GREEN PHARMACY/ ZELIONAJA APTEKA "Foot Care" pėdų šveitiklis su abrikosų kauliukais ir Europinio kėnio aliejumi

Sodrus kėnių aromatas, kurio vengia dauguma kosmetikos gamintojų maloniai nuteikia ir atpalaiduoja po sunkios ant kojų praleistos dienos... Šveitiklis iš Zelionaja Apteka kompanijos ir nuomonė apie jį.

"Miškas suteikia širdims švelnumo. Jūs tampa vieningas su mišku. Čia nėra vietos nei godumui, nei pykčiui"
Pha Pachak

Naudodama ir testuodama šį produktą aš vis, su kiekvienu naudojimo kartu patirdavau "deja vu" jausmą, kad aš jį jau naudojau, jau žinau, kas bus po šveitimo, kaip šveis, tik aromatas buvo nepažįstamas ir labai malonus uoslei. Ilgokai bandžiau prisiminti, kada pirkau tokį šveitiklį, o gal jis tiesiog kažką primena? Galiausiai radau, jei smalsu, - kviečiu paskaityti, ką jis man primena ir kaip veikia.



Produktas: GREEN PHARMACY/ ZELIONAJA APTEKA "Foot Care" pėdų šveitiklis su abrikosų kauliukais ir Europinio kėnio aliejumi
Gamintojas: "Elfa Pharm" Sp. Pagaminta Kijevas, Ukraina
Paskirtis: pašalinti negyvas odos ląsteles nuo pėdų
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: neblogas kainos ir kokybės santykis
Labiausiai nepatiko: nesaugi sudėtis
Tūris: 100 ml
Kaina*: 0,99 EUR (3,42 Lt)
Kur galima įsigyti: Eurokos, Martina

Ką žada gamintojas: Kojų šveitiklis su abrikoso aliejumi, susmulkintais abrikoso kauliukais, eteriniais kėnio ir arbatmedžio aliejais, vaisių rūgštimi, mentoliu ir kamparu. Dėl abrikoso kauliukų šveitiklis minkština ir lygina kojų odą. Be to, mažina nuovargį, tonizuoja, mažina nuospaudas. Arbatmedžio aliejus pasižymi priešgrybelinėmis savybėmis. Šveitiklis puikiai masažuoja jūsų kojas, gerina kraujotaką, oda geriau pasisavina maitinamąsias medžiagas. Oda tampa lygi, minkšta ir prižiūrėta.
Naudojimas: tepti ant drėgnos kojų odos. 3-4 minutes pamasažuoti ir nuplauti vandeniu. Patariama naudoti 2-3 kartus per savaitę.


Paprasta, minkšta plastikinė pakuotės dizainui žavesio suteikia piešti augaliniai motyvai ant pakuotės priekio. Mano akiai dizainą gadina geltona ir persikinė juosta apačioje. Apskritai, pakuotės dizainas nėra kažkuo labai ypatingas, bet man asmeniškai labai patinka tie piešti augaliukai ir jų dalys.

Tūbelės nugarėlėje visa reikalinga informaciją apie produktą, tiesa, man naudingesnis lipdukas lietuvių kalba, nes jei dar lenkiškai galiu paskaityti, tai rusiškai sunku, o ukrainietiškai juo labiau.

Pakuotės apačioje yra atsukamas baltos spalvos dangtelis, po kuriuo esanti anga buvo apsaugota folijos juostele. Puiku, vadinasi aš pirmoji atidarau pakuotę. O jei kalbant apie dozavimo angą, tai tikriausiai reiktų paminėti, kad ji gana maža, bet visai tinkama priemonės konsistencijai.



Kvapas.  Labai savotiškas, augalinis kvapas nėra intensyvus, tačiau patiks tikrai ne visoms. Man jis labai primena kėnius, o jei niekad jų gyvenime neuostėte, tai kad lengviau būtų įsivaizduoti, kvepia kaip pušų - eglių tarpinis variantas, arba sodrus spygliuočių aromatas. Man asmeniškai tokie kvapai labai patinka ir aš jais visuomet mėgaujuosi.

Konsistencija. Pėdų šveitiklis iš esmės yra baltos spalvos kreminė masė, kuri primena kremą ir supa šveičiamąsias daleles. Šveitiklio dalelės rudos spalvos, gana stambios ir aštrokos.


Sudėtis: Aqua, Paraffinum Liquidum, Prunus Armeniaca Seed Powder, Glycerin, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Glyceryl Stearate, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Abies Alba Leaf Oil, Camphor, Menthol, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Parfum, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Geraniol, Citronellol, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional.


Poveikis. Pirmą kartą panaudojus šveitiklį mane aplankė toks deja vu jausmas, kad aš jau jį bandžiau, na gal ne jį, bet kažką labai labai panašaus. O aš puikiai žinau, kad paprastai mėgstu išbandyti skirtingus dalykus ir tikrai nepirkčiau tokios pačios priemonės. Na ką, po 2 ar 3 bandymo aš nusprendžiau peržiūrėti tinklaraščio įrašus su pėdų šveitikliais, gal rasiu užuominą, ką jis man primena. Ir radau!! Pasirodo, aš jau bandžiau šios kompanijos pėdų šveitiklį, tik kompanijos pavadinimas buvo lotyniškomis raidėmis ir angliškai, ir priemonė buvo visai kito kvapo. Net sudėtis identiška, o skiriasi tik pakuotės, kvapas ir pagaminimo vieta: anas gamintas Lenkijoje, o šis - Ukrainoje. (apie praeitą šveitiklį galima paskaityti ČIA).


Iš esmės aš nenoriu per daug kartotis, nes efektas yra tiesiog identiškas jau prieš tai bandytam. Dėl pernelyg didelio kreminės masės kiekio, šveitiklio reikia dvigubai daugiau nei įprastai, kad būtų galima normaliai pašveisti pėdas ir pabandyti pašalinti negyvas ląsteles. Tačiau iš esmės šveitiklis savo funkciją atlieka: šalina negyvas ląsteles, pėdos tampa švelnesnės, atpalaiduojama pėdų oda. Tad mano nuomone kainos ir kokybės santykis yra tikrai neblogas, verta išbandyti, nepamirštant ir iš anksto nusiteikiant, jog priemonė labai greitai baigsis ir jos reikės gana daug.


Visai neblogas ir visiškai nebrangus šveitiklis, atliekantis savo darbą. Žinoma, jo pakaks labai trumpam ir tam reikia nusiteikti dar prieš naudojimą. O šiaip man neblogas kainos ir kokybės santykis.




Ačiū, kad skaitote,

Gražaus trečiadienio vakaro,
Gėlėta kosmetinė


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai