Patys prasčiausi 2017 sausio - birželio kosmetikos produktai (2017 I d.)

Jau kuris laikas galvoju sudėti nemėgstamus produktus į vieną įrašą, tačiau kaip tuos nemėgstamus atrinkti? Kiek produktų kelti į vieną įrašą? Ar daryti kiekvieno mėnesio mėgstamiausius? O gal sezono? 

Galiausiai iš produktų krūvos į atskirą maišelį pradėjau dėti produktus, kurie man labai labai nepatiko, neatliko jokios funkcijos arba nepaprastai erzino jų poveikis. Produktus, kurių negalėjau prisversti naudoti. Produktus, kurių nuoširdžiai nekenčiau... Šiandien tuos produktus noriu parodyti jums ir pabandyti sukurti nemėgstamiausiųjų įrašą. Patys prasčiausi produktai, kuriuos naudojau nuo šių metų sausio ir nutrūkus kantrybei, nusprendžiau, jog gana.

Sakydamas: "Man taip niekada nebus", užtikrini, kad taip ir nebus. Pamėgink ištarti: "Man taip nutiks!" Tuomet garantuotai nutiks!


Kadangi šitas įrašas toks labai eksperimentinio tipo, tai būtų labai smagu sužinoti jūsų nuomonę, ar jums patinka tokio tipo įrašai? Kiek dažnai tokius norėtumėte matyti? Būtų smagu sulaukti jūsų atsako, tad labai lauksiu jūsų nuomonių, o jei nedrąsu komentaruose, visuomet man galite parašyti asmeniškai 😉


Žiūriu į šitą priemonę ir nesuvokiu, kaip toks prastas produktas galėjo pasiekti rinką... Jis dvokia ir taip, aš suprantu, kad kvapas labai subjektyvus dalykas, tačiau vistiek smirda. O ir šitas įrašas bus labai labai subjektyvus, juk kalbame apie tai, kas nepatiko man. Nežinau, kaip antiperspirantas, priemonė mane turėtų saugoti visą dieną. Tačiau nesaugo tiek, geriausiu atveju pusdienį. Geriasi į odą ilgai, tepa drabužius, jei neleidžiu išdžiūti... Su juo aš nesijaučiu nei gaivi, nei apsaugota, nei švari. Priemonė, kurios nesugebėjau sunaudoti, nuo kurios rietė nosį ir priemonę, kurią beveik pilną metu lauk. Ne! Ne! Ne!

O šitą kremą pabaigti aš sugebėjau, pilnai pabaigti, tačiau nebuvau tuo labai patenkinta. Rankos vis vengdavo šitą produktą imti, vos ne ratu apsukdavau kremo pakuotę, kad galėčiau paimti kurią nors kitą, tik ne šią. Visa tai buvo dėl elementaraus sintetinio, cheminio ir uoslei žiauriai nemalonaus kvapo... Baisu, kaip kvapas gali atbaidyti nuo priemonės naudojimo. Šitas kremas nebuvo labai labai negeras, bet... mane erzino. Na, o jei apie poveikį, nors ir drėkino, tačiau odos nestangrino, nedidino jos elastingumo. Jei jau sunaudojau, tikriausiai nebuvo mirtinai prastas, bet, kaip iš prabangiosios Planet SPA linijos, aš tikėjausi daug daugiau. Jeigu reiktų įvertinti produktą pinigine išraiška, aš jam tikrai neduočiau nei euro, gal pusę euro? Savu laiku esu dirbusi 0,99 Britanijos svaro parduotuvėje, ir bandžiusi ten parduodamus produktus - dauguma ten esančių kremų buvo geresnės kokybės nei šitas Avon kūno kremas!


Šitos saldžiosios porelės pakuotes aš paprasčiausiai pamiršau pasilikti specialioje, nemėgstamiausiems produktams skirtoje dėžutėje, todėl tiesiog įkeliu įrašo fotografiją. Aš sunaudojau abi pakuotes, tačiau... Na po perkūnais, priemonės tikrai nevertos savo kainos: abiejų pakuotės labai pigios, sudėtys prastos, nesaugios, o ir kvapas man buvo nepaprastai nemalonus. Toks saldus, toks šleikščiai pigus, kad vis kilo asociacijos apie pigius kvepalus ar odekoloną... Fui, baisu ir atsiminti potyrius naudojant ir net neįsivaizduoju, kaip sugebėjau pabaigti, juolab kad pompos visuomet dozuodavo per mažą priemonės kiekį, prausiklis sunkiai putojo, o losjonas labai ilgai gėrėsi į kūno odą... Vienintelis dalykas, kas man patiko, buvo etikečių dizainas, tačiau vien dėl to pirkti priemonių tikrai neverta. Net nežinau, taip nesinori rašyti blogų atsiliepimų ir blogų dalykų, bet atrodo, jog šitas įrašas bus tiesiog persmelktas negatyviomis emocijomis. Nepaisant to, jog man nepatiko šitos linijos di palomo produktai, aš vis dar gundausi išbandyti kitų aromatų priemones iš tos pačios kompanijos! 🙈 Atrodo noriu vėl lipti ant to paties grėblio 🙊😅


Aš labai, labai labai norėjau tikėti šia priemonė ir jos teigiamu naudingu poveikiu mano plaukučiams, tačiau... sunaudojau tik 5 ampules iš 6. Vis dar turiu vieną pilną ampulę ir galvoju ją pasiūlyti draugėms, su perspėjimu, kokia ši priemonė prasta. Iš pradžių malonus kvapas ima labai greitai erzinti, o sudėtyje esantis alkoholis labai labai sausina mano galvos odą. Manau, jeigu būčiau naudojusi dar vieną pakuotę, turėčiau pleiskanų pilną galvą ir tektų ilgai gydyti nuo šitos problemos (o juk pleiskanų neturėjau nuo paauglystės!). Iš pradžių atrodo, kad serumas veikia mano plaukus ir jų slinkimas tikrai sumažėja, bet... serumas apvelia plauko svogūnėlį, sulipina plaukų šaknis ir plaukai greičiau riebaluojasi. Na ir kas, kad naudojimo metu neišslenka, tačiau kai tą apsivėlusį produktą nuploviau su giliai valančiu šampūnu, krūva plaukų, kuriuos serumas neva apsaugojo, tiesiog išslinko lauk, saujomis. Užtat plaukučiai vėl buvo pakankamai lengvi ir normaliai atrodančios būklės. Jeigu įdomu, viską labai detaliai aprašiau įraše (rasite paspaudę ant pavadinimo), todėl jei smalsu galite paskaityti ten, o kol kas tai vienas iš prasčiausių plaukų priežiūros produktų, kokį esu naudojusi.


Aš labai norėjau matyti šitos priemonės rezultatą, bet jo praktiškai nebuvo... net po veido šveitimo šia priemone, aš nepastebiu jokio rezultato, nei poras išvalė, nei negyvų ląstelių pašalino... Kaip reikia vertinti šveitiklį, kuris nešveičia odos ir palieka krūvą negyvų, sausų odos ląstelių ant veido odos? Tik labai labai prastai, o ir kaina nėra iš pigiųjų... Jau geriau įsigyti normalų veido šveitiklį ar giliau valančią veido kaukę. Net pastarųjų efektas būna geresnis negu priemonės, užvadintos šveitikliu.

Labai labai baisus nusivylimas... Aš tikėjausi iš priemonės labai daug, pirmiausia todėl, jog tai lietuviškas prekinis ženklas - juk taip norisi palaikyti savus ir pirkti prekę lietuvišką, tačiau gamintojas tikrai neapgalvojo ir nesugebėjo sukurti gero produkto. Niekaip nesuprantu, kodėl daugybė merginų gyrė šitą micelinį vandenį? Jis nieko nevalo, tik mozoja makiažą aplink ir nėra gabus jo pakelti nuo veido odos. Ir aš net nekalbu apie blakstienų tušą - su juo situacija tragiška! Taip, Green Feel, tu puikiai padirbėjau ties priemonės sudėtimi ir produktas neblogai tonizuoja veido odą (kam aš ir sunaudojau didžiąją dalį produkto), tačiau juk priemonės paskirtis buvo valyti makiažą, o jei priemonė to nedaro - ar galima vertinti teigiamai. Sorry, Green Feel, kad ir kaip norėjau teigiamai įvertinti jūsų priemonę, kad ir kaip norėjau džiaugtis ją naudodama, tačiau ji nėra gera, tad šį kartą papuola tarp prasčiausiųjų. Ne, aš nepasidaviau ir kompanijos produktus bandysiu toliau, dar bent keletą, bet šio micelinio vandens - tikrai ne. Ir jums nerekomenduoju švaistyti pinigėlių ten, kur jie neverti būti švaistomi.


Kai naudoji kažkokį produktą, visuomet tikiesi bent šiokio tokio priemonės poveikio savo odai, ar ne? Tai Banka Agafji veido kaukė buvo tas produktas, kuriame jokio poveikio savo odai aš nepamačiau - įraše juokais paminėjau, kad priemonė atrodo kaip braškių uogienė ir veikia kaip braškių uogienė! 😜 O žadama ir drėkinti, ir tonizuoti, ir lyginti, ir aktyvinti... tačiau užsidėjus jaučiu tik lengvą šildomąjį efektą ir daugiau nieko... nusiplaunu ir nieko daugiau. Išmetu vienam ar dviems kartams pakankančio priemonės likučio produktą - nenoriu naudoti produktų, kurie mano odai neteikia jokio poveikio ir neduoda jokios naudos. Gaila, nes tikėjausi ne tiek ir mažai. Apskritai galvoju, kad su šitomis Banka Agafji produktų pakuotėmis baigiau - priemonės šituose pakuotėse manęs netenkina ir efektas man nepatinka.

Dar viena poveikio neturinti priemonė buvo šita Dizao veido kaukė, žadanti veido odai tiek daug... Tačiau apart lipnumo pojūčio priemonė neduoda visiškai jokios naudos. Aš prieš pirkdama šią kaukę buvau susižavėjusi lakštinės kaukės + serumo idėja, tačiau kai priemonė neveikia, neduoda visiškai jokio poveikio ar verta geresnio žodžio? Gaila, tačiau visiškas š... bent jau šita, su ryklio taukais.

Tačiau vistiek, baisiausia iš visų naudotų veido kaukių man yra šita iš Avon. Bene visą jos kiekį metu lauk ir net nežadu siūlyti priemonės niekam iš savo draugių, neverta ir nenoriu paskui žagsėti, kai draugės keiks, kad pasiūliau prastą produktą. Priemonė labai alergizuoja veido odą, ji tampa raudona, ją išberia, ji kelias valandas būna karšta ir nekalbiu apie tai, kad ji nudažo veidą rožine spalva. Nemokamas makiažas kai to nereikia? WTF? Kažkokia visiškai nesąmonė šita kaukė ir nemanau, kad tik man - pastarąjį kartą, kai žiūrėjau Avon kompanijos gaminius, pastebėjau, kad  šita kaukė bus išimama iš kompanijos asortimento - matomai ne veltui, spėju kad ji dirgina ne tik mano, bet ir daugumos merginų veido odą.


Aš jau senai žinau, kad niekuomet, niekuomet nereikia pirkti to, dėl ko abejoji... Tačiau kiaulystės dėsnis bene visuomet man pakiša koją ir nusiperku tą, ko nereiktų pirkti... Tą galiu pasakyti apie šituos Dzintars "Kristine 1" kvepalus. Žiūrėdama, kokios natos gyvena šituose kvepaluose, aš vis įsivaizduodavau, kad aromatas man patiks, tačiau man nepatinka, kaip jaučiuosi jais pasikvėpinusi, man nepatinka natų tarpusavio dermė ir man tikrai nepatinka tas pigaus odekolono pokvapis... Atrodo pasipurški, viskas gerai, bet vistiek jauti, kad kvepalai pigūs ir jaučiasi odekolonas... Tiesiog negalėjau šito kvapo dermės pakęsti ant savo odos, nors uostant iš buteliuko atrodo visai nieko. Tikriausiai sekantį kartą renkantis kvepalus reikia nepamiršti būtinai pasipurkšti ant savo odos. Kad ir kaip ten būtų buteliuke, tačiau mūsų kūno chemija tuos pačius aromatus paverčia visiškai kitokiais kvapais... Tad ne, nepatiko, apie pusę buteliuko nunešiau į tualetą ir tiesiog sunaudojau, kaip WC oro gaiviklį, nors ir ten jis man nepatiko... 


Nežinau kodėl aš šitą aparatą pirkau? Tiksliau žinau - norėjau pabandyti įsigyti veido valymui skirtą aparatą ne nežmoniškai didžiule kaina, o pigiau ir mėgautis gerai išvalyta veido oda. Nors ir nujaučiau kuo baigsis mano bandymai, tačiau labai norėjau tikėti, kad nors kažkokios naudos bus. Nebuvo! Visos aparato galvutės arba pernelyg šiurkščios mano veidukui arba neduoda jokio efekto. Bandžiau pakankamai ilgai ir niekuomet nesidžiaugiau rezultatu, todėl nusprendžiau, kad neverta jo naudoti ir juo labiau laikyti savo namuose. Jeigu smalsu, galite paskaityti pilną įrašą - ten pakankamai išsamiai papasakojau apie aparatą. Nežinau, kur dabar jį turėčiau dėti... O gal kuri jūsų norite pabandyti? 😆

Visai neblogas šitas stovas. Tokios priemonės padeda turimiems makiažo šepetėliams neprarasti formos tuo metu, kai jie yra pažeidžiamiausi; šlapi ir džiūdami. Aukštyn galva sudėti šepetėliai mažiau gadinasi nei džiūdami horizontaliai - juk drėgmė ir vandens likučiai nepatenka ant klijų, šereliai mažiau šeriasi. Žodžiu, tikiu, jog jūs suprantate, o jei reikia išsamiau - rasite įraše. Tad kodėl šitas prietaisas atsidūrė tarp prasčiausių? Esmė ta, kad mes šitame įraše kalbame apie mano asmeniškumus... Man džiovyklė nepasiteisino iš laiko perspektyvos: 1. aš turiu daug daugiau šepetėlių, negu telpa šitame dėkle. Kaip išskirti išrinktuosius, kurie bus lepinsis džiūvimu dėkle, o kurie džius horizontaliai? 2. mane nervina kaskart surinkti stovą. Nors jis surenkamas palyginus paprastai, tačiau tą reikia daryti kiekvieną kartą. Surinkus pastatyti ant stalo neapsimoka, ir vietos užima ir dulkes kaupia... 3. nepatinka į jį įdėti ir išimti šepetėlius. Tiesiog... aš vertinu kaip tvirtai šepetėliai sudėti į stovą ir man patinka, kaip stabiliai jie jama lieka, tačiau išimti šepetėlius iš šio stovo palyginus sunku. Atrodo labai nedidelės smulkemnos, tačiau kiekvieną kartą jos užkliuvo man vis labiau, kol galiausiai pradėjo erzinti ir aš vieną dieną suvokiau, jog nebenaudoju šito stovo visiškai. Tad ar yra dar koks tikslas laikyti ir naudoti? Manau ne. Manau pasiteisintų, jei turimas tik nedidelis šepetėlių skaičius. O man reikia kažkam, kam pasiteisintų, paimti ir padovanoti, nes man jis visiškai nereikalingas.

Na ką, mano mielosios draugės, šiam kartui aš norėjau papasakoti tiek. Labai lauksiu jūsų nuomonių ir patarimų apie tokio tipo įrašus - ar jums tokie patinka? Ar norite tokių įrašų? Ar įdomu? 




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Man patiko įrašas ir patiko Green Feel micelinis :).
    Šiaip, žinau, dažnai nesinori rašyti blogų apžvalgų, nes visada yra apie ką rašyti geras, tai įdomu kartais paskaityti tokią suvestinę, tikrai!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Valė tau Green Feel? Ar čia mano oda kažkoks fenomenas, kad man prastas pasirodė :)
      Ačiū už nuomonę ;) Bus tokių įrašų kartais, ne daržnai, bet bus.

      Panaikinti

Rašyti komentarą