#13/15 Rugpjūčio mėnesio baigti produktai - Empties

Tradiciškai, prasidedant naujam mėnesiui, pristatau tai, kas iškeliavo iš mano kosmetikos lentynėlių ir baigėsi, atsibodo arba tiesiog paseno...

Šį mėnesį baigiau itin daug smulkmenų, kurios buvo trumpai aptartos, tačiau atidžiau nenagrinėtos. Dauguma jų man labai patiko, kiti buvo prastesni ir kelios priemonės mane nuvylė visiškai. Kviečiu pasižvalgyti...

Vos nepamiršau, noriu pasveikinti visus moksleivius, studentus ir besimokančius. Visus, kurie šį rudenį pradeda mokytis kažko naujo ir dar neatrasto... O kartu visus, kurie ieško, tobulėja ir siekia!
Su mokslo ir žinių diena! Su rugsėjo - 1-ąja!

Kūno priežiūra


Tai mano mėgstamiausias plaukelių šalinimo būdas ir tikriausiai pats švelniausias, mažiausiai dirginantis jautrią odą.
Vietoj jos: tokios pat skustuvo galvutės
VERDIKTAS: kartotina

Nors iš šio kremo tikėjausi nedaug, tačiau jis mane labai maloniai nustebino - puikiai drėkina itin sausą odą, yra pakankamai riebus, tačiau kartu lengvos konsistencijos ir lengvai paskirstomas ant kūno odos.
VERDIKTAS: kartotinas

Gerai drėkinantis ir gerai maitinantis kūno kremas dar ir stangrina kūno odą. Manau, kad naudojant ilgesnį laiką kūno kremas padėtų sulieknėti.
VERDIKTAS: kartotinas

Tikėjausi, kad kūno kremas padės atpalaiduoti po darbo pavargusias mintis ir kūną, tačiau mane erzina kūno kreme vyraujantis pelargonijų kvapas...
VERDIKTAS: nekartotinas

Kremas itin greitai susigeria į kūno odą, ji tampa gražesnė, lygesnė, dailesnė. Tačiau man nepatinka šios želė kvapas. Tiesiog nepatinka ir tiek.
VERDIKTAS: nekartotina

Superinis produktas: labai gerai maitina kūno odą, o kvapas tiesiog nepaprastai malonus. Tokią priemonę mielai rinkčiausi tiek žiemos, tiek vasaros metu, nes jos konsistencija lengva, gerai pasiskirsto ant odos ir gana greit susigeria. Labai patiko.
VERDIKTAS: kartotina

Labai malonus kvapas ir labai skysta, lengva produkto konsistencija, net sakyčiau neįprastai skysta, tad kremo užtenka ilgesniam laikui. Tokio tipo kūno pienelį mielai rinkčiausi vasaros metu: rožės, našlaitės ir šafranas sukuria tikrą kvapnią magiją...
VERDIKTAS: kartotinas

Maloniai vėsinantis kūno odą, suteikiantis jai drėgmės ir gražinantis įdegį kūno kremas po deginimosi saulėje ar soliariume puikiai tiks ir numalšinti odos nudegimus. Mano nuomonė apie Kolastyna nesikeičia - tai geriausia saulės kosmetika, lyginant kainą ir kokybę.
Vietoj jo: kol kas nieko - vasaros sezonas baigėsi
VERDIKTAS: kartotinas

Visą vasarą itin gausiai naudota veido ir kūno migla gerai vėsina ir atgaivina įkaitusią tiek kūno, tiek veido odą. Tiesa, man kasdieniam nešiojimuisi rankinėje, pakuotė kiek per didelį, tačiau iš esmės produktas tikrai neblogas.
Vietoj jo: kol kas nieko - girdėjau karščiai traukiasi (bent jau pajūryje), tad šiam sezonui nebeprireiks
VERDIKTAS: kartotina

Rankų ir nagų priežiūra

Prausiau muilu tiek veidą, tiek kūną, tiek rankas. Iš pradžių kiek nerimavau, kad nedirgintų odos, bet nesudirgino, o oda jautėsi tiesiog gergždančiai švari. Manau labai tiktų riebiai ir mišriai odai.
Vietoj jo: rankoms mano gamybos muilas, veidui - Balance Me prausiklis; kūnui - L'Occitane dušo želė su bijūnais.
VERDIKTAS: kartotinas

11. CAMAY "Parfum. Extravagant Aroma" gabalinis muilas, 100 g
Naudojom rankoms plauti. Iš pradžių man patiko įdomus kvapas, tačiau ilgainiui ėmė mane erzinti, nes yra gana intensyvus ir išlieka ilgai.
Vietoj jo: mano gamybos kokosinis - rožių muilas
VERDIKTAS: šio kvapo muilas nekartotinas

Man patinka Sally Hansen produkcija nagams ir tikrai patiko šis stipriklis. Baigiau absoliučiai visą stipriklio pakuotę be jokių problemų, galbūt paskutinius kelis kartus jo konsistencija buvo vos tirštesnė, nei naudojimo pradžioje. Jis gerai stiprino nago plokštelę, nors nuo lūžinėjimo tikrai neapsaugo. Visgi, tarp Sally Hansen produkcijos tai nėra pats geriausias produktas mano nagų problemoms spręsti.
VERDIKTAS: tikriausiai kartotinas

Tikrai nebloga (ir pigi) priemonė padedanti sutvarkyti odeles aplink nagus, kai mirkyti nagų negaliu, pavyzdžiui, prieš gelinį lakavimą.
Vietoj jo: kol kas nieko, bet planuoju įsigyti tokią pat
VERDIKTAS: kartotina

Nors nesu itin didelė rožių kvapų mėgėja, tačiau lengvas ir neitin intensyvus kremo kvapas man patiko. L'occitane kremukas gyveno mano rankinėje ir puikiai drėkino ir švelnino rankas tada, kai to reikėjo man esant ne namie.
Vietoj jo: rankinėje apsigyvens L'Occitane "Iris Blue & Iris White" rankų kremas
VERDIKTAS: kartotina

Dar vienas nuolatinis rankinės gyventojas, kuris dienos šviesą išvysdavo ir namuose. Man patiko šia priemone drėkinti nagų odeles, kai jos perdaug išsausėdavo arba pieštuku padengti odeles aplink nagus po manikiūro.
Vietoj jo: lygiai toks pat pieštukas
VERDIKTAS: kartotinas

16. Žalia grubi / stambaus grubumo popierinė dildė
Šias dildes sunaudoju (ar sudildau) labai greitai, tačiau turiu jų dar nemažai, todėl net neabejoju, kad mano pirkinys buvo vertas išleistų pinigėlių.
Vietoj jos: kita dildė iš to paties rinkinio
VERDIKTAS: kartotina

Veido priežiūra

Tai vienas iš tų vasaros produktų, kurių nesirinkčiau kitam sezonui. Man atspalvį suteikiantis kremas patiko, kai skubėdavau į darbą ir jaučiau, kad tikrai nesusėsiu pasidažyti; kai buvo itin karšta ir nenorėjau jokio makiažo ar paprasčiausiai savaitgaliais, kai leidžiu savo odai ilsėtis. Kremas drėkino veido odą, sulygindavo odos atspalvį, tačiau nemaskavo odos netobulumų. Visgi, SPF saulės faktorius dar vienas svarbus aspektas naudoti būtent tokį kremą vasarai, o ne sunkų veido makiažo pagrindą ar BB kremą.
Vietoj jo: kol kas nieko panašaus neįsigijau ir manau ateinančiam sezonui tokio kremo nenorėsiu, nebent sekančiai vasarai
VERDIKTAS: tikriausiai kartotinas

Paakių kremą įsigijau norėdama sumažinti savo tamsius paakius. Žinoma, naudodama kremą pastebėjau, kad jis neblogai maitina ir drėkina ir turi tikrai neblogą sudėtį, tačiau ilgą laiką jokio efekto tamsiems ratilams aplink akis nepastebėjau. Tačiau, baigus kremą turiu pastebėti, kad mano paakių oda pastaruosius mėnesius yra gerokai šviesesnė nei anksčiau ir tamsių ratilų praktiškai nebesimato. Aš jau kuris laikas nebenaudoju maskuoklio savo paakių sričiai, nes maskuoti praktiškai nebėra ką! Ar čia kremo poveikis? Nežinau. Ar aš patenkinta savo paakių oda? Taip!
Vietoj jo: keli turimi paakių srities kremų mėginiai
VERDIKTAS: kartotinas

Pabaigiau didžiulę valomojo pienelio pakuotę ir galiu pasakyti, kad jis valė tikrai neblogai, kvapas buvo malonus, neerzino uoslės. Visgi, baiginėdama pakuotę suvokiau, kad valomieji veido pieneliai, nors ir yra skirti mano tipo odai, man paprasčiausiai nepatinka. Aš labiau mėgstu veidą nuprausti putomis ar prausikliu, o makiažo likučius (jei dar reikia) pašalinti vandens skystumo konsistencijos makiažo valikliais. Nors priemonė tikrai nėra bloga, tačiau čia jau veikia mano asmeniškumai.
VERDIKTAS: galbūt kartotina

Tikras malonumas uoslei - ŠOKOLADAS! O ir poveikiu veido odai buvau maloniai nustebinta - švari, švelni, skaisti ir drėgnesnė veido oda, kuri vizualiai atrodo daug geriau. Man itin patiko.
Vietoj jos: bet kuri šiuo metu turima vienkartinė veido kaukė
VERDIKTAS: kartotina

Ar galima rasti dar tobulesnį makiažo valiklį veidui? Nežinau, šis tiesiog tobulas... Jį paprasta naudoti ir pašalinami absoliučiai visi makiažo likučiai, o veido oda iš karto tampa itin švari. Nors kaina kiek "kandžiojasi" ir yra gana aukšta, bet manau, kad tikrai vertas pinigėlių produktas.
VERDIKTAS: kartotinas

Tai skubios pagalbos priemonė, kai paakiai patinę, kai jie tamsūs ir būtinai reikia kažko, kas priverstų atrodyti geriau ir gaiviau. Kaukė iš tiesų veikia, tačiau efektas trumpalaikis, tad tikriausiai tiktų po sunkios ar bemiegės nakties, sesijos ar vakarėlio.
Vietoj jos: kol kas kaukės paakiams neturiu
VERDIKTAS: galbūt kartotina

Man šis kremas patiko, ir patiko labai, tačiau tikiu, kad mano odai kitiems sezonams jis būtų per silpnas, todėl būtinai rekomenduočiau jį pabandyti vasaros - pavasario metu, kai oras darosi karštas, o oda reikalauja poilsio nuo kremų. Mielai tokiu metu netepčiau iš viso, tačiau be drėkinamojo kremo, dažniausiai jau sekančią dieną mano veido oda ima pleiskanoti...
VERDIKTAS: kartotinas

Patiko, ypatingai tuomet, kai mano veido oda atrodo pavargusi ir papilkėjusi. Kaukė iš karto suteikia sveiko spindesio veido odai, tampa vizualiai gražesnė ir drėgnesnė.
Vietoj jos: bet kuri turima vienkartinė veido kaukė
VERDIKTAS: kartotina, jei ne aukšta kaina

Dar vienas tiesiog nuostabus veido priežiūros produktas buvo šis šveitiklis ir kaukė viename. Priemonė gerai valė veido odą, šalino negyvas ląsteles, visiškai nedirgindama sausos ir jautrios mano odos. Rekomenduoju išbandyti visiems odos tipams.
VERDIKTAS: kartotina

Dekoratyvinė kosmetika



Atrodo šį mėnesį baigėsi mano numylėta Catrice veido pudra, kuri padėdavo ne tik užmaskuoti nevienodą veido toną, sutvirtinti makiažą, tačiau ir pašviesinti pernelyg tamsaus makiažo pagrindo spalvą. Superinis, ir dar vienas rekomenduojamas produktas su puikiu kainos ir kokybės santykiu.
VERDIKTAS: kartotina

Deja, bet nepatiko. Nemėgstu priemonių, kurių paskirtis neaiški: jei tai balzamas, kodėl jis nedrėkina ir nesirūpina mano lūpų oda? o jei lūpų blizgesys, - man trūksta pigmentacijos. Man patogiau naudoti įprastą balzamą, kai lūpoms reikia papildomos priežiūros, ir lūpų blizgesį, kai noriu jas paryškinti. O dar tas saldus sintetinis kvapas...
VERDIKTAS: nekartotinas

Mano nuomone tai iprastas, vidutinės kokybės lūpų vazelinas, kuris nors ir drėkina lūpas, tačiau tas efektas būna trumpalaikis. Man jo reikia naudoti vėl ir vėl ir tikrai daug. Tai jokiu būdu nėra prastas produktas, tiesiog žinau geresnių lūpų priemonių.
VERDIKTAS: galbūt kartotinas

Nelabai patiko... Pirmiausia oranžinis priemonės atspalvis, nors tai tikrai nėra didžiausias trūkumas. Blogiausia yra tai, kad paryškinti veido kontūrai būna matomi vos 3-4 valandas, o po to priemonė dingsta, nusivalo ar nubyra nuo veido. Išbandžiau daug ką, galiausiai suvokiau - reikia priemonę naudoti 2-3 kartus per dieną vis atnaujinant spalvą. Tačiau, jei atnaujinti nusitrynusią lūpų dažų spalvą man nėra problema, tai su bronzine pudra, kas kita - toks dažymasis kas kelias valandas iš tiesų vargina.
VERDIKTAS: nekartotina

Pirkau kelis vienetus per ebay.com, tačiau kainos tikrai nepamenu. Tai labai nenusisekęs pirkinys, nes vienas teptukas laiko apie 2-3 mėnesius, kol galiausiai jo kempinėlė arba suplyšta arba nutrupa.
Vietoj jo: nusipirkau naujus Avon makiažo šepetėlius, o ir šių, Joursna turiu dar kelis vienetus, tad manau juos sunaudosiu, negi mesti lauk?
VERDIKTAS: nekartotinas

Kiti produktai

31. CLEANIC "Soft & Comfort" kosmetiniai vatos diskeliai, 133 vnt.
Tiesiog neblogi medvilnės diskeliai. Man patinka, kad jie stori, ir esant reikalui atsiskiria per pusę.
Vietoj joCLEANIC Pure Effect medvilniniai vatos diskeliai

32. CAROLI Essentials Maxi Pads dideli vatos diskeliai, 40 vnt.
Dideli ir pakankamai patogūs valyti makiažą.
Vietoj joCLEANIC Pure Effect kosmetiniai medvilniniai vatos diskeliai

Pasirodo šie lęšiai galioja tik mėnesį laiko. Todėl naudodama beveik tris mėnesius laiko turiu su jais atsisveikinti. O man tikrai patiko lęšių spalva...

Skalavimo skystis taip pat galioja trumpesnį laiką - tik tris mėnesius. Atrodo tiek ir naudojau, tiksliai nepamenu 2,5 ar 3. Todėl likučius pilu lauk.

Vaikišku šampūnu aš plaunu visus savo kosmetinius šepetėlius. Jis visai gerai išplauna ir yra pakankamai švelnus.
Vietoj jo: toks pat šampūnas
VERDIKTAS: kartotinas




Ačiū, kad skaitote,

Gražaus rugsėjo,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai