau, kad Phyto "Phytoprogenium" šampūnas nėra tinkamas mano galvos odai ir plaukų būklei.




Ačiū, kad skaitote,

Gražaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai