PAESE drėkinantis makiažo pagrindas - geriausias kompanijos produktas sausiaodėms

Dar senai, kai kažkada dariausi Express makiažą Stiliaus kodo salelėje, man labiausiai patikęs Paese kompanijos produktas buvo būtent makiažo pagrindas su kolagenu, skirtas sausai, jautriai veido odai. Tuomet man pasirodė, jog tai bene tobulas makiažo pagrindas, kai aplink sukosi tik matinį efektą veidui suteikiančios priemonės. Šitas veidui suteikė tokį sveiką spindesį, jog aš planavau, šiek tiek apsimažinus turimų makiažo pagrindų nusipirkti būtent tokį. Neprireikė pirkti atskirai, nes užsisakiau Grožio sistemą su dėžute ir joje radau būtent tą trokštamą priemonę, apie kurios pirkimą galvojau kelis mėnesius. Kadangi jau prabėgo keli mėnesiai nuo sistemos įsigijimo, aš jaučiuosi jau pakankamai gerai ištestavusi produktą ir pasiruošusi plačiau apie jį papasakoti ir jums. Iš karto sakau, kad riebios ir mišrios odos savininkėms šio makiažo pagrindo tekstūra ir savybės tikrai nepatiks, tad šis įrašas labiau skirtas toms, kurios turi sausą, jautrią ar normalią veido odą.

"Tai tie maži dalykai gyvenime..."
Citata, autorius nežinomas


Produktas: PAESE Collagen Moisturizing Foundation - drėkinantis makiažo pagrindas/ kreminė pudra (atspalvis "300 porcelain")
Gamintojas: "Euphora". Pagaminta Lenkijoje
Paskirtis: dekoratyvinė - veidui
Tinkamas tipas: sausai-normaliai odai
Labiausiai patiko: suteikia sveikai atrodančios odos efektą
Labiausiai nepatiko: prastai maskuoja
Tūris: 30 ml
Kaina*: 19,98 EUR
Kur galima įsigyti: Stiliaus kodas, Grožio draugas, Pigu.lt
Įvertinimas: 5/5

Ką žada gamintojas: Spindinčios faktūros sudėtyje esantis ALOE VERA ekstraktas bei D-Pantenolis, mažina odos dirglumą. Ilgai išliekanti bei intensyviai maskuojanti pudra, tiks net sudirgusiai odai.Naudojant šį produktą suteiksite ne tik malonų, raminantį poveikį odai, bet ir išgausite lygios ir švytinčios odos efektą.

KOLAGENAS
Aktyviai drėkina viršutinį odos sluoksnį-epidermį.

VITAMINTAI A, C ir E
Užtikrina odos maitinimą bei apsaugą nuo UV spindulių.

D-PATENOLIS
Ramina, mažina odos dirglumą.

ALIJOŠIAUS EKSTRAKTAS
Ramina, drėkina sudirgusią odą bei apsaugo nuo neigiamų išorinių veiksnių poveikio.



Makiažo pagrindo pakuotė, tiksliau buteliukas stiklinis, todėl aš asmeniškai tokios tikrai neimčiau į kelionę, mieliau rinkčiausi kelionėms plastikines pakuotes. Atsukamas buteliukas su juodu dangteliu, jis turi tvirtą plastikinę mentelę, su kuria paimame reikiamą gaminio kiekį. Man asmeniškai daug patogiau būtų naudoti priemonę su pompa, tačiau jau baugiu priprasti prie tokio naudojimo. Tiek, kad atsukus visuomet sustoju akimirkai ir suabejoju: kur su mentele reiktų tepti produktą, kad į gaminį pakliūtų kuo mažiau bakterijų: ant kempinėlės, ar tiesiai ant veido odos, o gal pirma tepti ant pirštų ir tada ant kempinėlės? Manau, kad tokio tipo dozatoriai dedami profesionalams skirtose priemonėse, mentele tepame ant paletės, o paskui nuo paletės dedame ant veiduko. Tačiau tokios paletės aš neturiu, o kol kas ir nemanau kad reikia (nors, iš kitos pusės būtų labai patogu maišyti skirtingų atspalvių pudras). 

Kalbant apie dizainą, šį kartą mes rasime visus ingredientus ant pakuotės, taip pat ir visą reikalingą informaciją anglų ir lenkų kalbomis. Paprastai užrašai lenkų kalba man nekelia didelio pasitikėjimo, tačiau šiam produktui man neužkliūva nė trupučio.


Kvapas. Primena kitus makiažo pagrindus, tačiau kvapas sunkokas ir stiprus, dar kuris laikas jaučiamas ant odos net po produkto padengimo.

Konsistencija. Tiršta, sunki, ir jaučiama nemažai riebumo.


Sudėtis: Aqua, Cyclopentasiloxane, Paraffinum Liquidum, Polybutene, Glycerin, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Lauryl PEG/PPG-18/18 Methicone, Squalane, Tocopheryl Acetate, Soluble Collagen, Panthenol, Retinyl Palmitate, Ascorbyl Palmitate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Aloe Barbadensis Leaf Juice, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Alumina.
+/-: CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77891.


Poveikis. Dėl tirštesnės konsistencijos makiažo pagrindą paskirstyti yra šiek tiek sudėtingiau negu dengiant skystesnes priemones. Aš visuomet visus pagrindus dengiu makiažo dengimo kempinėle, kitaip jau neįsivaizduoju tolygaus ir gražaus padengimo. O ir makiažo pagrindo sluoksnis gaunasi tolygesnis, plonesnis ir gražesnis, atrodo natūraliau ir gaiviau.

Makiažo pagrindas nesukuria kaukės efekto, nors pats atspalvis galėtų būti dar vos vos šviesesnis. "300 porcelain" yra pats šviesiausias, turi šiek tiek gelsvo atspalvio, o po padengimo jis dar šiek tiek oksiduojasi. Kai kalbėjau su konsultante, sakė, kad Paese pudros oksiduojasi iki 0,5 tono, ir tai yra visiškai nedaug, tad namuose, padengus priemonę ant veido jūsų nelauks didelė nuostaba, jog spalva neatitinka jūsų veido atspalvio ir visiškai neatrodo taip, kaip buteliuke.

Apačioje įkėliau nuotrauką su natūraliai atrodančiu veidu. Prašau nekreipti dėmesio į vaikiškai atrodantį lankelį, jį naudoju tik tuomet, kai darausi makiažą arba prausiuosi veidą. Tikriausiai derėjo nusiimti prieš fotografuojantis. 😏 Mane labai neramina mano nosies sritis, kuri atrodo išsausėjusi, tačiau kartu yra keletas inkštirų, kaip ir reiktų kokio šveitiklio, tačiau jau metus tokio nenaudoju. Gal žinote gerą? Vidurinėje nuotraukoje ant veido padengtas tik Paese makiažo pagrindas, jokių maskuoklių nedėjau, tiesiog padengiau, leidau truputį išdžiūti ir nufotografavau. Turiu pasakyti, kad efektas stulbinantis: veidas atrodo sveikai spindintis, gyvybingas ir gražiai atrodantis. Ir galiausiai trečioje nuotraukoje matome jau išbaigtą makiažą su kompaktine pudra užfiksuotu veidu ir pilnu makiažu. Dėl nuotraukų, reikėjo jas daryti vienoje vietoje ir vienu kampu, tačiau šiam kartui yra kaip yra, sekantį kartą pasistengsiu taip ir padaryti.

Nelabai protinga fotografuoti skirtingame apšvietime, tačiau šiuo atveju yra kaip yra

Tik padengus veidą priemone jis atrodo labai blizgus, spindintis ir tarsi riebaluotas. Makiažo pagrindui reikia apie 5 minutes leisti įsigerti ir išdžiūti, ir blizgesys tampa sveikai atrodančiu spindesiu. Aš turiu pastebėti, kad su dabartine mano veido odos būkle man kartais nepakanka priemonės maskavimo. Jis daugmaž vidutinis, bet pasitaiko dienų, kai norisi intensyviau pamaskuoti problemines vietas, ypatingai prieš moteriškas dienas, kai ant veido oda neatrodo tokia graži, kaip įprastai. Čia gelbėja maskuokliai, arba tą patį makiažo pagrindą labai paprasta sluoksniuoti: tiesiog leidžiu padžiūti vienam sluoksniui ir dengiu dar vieną, tuomet maskavimas būna daug geresnis ir mane tenkina. O jei paklausite, ar antras sluoksnis neapsunkina veido odos? Ne, atrodo, taip, lyg su vienu sluoksniu, visiškai lengva ir besvorė. Veidą man apsunkina po to dengiama kompaktinė pudra, kuri tampa stipriai jaučiama ant odos ir visiškai nuima tą gražų sveiką spindesį nuo veido odos. Tad su šiuo makiažo pagrindu aš mieliau nefiksuoju veido ir visus produktus dengiu tiesiog ant makiažo pagrindo, taip išsaugodama veido odos spindesį.

Net ir neužmaskuotas makiažo pagrindas man išlieka visą dieną visiškai nepakitęs, nenubėgęs, nesukritęs į raukšleles ar poras (kuo nepaprastai džiaugiuosi). Aišku, jei jau einu sportuoti, nesitikiu, kad visi produktai išliks idealiai nepakitę, nors prieš sportą visuomet nusivalau visą makiažą, vengdama porų užsikimšimo. Kadangi sportuoju kasdien, pavakare, tai makiažo pagrindas man lengvai išsilaiko apie 10 valandų, tikriausiai išlieka ir ilgiau, tik man niekuomet neprireikia ilgesnio jo dėvėjimo laiko.

Aš nežinau, ką daugiau jums papasakoti? Man atrodo viską jums papasakojau išsamiai ir kiek įmanoma paminėjau visas smulkias detales. Jei kas neaišku, klauskite. O man šitas makiažo pagrindas labai patinka viskuo, bet didžiausią įspūdį palieka tas sveikai atrodančios veido odos efektas su kuriuo aš manau atrodau tiesiog puikiai. Labai geras produktas sausai ir normaliai veido odai. 👌




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai