Rugsėjo mėnesio kosmetinės naujienos ir Ebay pirkiniai #13/15

Šiandien noriu pristatyti naujausius, praeito (rugsėjo) mėnesio pirkinius ir naujienas mano kosmetikos lentynoje. Ir šį mėnesį mane pasiekė keli siuntinukai su užsakymais iš Ebay, todėl parodysiu ir juos.

Man kartais keista, kodėl žmonės rezga intrigas, kuria pasakas ir stengiasi iš visų jėgų apjuodinti kitą asmenį? Kam viso to reikia? Sukelti įtampą? Pasiekti kažkokių savo tikslų? Kodėl žinant tik faktą prikurpiama ir apmezgama įvairiausiomis istorijomis ir stengiamasi , kad žmogus atrodytų kaltas ir negeras apskritai visų aplinkinių akyse? Nesuprantu tokių žmonių, nemėgstu intrigų ir apkalbų. O kam visa tai? Kam apsunkinti savo gyvenimus? Ar galutinis rezultatas tokius žmonės tenkina, ar jie jaučiasi apsunkę ir pavargę savo paties prikurtuose meluose???

Gana apie visa tai, kas nemalonu ir visai nesmagu,geriau keliaujame prie mano naujausių pirkinių, kurie šį kartą man atrodo tikrai logiški ir gana gerai apgalvoti, galbūt išskyrus vieną ar kitą pirkinį. 😊

Kūno priežiūra

Net neįsivaizduoju, ar čia vyriškas ar moteriškas produktas, bet pirkau jį tikrai ne plaukams, o savo kūnui, nes kvepia gaiviai ir maloniai: citrina ir mėtomis. Visai ne citrusais, bet labai maloniai gaiviai.
Pirkau: Maxima
Kaina: 2,02 EUR  (6,99 Lt)

Rankų priežiūra


Kiek anksčiau nei planavau atkeliavo mano rankų kremas iš Korėjos. Specialiai ieškojau mažesnio dydžio pakeisti rankinėje gyvenantį L'occitane vilkdalgių kremą.
Pirkau: Ebay pardavėjo nuoroda ČIA
Kaina: $ 4,93 arba 3,57 EUR (12,33 Lt)

Kadangi turiu premijų pasą, šį rankų kremą gavau dovanų. Nekantrauju išbandyti.
Pirkau: VIVI kosmetikos parduotuvėje
Kaina: vertė 13,00 EUR (44,93 Lt). Aš jį gavau dovanų.

Mano mylimas rankų šveitiklis sparčiai senka ir aš ėmiau ieškoti variantų jam pakeisti. Pirmasis mane sudominęs produktas buvo būtent šis, iš Planeta Organica.
Pirkau: Elevita
Kaina: 2,89 EUR (9,98 Lt)

Kojų priežiūra

Man reikia naujo pėdų kremo, o kadangi pamačiau kremą su mano mylimu jazminu, tad tikiuosi ne tik dieviškai gardaus aromato, tačiau ir puikaus poveikio pėdoms.
Pirkau: Elevita
Kaina: 2,26 EUR (7,80 Lt)

Man labai patinka šios linijos įpakavimas su užsukamu nedideliu dangteliu. Produkto etiketė sako, jog tai 100% natūralus produktas, todėl darydama užsakymą Elevita elekroninėje parduotuvėje, nusprendžiau užsisakyti ir šį produktą.
Pirkau: Elevita
Kaina: 0,95 EUR (3,28 Lt)

Veido priežiūra

Kaina: 40,00 EUR (138,11 Lt)

Kaina: 66,00 EUR (227,88 Lt)

Kaina: 40,00 EUR (138,11 Lt)

Man labai gaila, kad neturėjau galimybės dalyvauti Amway kosmetikos dehidratuotai odai pristatyme ir renginyje, tačiau kompanija man vistiek pasiūlė išmėginti jų naują produkciją. Žinoma, turėdama normalią į dehidrataciją linkusią odą, aš su malonumu sutikau išbandyti jų gaminius ir iš karto, kai galėsiu pilnai įvertinti produktus, būtinai parašysiu atsiliepimą apie šias tris priemones.

Veido priežiūra

Prausimosi veido putas įsigijau lankydamasi veido būklės tyrimo metu. Šiuo produktu domiuosi jau senokai, tačiau mane kiek gąsdina tai, kad produktas vietoj geltonos spalvos tapo žalsvai purvinas. Įdomu, ar tai normalu ir ar galiu saugiai naudoti produktą?
Pirkau: VIVI kosmetikos salelėje
Kaina: 12,00 EUR (41,43 Lt)

Niekad pati nebūčiau sugalvojusi nusipirkti tokio tipo drėgnų servetėlių. Aš jas gavau dovanų, todėl su malonumu išbandysiu.
Pirkau: Elevita
Kaina: negaliu pasakyti, kadangi mano užsakymo metu galiojo akcija, kurios metu už 0,01 EUR gavau šias drėgnas servetėles

Veido priežiūra - kaukės


Ši veido kaukė skirta skaistinti ir šviesinti veido odą.
Pirkau: ebay.com
Kaina: 2 x $1,99 arba 0,93 EUR (3,21 Lt)

Korėjietiška veido kaukė pavargusiai veido odai.
Pirkau: ebay.com
Kaina: $1,99 arba 0,93 EUR (3,21 Lt)

Drėkinanti, švelninanti, suteikianti elastingumo ir didinanti deguonies kiekį odoje kaukė pavargusiai, spindesį ir gyvybingumą praradusiai odai.
Pirkau: ebay.com
Kaina: $1,99 arba 0,93 EUR (3,21 Lt)

Lėtinanti odos senėjimo procesus, skatinanti odos elastingumą veido kaukė suteikianti odai didžiulę dozę vitaminų.
Pirkau: ebay.com
Kaina: $1,99 arba 0,93 EUR (3,21 Lt)

Aš myliu Montagne Jeunesse veido kaukes ir praktiškai visos jos suteikia man malonias akimirkas, o mano odai drėgmės, švelnumo, švarumo pojūtį. Šį kartą bandysiu maitinančią ir raminančią veido kaukę.
Pirkau: Eurokos
Kaina: 1,45 EUR (4,99 Lt)


Labai norėjau kelių skirtingų eterinių aliejų į savo aromatinę lempą, taip pat karštai voniai namie. Esu tikra, kad panaudojimo būdų labai daug. Išsirinkau labiausiai patinkančius aromatus.
Pirkau: Elevita
Kaina: 5,29 EUR (18,27 Lt)

Jau pasakojau jums apie tikrai neprastą priemonę ir būdus, kaip ja naudojantis galima greitai susitvarkyti nagų odeles nemirkant viso nago. Nors pastarasis buteliukas pasibaigė dar rugpjūtį, bet identiškai tokį pat nusipirkau tik dabar.
Pirkau: Maxima
Kaina: 1,59 EUR (5,49 Lt)

Šis produktas nėra jokia naujovė mano kosmetinėje. Esu šią priemonę bandžiusi ir anksčiau, ir kiek pamenu, po gydymo ciklo produktas visada pasiteisindavo, todėl nusprendžiau kiek sustiprinti nagus ir įsigyti būtent tokį stipriklį.
Pirkau: iš Avon kompanijos konsultantės
Kaina: pilna kaina 4,30 EUR (14,85 Lt)


20. MATTES ausų krapštukai, 200 vnt.
Nepriklausomai nuo firmos, mano vonioje ausų krapštukai būtini: man vis prisireikia pavalyti veidą išsitepus tušu ar padailinti antakius, o kur dar kitos panaudojimo galimybės....
Pirkau: Eurokos
Kaina: 0,75 EUR (2,59 Lt)

21. Dantų pastos, rankų kremo ar kitos tūbelės spaustukas
Metalinis "raktas" skirtas suspausti produkto likučius link atidarymo angos ir taip išnaudoti daugau produkto iš tubelių. Man nepatinka netvarkingos dantų pastos tūbelės, todėl dabar galėsiu jas lengvai užspausti iki sunaudojimo vietos, kad dantų pasta nebepatektų į tą pusę, kur produktas jau išnaudotas.
Pirkau: Prisegu nuorodą ČIA
Kaina: $1,89 + $0,49 siuntimas/ 1,79 EUR (6,18 Lt)


22. 925 sidabro žiedas, kurį galima sumažinti ir padidinti
Tiesą pasakius labai abejoju ar tai tikrai sidabrinis žiedas? visgi, praba su 925 yra įspausta viduje, todėl nelabai drįstu ir abejoti. Tikiuosi, tačiau net jei ir nėra, mano nuomone tai nepaprastai mielas žiedelis, atrodantis iš tiesų kokybiškai.
Pirkau: iš Ebay, pardavėjo nuoroda ČIA
Kaina: $1,57 arba 0,89 EUR (3,07 Lt)


23. 18 K auksu padengtas žiedas, kurį galima padidinti
Man jis labai gražus, tiesa, nuotraukoje atrodė ženkliai geriau ir kokybiškiau. Jokios prabos žiedelyje nėra, todėl nežinau dėl medžiagos, ar tai tikrai auksas? Tačiau atrodo stilingai ir elegantiškai.
Pirkau: iš Ebay, pardavėjo nuoroda ČIA
Kaina: $1,20 arba 0,89 EUR (3,07 Lt)


24. Aukso spalvos grandinėlė su pakabučiais
Man patiko kukli, trijų lygių grandinėlė su skirtingais pakabučiais, tiesa, ji labiau dera prie atviresnės palaidinės ar suknelės, todėl manau kad jos dėvėjimui teks palaukti šiltesnių orų. Labai norėjau ją gauti vasarą, nes užsisakiau rugpjūtį, tačiau atkeliavo tik užvakar.
Pirkau: Ebay, pardavėjo nuoroda ČIA
Kaina: $0,99 arba 0,89 EUR (3,07 Lt)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tiek pirkinių ir naujienų šį mėnesį, iš tiesų nei daug nei mažai ir tai, ko reikėjo, arba senai norėjau. Skaičiuojame išlaidas? Iš viso išleista 46,19 EUR (159,48 Lt), nei daug nei itin mažai. Tad aš visiškai patenkinta šio mėnesio pirkiniais.




Ačiū, kad skaitote,

Jaukaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. O geras. Net nežinojau, kad Ebay yra tokie mieli ir pigūs sidabriniai žiedai. Nes kiek žinau, tai jei yra įmušta praba, tai ir turėtų būti sidabras. Nes netikiu, kad kas uižsiminėja prabų padirbinėjimu.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą