MY TIME "Sensitive" skystas muilas "Cinnamon & Jacaranda"

Šiandien trumpai dar pasipasakoju sau, o kartu gal ir kitiems apie visai neblogą, didelio kiekio ir nedidelės kainos muilą, kuris stebina savo nuostabaus grožio pakuote (man) ir kiek liūdina dėl silpno ir trumpai išliekančio aromato... Žodžiu labai trumpas įrašas apie MY TIME skysto muilo privalumus ir trūkumus.



Produktas: MY TIME "Sensitive" skystas muilas "Cinnamon & Jacaranda"
Gamintojas: "Bio Cosmetic Sweden sp. zo. o." Pagaminta Lenkijoje
Paskirtis: nuprausti odą, pašalinti nešvarumus
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: geras kainos ir kokybės santykis
Labiausiai nepatiko: prasta gaminio sudėtis
Tūris: 500 ml
Kaina*: 0,99 EUR (3,42 Lt)
Kur galima įsigyti:  Martina

Ką žada gamintojas: Skystų muilų kolekcija, kuri užtikrina švelnų prausimą ir ilgai išliekančią gaivą. Specialiai sukurta muilo formulė drėkina odą. Įvairūs kvapai ir dizainai leis kiekvieną kartą išsirinkti kažką ypatingo: levandų ir agurkų žiedai, mėlynių ir bijūnų žiedai. Vasarą muilas išleidžiamas ir limituoto leidimo pakuotėmis: magnolia & lychee (magnolijos ir ličių) bei cinnamon & jacaranda (cinamono ir jakaranda).


Skystas muilas supakuotas skaidraus plastiko pakuotėje, ant kurios priklijuota etiketė. Iš tiesų, etiketė man nepaprasto grožio: augaliniai motyvai, ryškūs mergaitiški drugeliai ir intensyvios spalvos atrodo itin dailiai. Pakuotė itin pagyvina vonios kambarį, ypatingai, kai pasiilgstame vasaros už lango. Man ji visa primena vasarą. Jei trumpai - dozatorius baltos spalvos, patogus, nestringa, dozuoja vienodu kiekiu kas kartą.

Kvapas. Pamačiusi nuostabiai vasarišką pakuotę aš tikėjausi ir ryškaus, vasariško aromato. Tačiau čia buvo pirmas mano nusivylimas: kvapas nėra intensyvus. Jis lengvas, po rankų prausimo išlieka trumpai. Aiškiai užuodžiu citrusinį kvapą, bet tikriausiai man aromatas asocijuojasi ir su saldainiais - guminukais.

Konsistencija. Muilas gelsvos skaidrios spalvos. Aš manau, kad produktą galima būtų apibūdinti kaip želinė, bet ta konsistencija nelabai atitinka želė: man ji gerokai skystesnė, tarsi kiek praskiesta.


Sudėtis: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Cocamidopropylamine Oxide, Parfum, Limonene, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Tetrasodium EDTA, CI 19140, CI 42090.


Poveikis. Muilas tikrai gerai ir švariai prausia rankas. Tačiau ką iš karto pastebėjau, jog vieno dozatoriaus paspaudimo nepakanka rankoms nusiplauti: man visuomet reikia 2 paspaudimų. Muilas nesausina, arba labai nežymiai sausina rankų odą. Aš kažkokio papildomo sausumo tikrai nepastebėjau, bet aš nuolat tepu kremus rankoms, todėl galėjau nepastebėti kokio nežymaus sausinimo efekto, nes teoriškai, nagrinėjant sudėtį, produktas turi sausinančių ingredientų.

Aromatas išlieka neilgai, dingsta nuo odos per kelias minutes. Odos drėkinimo ar dar kažkokio efekto nepastebėjau. Tiesiog įprastas muilas: rankas nuplauna, nešvarumus pašalina. Ar reikia tikėtis daugiau?


Man labai patinka šio gaminio didelis kiekis, nedidelė kaina ir akiai maloni pakuotė. Deja, bet aš asmeniškai norėčiau intensyvesnio ir ilgiau išliekančio aromato. Nors teoriškai, pagal nesaugius sudėties ingredientus, muilas turėtų sausinti odą, bet sausinimo nepajutau. Tiesiog tai gerai rankas plaunanti priemonė su neblogu kainos ir kokybės santykiu.




Ačiū, kad skaitote,

Ramios nakties,
Gėlėta kosmetinė


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai