#14/ 15 Rugsėjo mėnesio baigti produktai - Empties

Tradiciškai, nors ir vėluodama visą dieną, noriu papasakoti apie visus kosmetikos gaminius, kuriuosi pabaigiau per rugsėjo mėnesį.

Gaminių visai nedaug, dauguma jų jau žinote ir apie daugumą jau pasakojau. Tad šiandien pristatau galutinę savo nuomonę apie vieną ar kitą gaminį ir rodau ištuštėjusių produktų pakuotes.



Rankų ir kojų priežiūra

Nors kremas man labai patiko ir suteikė pėdoms glotnumo bei švelnumo, tačiau mane kas kartą vis stipriau dirgindavo gana intensyvus priemonės kvapas, kuris galiausiai ėmė erzinti uoslę. Tačiau vertinant abstrakčiai, kremo efektas geras, ir visiškai patenkinta tokio tipo produktams keliamus lūkesčius.
VERDIKTAS: galbūt kartotinas

Pasibaigė mano numylėtas nagų lako valiklis, kurio pakako iš tiesų labai ilgam. Man tai viena geriausių priemonių nagams, - ir nors valo spalvotą laką gana sunkiai, - tačiau nepabalina nagų lako plokštelės ir jos neišsausina (bent jau ne tiek, kiek įprasti nagų lako valikliai.
VERDIKTAS: kartotinas

Numylėtas, išgirtas ir teigiamai įvertintas absoliučiai visų, kurie šio šveitiklio bandė mano namuose. Tai viena geriausių mano naudotų priemonių, kuriai neturiu ir niekaip, iki paskutinio lašo neradau jokių priekaištų. Mielai įsigyčiau tokį pat (ar net kelis) buteliukus, tačiau šio rankų šveitiklio gauti nėra paprasta, netgi labai sudėtinga. Tad aš toliau ieškau būdų jam įsigyti, o kol kas bandysiu Lietuvoje galimus rasti šveitiklius.
VERDIKTAS: be abejonės kartočiau, jei būtų galimybė įsigyti

Veido priežiūra

Korėjietiškos veido kaukės stebina savo gebėjimu labai intensyviai drėkinti veido odą, suteikti jai nepaprasto švelnumo ir skaistumo. Alavijų veido kaukė buvo skirta atstatyti odos ląsteles ir padėti odai šalinti kenksmingas medžiagas. Žinoma, vienkartinė kaukė tokio efekto neduoda, bet stiprus drėkinimas jaučiamas palyginti ilgai.
Vietoj jos: bet kuri šiuo metu turima korėjietiška veido kaukė
VERDIKTAS: kartotina

Dar viena tos pačios kompanijos kaukė pasižyminti intensyviu odos drėkinimo efektu. Kaukė su bulvių ekstraktu turėtų šviesinti veido odą ir atstatyti dėl kenksmingų UV spindulių prarastą drėgmę. Dėl poveikio net neabejoju - jis puikus. Tačiau išskirtinai šios veido kaukės kvapas labai nemalonus.
Vietoj jos: bet kuri šiuo metu turima korėjietiška veido kaukė
VERDIKTAS: galbūt (tas galbūt tik dėl nemalonaus kvapo)

Kad ir kaip man patinka Garnier kompanijos produkcija, tačiau manau, kad šis kremas nepavykęs gaminys. Mane nusipirkti kremą paskatino pažadas, jog produktas įsigeria akimirksniu, tačiau deja, į odą jis geriasi pernelyg ilgai, palikdamas blizgančios ir riebios odos išvaizdą; kvapas yra pernelyg intensyvus ir išlieka pernelyg ilgai. Tai tikrai nėra blogas kremas, bet iš tiesų žinau geresnių šios kainos kategorijos kremų.
VERDIKTAS: nekartotinas

Nors kaukė yra dviejų dozių pakuotės, tačiau rugsėjį sunaudojau tik vieną jo dozę ir jau pasakojau jums, kodėl ji man patinka: po naudojimo veido oda tampa nepaprastai skaisti ir švari, švelnesnė ir lygesnė ir truputį drėgnesnė. Žodžiu vizualiai atrodo iš tiesų puikiai.
Vietoj jos: bet kuri turima vienkartinė veido kaukė (pabaigus antrą šio produkto dalį)
VERDIKTAS: kartotina

Kūno, plaukų priežiūra


Kad ir kaip taupiai naudojame mums itin patinkančius produktus, tačiau viskas anksčiau ar vėliau baigėsi. Mano, vasaros metu itin pamėgta, dušo želė su bijūnai baigėsi. Ji iš tiesų švelniai prausia kūno odą, bet nuostabiausias dalykas yra kvapas: kas kartą duše tiesiog "kaifavau", kaip malonu ją naudoti.
VERDIKTAS: kartotina

Labai dviprasmiškas produktas: kai kas jame man patiko, o kai kas ne. Tad aš susižavėjau produkto natūralesne sudėtimi, tolygiu pasiskirstymu, greitu įsigėrimu bei priemone, kuri visiškai netepa mano drabužių. Tačiau man visiškai nepatiko aukšta kaina, kai kurie sudėtiniai ingredientai ir blogiausia, labai trumpa, vos 3-4 valandų apsauga nuo nemalonaus kvapo.
VERDIKTAS: deja, bet nekartojamas

Purškiklį naudojant kasdien pastebėjau, kad priemonė labai gerai apsaugo plaukų spalvą nuo blukimo. Man asmeniškai net po poros mėnesių plaukučių spalva atrodė beveik taip pat, kaip po dažymo, o išlaikyti šviesią plaukų spalvą ilgesnį laiką yra iš tiesų sudėtinga. Nors priemonė žada maitinti ir drėkinti plaukus, tačiau tokio efekto pastebėjimui man reiktų didesnio kiekio ir ilgesnio naudojimo laiko.
VERDIKTAS: tikriausiai kartotinas

Naudojant dantų pastą mano dantukai buvo gerokai švaresni ilgesnį laiką, mažiau kaupiasi apnašos. Burnos ertmė tampa švaresnė ir gaivesnė, nepaisant to, kad dantų pasta neturi stipriai griaužiančio mėtinio skonio.
VERDIKTAS: kartotina


Nežinau, man tiesiog nepatinka šie balzamai. Apskritai, aš nesu spalvoto lūpų balzamo mėgėja, tačiau jei kiti efektai man patinka, naudoti galiu. Šiuo atveju man labiausiai nepatinka tai, kad naudojant priemonę ją reikia vis tepti ir tepti, nes efektas labai trumpalaikis. Po padengimo prabėgus kuriam laikui lūpos jaučiasi dar sausesnės nei prieš tai... 
VERDIKTAS: nemanau, kad kartotinas

Man šis šepetėlis iš visų Oriflame kompanijos turėtų šepetėlių paliko didžiausią įspūdį: tokį patogu įsimesti į kosmetikos krepšelį be baimės ištepti kosmetinės vidų. Nors šepetėlis metė pavienius plaukelius ir buvo labai netolygiai nukirptas, tačiau man iš tiesų patiko. Deja, šiuo metu šereliai pernelyg nusidėvėjo ir tapo itin šiurkštūs veido odai. Tepant produktą atrodo, kad pudrą tepu šiurkščiu ir nemaloniu, netgi aštriu prietaisu. Laikas atsisveikinti...
Vietoj jo: įsigijau tokio pat tipo, ištraukiamą šepetėlį iš Avon
VERDIKTAS: kartotinas

Po kiek daugiau nei 1,5 metų pigaus 15 vnt. kosmetinių šepetėlių rinkinio, nusidėvėjo pirmasis šepetėlis, kurį laikas išmesti. Manau kad kempinėlė jau buvo gerokai padilusi, o kai ploviau šepetėlius ir pastebėjau skylutes kempinėlės galvutėje.
VERDIKTAS: kartotinas

15. Juodos spalvos akių šešėlių aplikatorius
Net neįsivaizduoju, iš kur šis šepetėlis. Jei teisingai pamenu, rinkinukas buvo parduodamas su kosmetine, kurios aš norėjau, o šepetėliai man buvo neaktualūs. Beveik iš karto išmečiau kitus šepetėlius, o šį pasilikau naudojimui. Visgi, man niekad nepatiko šio šepetėlio kempinėlė ir iš dalies džiaugiuosi kad kempinėlė ėmė plyšti.
VERDIKTAS: nekartotinas

Tai nėra tas tušas, kurį pasirinkčiau net nesuabejojusi. Man labai trūko efektingesnių blakstienų efekto ir rietimo, apimties bei tankumo. Iš esmės tušas dažo gana natūraliai. Prieš išmetant tušą jis buvo gerokai padžiūvęs, tad kaskart dažantis ant blakstienų imdavo susidaryti gumulėliai, priemonė netolygiai padažydavo. Ir man atrodo, kad ji baigėsi gerokai greičiau nei kiti tokio tipo blakstienų tušai.
VERDIKTAS: galbūt kartotinas

Nepatiko ir nesupratau šios priemonės veikimo principo. Man atrodo, kad tai paprasčiausiai bevertė ir nereikalinga priemonė nagams.
Vietoj jo: kol kas (ir tikriausiai visam) nieko
VERDIKTAS: nekartotinas

18. Balto plastiko pedikiūro lazdelė
Turėjau kelias tokias, bet man labiau patinka apelsinmedžio lazdelės, nes jos švelnesnės ir patogesnės naudoti. Ši metama lauk, nes nusidėvėjo nusmailintas pedikiūro lazdelės galiukas.
Vietoj jos: turiu dar vieną ar dvi tokias pat
VERDIKTAS: turimas sunaudosiu, bet plastiko lazdelių nebepirksiu

19. Maža violetinė stambaus grubumo dildė

20. Maža rožinė vidutinio grubumo dildė

21. Ilga rožinė vidutinio grubumo dildė
Visos šios dildės yra iš didžiulio mano mylimo rinkinio. Nors jos nusidėvi labai greitai, tačiau patogios naudoti ir nelaužo nagų lako plokštelės.
Vietoj jų: kitos iš to paties rinkinio
VERDIKTAS: mielai kartotinos

Veido priežiūros mėginiai

Mėginys. 2 x 4 ml
Patiko, nes suteikia odai daug gaivumo ir švaros, išvalo poras. Apskritai maloni veido odai. Jei turėčiau riebią ar mišrią odą tikrai įsigyčiau pilną pakuotę.
VERDIKTAS: kadangi netinka mano odos tipui, tuomet ne

Mėginys
Naudodama paakių kremo mėginius supratau, kad susidaryti nuomonę iš mažo kiekio yra ganėtinai sunku. Šis produktas drėkino paakių odą ir ją maitino, tačiau man nepatiko, kad dirgino paakių odą, ypatingai jei patekdavo arčiau vandens linijos.
VERDIKTAS: tikriausiai ne

Mėginys. 2 x 1 ml
Deja, bet šis paakių kremas man pasirodė visiškai neįsimintinas... Taip, jis drėkina ir maitina, nealergizuoja ir neerzina, bet tai tikriausiai viskas, ką galiu pasakyti apie šį produktą.
VERDIKTAS: tikriausiai ne


Mėginys. 1 ml

Tai pats stipriausias paakių srities mėginys, kurį naudojau pastaruoju metu. Jis stangrina, skaistina ir drėkina paakių odą. Apskritai, to paties kremo kiekio man pakanka ilgiau nei kitų mėginių, vadinasi ir naudojasi skalsiau.
VERDIKTAS: kartotinas

Mėginys. 1,5 ml
Pats geriausias iš visų šį mėnesį naudotų paakių srities kremų mėginių ir mano odai tiko labiausiai. Man patinka jo konsistencija, gaivinamasis efektas, po kurio oda atrodo gaivesnė, gražesnė ir pailsėjusi.
VERDIKTAS: kartotinas
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Šiam kartui tiek pabaigtų produktų.




Ačiū, kad skaitote,

Linksmo penktadienio vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Nepatiko Garnier kremas? O man koks fainas kaip tik dabar nodoju, baigiu subaigti - nuostabus!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Deja, nepatiko... Man jis taip ilgai geriasi į odą, kvapas išlieka per ilgai o ir naudos mano odai labai mažai. O kaip jums su gėrimosi procesu?

      Panaikinti
  2. Man viskas puikiai, keista, kad sunkiai geresi

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą