EMILY ilgai išliekantis lūpų pieštukas No. 214

Lūpų pieštukus naudoju gana retai, tačiau, kai naudoju, noriu, kad jos veiktų patenkinamai gerai, o šiandien pasakoju apie priemonę, kurios mano nuomone reiktų vengti ir apeiti ratu, pamačius parduotuvių lentynose. Dailus dizainas ir baisus efektas iš Emily.

"Jokio gailesčio, tiesiog išmoktos pamokos"
Citata, autorius nežinomas

Aš retai gailiuosi kažką įsigijusi iš lūpų priežiūros ar dekoratyvinių priemonių, o net jei ir kiek gailiuosi, visuomet surandu, kaip geriau panaudoti ir patogiau pritaikyti priemonę pagal savo reikmes ir poreikius. Tačiau bummt, ir pasitaiko tokių nemalonių priemonių, kurių paskirtis, net ir po kelių naudojimų vis dar neaiški mano kosmetinėje. Tiesą sakant priemonės paskirtis aiški, bet efektas man nepatinka. Plačiau naujame įraše apačioje.



Produktas: EMILY long lasting lip pencil - ilgai išliekantis lūpų pieštukas No. 214
Gamintojas: "Erkul Kozmetik A.S.". Pagaminta Istambul, Turkija
Paskirtis: dekoratyvinė: išryškinti lūpų kontūrą, apsaugoti lūpų dažus nuo išsivaikščiojimo
Tinkamas tipas: visiems tipams
Labiausiai patiko: lengvai brėžia kontūrą
Labiausiai nepatiko: sausina lūpas
Tūris: 4 g.
Kaina*: 1,19 EUR (4,11 Lt)
Kur galima įsigyti: Drogas, www.ceryx.lt

Ką žada gamintojas: Specialios formulės, aukštos kokybės, ilgalaikis lūpų kontūro pieštukas. Plati madingų spalvų gama. Lengvai brėžia kontūrą.


Tradicinės formos pieštuko pakuotė juodos spalvos, man labai primena prieš tai jau aprašytus lūpų kontūro pieštukų iš Golden Rose dizainą. Tiesą sakant, dažnai išimdama pieštuką iš kosmetinės aš nebūtinai ištrauksiu Golden Rose ar Emily pieštuką, nes dizainai iš tiesų labai panašūs.

Pieštuko korpusas ir plastikinis dangtelis juodos spalvos. Man patinka, kad ant jo yra sudėtis, kurią galima greitai rasti ir greitai pasitikrinti sudėtines dalis. Tiesa, jos greitai nusidroš, nes yra prie pat pieštuko galiuko. Patraukliai atrodo ir spalvą beveik atkartojantis rožinis dangtelis/ kimštukas ant pieštuko galo ir aplink jį einanti sidabrinės spalvos juostelė. Tiesa, ant Golden Rose pakuotės visi užrašai buvo auksinės spalvos, o ant Emily - sidabrinės spalvos.


Kvapas. Pieštukas turi silpną vaško kvapą, tačiau tikrai nepadarysiu nusikaltimo, teigdama, kad tai bekvapis produktas. Mat priemonės kvapas labai silpnas ir greitai dingsta.

Konsistencija. Pieštukas ant kūno odos dengiasi gana minkštai, bet ant lūpų padengti minkštai ir dailiai yra sunku - brėžia gana kietai.


Sudėtis: Ricinus Commnunis (Castor) Oil, Caprylic/ Capric Triglyceride, Octyldodecanol, Microcrystalline Wax, Ceresin, Myristyl Myristate, Candelilla Wax, Isopropyl Lanolate, Isododecane, VP/ Hexadecene Copolymer, Methylparaben, Propylparaben, CI 45410, CI 77492, CI 77499, CI 77891.


Poveikis. Lūpų pieštukas turi gerą pigmentaciją: man spalvos iš priemonės tikrai netrūksta. Tiesa, kaip jau minėjau, pieštuko konsistencija gana sausas, todėl prieš dengimą tiesiog privaloma nušveiti lūpas šveitikliu ir pamaitinti balzamu.

Mano pasirinkta spalva ryškiai rožinė, nežinau kodėl tokią pasirinkau? Gal todėl, kad man tokia spalva visad patiko ir neblogai dera su mano veido atspalviu. Be to, mano nuomone tai ryški, jaunatviška spalva.


Taigi, dengiant pieštuką ant lūpų odos ir jį paskirstant (užpildant juo lūpas) jaučiasi beprotiškas sausumas ir kietumas. Net ir nušveitus lūpas šveitikliu, pieštuko spalva vistiek sugeba rasti aplink ką apsivelti: iš kažkur atsiranda išsausėjusios odos. Be to, tik padengtas pieštukas iš karto sukrenta į lūpų raukšleles ir sukuria "Sacharos sausumo" lūpų įvaizdį.

Baisu ar ne? P.S. atsiprašau už savo "pupsikus" ant lūpos (čia aš taip vadinu pūslelinę) - kai tik reikia nufotografuoti lūpas, aš vis įgaunu kažką panašaus. O iš tikro, vyrui iškilo seniau, todėl prašiau vyro laikinai manęs nubučiuoti: artėja vaikiuko gimimas, bet jis mane bučiuoja kai aš miegu, o jis grįžta po darbo. Tad normalu: ėmė ir iškilo... Žodžiu, tikiuosi jums netrukdo...

Ir būtų gerai, jei tik būtų tik įvaizdis; aš pastebėjau, kad lūpos po pieštuko padengimo siaubingai sausinamos. Jau po gerų 20-30 minučių pajaučiu skausmingą išsausėjusių lūpų pojūtį, tad priemonė labai akivaizdžiai sausina ir tarsi ištraukia visą drėgmę iš jų.

Tačiau turiu pastebėti ir teigiamus pieštuko efektus - be spalvos, kuri man labai patinka. Tai, kaip ir žada gamintojas, pieštukas išlieka labai ilgai. Jei GR pieštukai išlaiko iki 5 valandų, tai Emily pieštukas ant lūpų matomas visą dieną. Net geriant ir valgant išlieka ant lūpų ir ant stiklinės nelieka jokių priemonės žymių (beveik). Tačiau ar aš noriu tokio sausinimo visą dieną? Nea... Galbūt pieštukas puikiai tiktų lūpų kontūrui, tačiau vėlgi, dėl sausumo jis sunkiai brėžia gražų ir tolygų kontūrą. Reikia labai pasistengti norint gražaus kontūro.


Aš taip pat bandžiau dengti spalvą ir ant jos lūpų dažus, tai toks būdas atrodo prastai, nes atrodo, kad priemonė išsausina ir lūpų dažus. Vienintelis naudojimo būdas, kuriuo dar galima dažytis yra užpildyti lūpas pieštuko spalva ir dengti ant viršaus skaidrų lūpų blizgesį (aš dažniausiai dengiu Missguided). Tačiau net ir skaidrią blizgią priemonę ant lūpų reikia dengti labai dažnai, kad lūpos neatrodytų labai labai sausos.


Aš nerekomenduoju pieštuko ir jis man iš viso nepatinka. Gal sunaudosiu kontūrui brėžti (labai pasistengus) arba paprastesniam variantui pieštukas + skaidrus blizgesys ant lūpų. Tačiau net ir  šiuo variantu nesu patenkinta. Pieštuko rekomenduoju vengti...




Ačiū, kad skaitote,

Smagaus mažojo savaitgalio vakaro,
Gėlėta kosmetinė


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai