MALIE SYSTEM korėjietiškos veido kaukės: ko iš jų tikėtis? kokias rinktis?

Korėjietiškų, lakštinių (ar medžiaginių) veido kaukių iš Malie System kompanijos išbandžiau jau ne vieną ir ne dvi, man atrodo, kad šiuo metu esu išbandžiusi bene visas šios kompanijos lakštines kaukes, tad turėjau daug galimybių ir progų palyginti kaukes viena su kita. O ir per daugiau nei metus laiko, naudojant kaukę, pastebėjau, kad poveikis mano odai per laiką tapo ne tik momentinis, tačiau naudojant pastoviai - ilgalaikis ir pastebimas.

Tad pagalvojau, kad galbūt tokio pobūdžio įrašas būtų įdomus ir naudingas planuojančioms įsigyti korėjietiškų kaukių, tačiau nežinančioms, ko iš jų tikėtis, kokią geriau rinktis, o gal bandyti kaip aš - kelias iš eilės?
P.S.  šiame įraše bus kalbama tik apie Malie System kompanijos medžiagines veido kaukes.


Pirmiausia noriu priminti, kokias veido kaukes išbandžiau ir kokį efektą kiekviena jų žada:



Nors kaukės žada labai daug skirtingų efektų veido odai, tačiau, nežinau, ar dėl to, kad bandžiau daugumą tik po vieną kaukę, tačiau praktiškai antrasis poveikis, papildomas poveikis, buvo praktiškai nejaučiamas. Visada, su visomis kaukėmis jaučiau drėkinimą, oda visuomet atrodė atgaivinta ir visuomet labai švelni. Tačiau nei kažkokio ypatingo stangrinimo, kovos su raukšlėmis nepajutau iš kaukių, kurios tai žadėjo, bent jau ne tiek, kad prisiminčiau. 

Tačiau manau, kad ilgesnį laiką naudojant vieno tipo pasirinktą veido kaukę ilgesnį laiką, tikriausiai galima sulaukti gerų, žadamų rezultatų. Apskritai, per daugiau nei metus laiko, reguliariai naudojant šios kompanijos veido kaukes, dingo mano odos pasausėjimai ir šerpetojimai. Matu, kad jau kuris laikas oda atrodo gražiau, prisotinta drėgmės ir visiškai nebesausėja. Baisu net pagalvoti, kas bus po kiek laiko, nebenaudojant kaukių. Tikiuosi išsausėjimai negrįž. Labai smagu turėti odą, nekamuojamą sausumo. 


Visos veido kaukės lakštinės, ir visos atrodo taip, kaip paveikslėlyje viršuje: su iškirptomis angomis akims, burnai, nosies sričiai. Visos jos sunkiai tinka europiečių veido formai, reikia ilgai lipdyti, derinti, pralenkti, užlenkti, ištempti, tačiau priderinti galima. Visgi, kartais, naudojant šias kaukes tai mane nervindavo. Visų jų veikimo principas vienodas, tiesą pasakius, kai atidžiau pasižiūri kaukių sudėtines dalis, suvoki, kad jos viena nuo kitos skiriasi tik vienu ingredientu - pagrindiniu kaukės ingredientu, pavyzdžiui, jei su sraigėmis - bus sraigių ekstraktas, jei su žaliąja arbata - arbatos ekstraktas ir t.t. Man tik keista, kad tas augalinis, gyvūninis ar ekstrakto komponentas dažniausiai užrašytas angliškai, - matyt Korėjoje negalioja reikalavimai sudėtines dalis rašyti lotyniškai. 

Iš tikro, man tas sudėties vienodumas atrodo šiek tiek įtartinai: ką kitokio kaukė gali pasiūlyti nuo prieš tai buvusios, kai skiriasi 1 ingredientu, ir nesvarbu, kad jis pagrindinis kaukės ingredientas, jis visuomet sąraše antras nuo galo, vadinasi jo mažai, ir poveikis tikriausiai nėra labai didelis.


Šiaip, kaip kaukės jos man patinka - gilus ir stiprus odos drėkinimas yra būtent tas efektas, kurio man visuomet reikia ir drėgmė yra tai, ko nuolat trūksta mano odai. Aišku, visuomet galima ieškoti kabliukų ir minusų viename ir kitame produkte, tačiau galutiniame rezultate, norisi pasakyti, kad vertinčiau 60/40 - geriau nei vidutiniškai, bet iki labai gerai tikrai trūksta. Viena vertus, po kurio laiko aš norėčiau jas dar kartą naudoti, tačiau iš kitos pusės - sukurta daugybė veido kaukių, kurias net norėdama nesugebėčiau išbandyti per visą savo gyvenimą, todėl tikriausiai rinkčiausi išbandyti kitokias priemones.




Ačiū, kad skaitote,

Ramios nakties,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai